Precies dat!Er is niet iets wat moet voor een GFE. Ze kunnen er wel onderdeel van zijn, maar het is geen "verplichting".
Als ik met een dame een uur afspreek, we pijpen, beffen en neuken, en daarna gaan we 30 minuten over koetjes en kalfjes praten kan dat ook een prima GFE zijn.
Voor de ander zal dit misschien geen GFE zijn, maar voor mij wel.
Ik zie dat tongzoenen veel voorbij komt. Ik vind dat voor een GFE ook niet nodig. Ik loop er zelf ook niet echt warm van. Ik vind het dan fijner om te zoenen, en elkaar afwisselend met de lippen te plagen, en zachtjes te bijten.
Er moet een connectie zijn, en de dingen moeten vanzelf gaan.
Welke 'handelingen' er wel-of-niet gedaan worden... is eigenlijk een beetje naast de kwestie. Mannen die daar (overdreven) op focussen... missen de essentie! En dat is de connectie, de lust, de fascinatie voor mekaar...
En... binnen dat kader is er heel wat mogelijk. En dat kan best verschillend zijn met verschillende (gelegenheids)partners...
En ik gebruik hier wel degelijk het woord partner. Want elkaar als volwaardige partners zien én ook zo behandelen zijn essensieel voor 'GFE'. Mijn mening!