Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben er ongeveer 2 weken geleden nog eens bij geweest in Leuven en ze heeft - nadat ze heel lief en vriendelijk was om bij me binnen te komen - echt lekker doorgeneukt. Het voelde alleszins als hard genomen te worden. Zeker proberen!Is of kan ze ook dominant zijn ?
Op foto's lijkt ze wel flink dik geschapen is ze voorzichtig in het begin om gewend te worden ?
Was het overdag of avond?Al een tijdje geen beoordeling meer van haar gelezen. Ik ben recent nog bij haar langsgegaan vandaar een nieuwe review.
Ze adverteert onder twee namen:
-Sofia: https://www.redlights.be/profiel/sofia-1187/
-Aleira: https://www.redlights.be/profiel/mistress-aleira/
Maar het is dezelfde persoon, de foto's van 'Sofia' zijn wel het meest recent.
Ik heb al een aantal keer met haar afgesproken, ze is echt een top dame. Wanneer ik in de buurt ben, ga ik altijd even langs.
Ze woont in het centrum van Antwerpen in een rustige straat, maar ze zit ook regelmatig op andere plekken (vooral Gent en Leuven).
Een afspraak maken gaat vlot, ze antwoordt vrij snel. De eerste keer dat je haar contacteert, belt ze je ook even via videogesprek. Een afspraak gemaakt voor één uur, dus 150euro. Eenmaal aangekomen bij haar appartement, kon ik direct naar binnen.
Ze is van uiterlijk heel vrouwelijk en enorm knap, een mooi schattig gezicht met een prachtig lichaam. Haar haar is tegenwoordig blond geverfd, ze lijkt sterk op de foto's.
Eenmaal binnen, begon ze me direct te kussen met tong. Dan over naar de seks. blowjobs vind ze heerlijk en ze doet het zelf ook heel goed in 69. Hierna intiem, ze is liever actief dan passief, maar doet het allebei. Domination doet ze blijkbaar ook graag, maar daar ben ik zelf niet zo voor. Uiteindelijk kwam ze klaar in mijn mond. Dan zelf ook klaargekomen over haar lichaam.
Achteraf hebben we nog meer dan een uur leuk gebabbeld en geknuffeld. Ze kan heel wild zijn in bed, maar daarna ook super lief. Ze spreekt Engels met een Spaans accent, maar je kan haar verstaan, dus geen translate app nodig. Uiteindelijk ben ik meer dan twee uur bij haar gebleven.
Eind deze week gaat ze wel even op vakantie, maar daarna komt ze terug naar Antwerpen.
Het was in de avond. Normaal werkt ze van 13u tot ergens 's nachts 2 of 3u of zo. Maar zo laat ben ik niet gegaan.Was het overdag of avond?