De ultieme gfe is voor mij wanneer een dame los van het acteren dat ze je vriendinnetje speelt ook daadwerkelijk dingen doet die de doorsnee dvp niet zou doen op date. Enkele dingen die ik al heb mogen ervaren zijn bvb, gerimd worden, zuigen op mijn tenen (hoeveel dvp's gaan zo ver ?
) of gewoon onbezoldigd afspreken.
Gfe is tegenwoordig nogal snel gfe. maar wat half tongend zoenen of wat cum doorslikken is natuurlijk vrij basic.
Ik denk niet dat je vanzelf bij iedere "echte" vriendin wel allerlei niet-mainstream handelingen zoals gerimd worden kunt verwachten "want ze doet dat alleen omdat ze echt van je houdt" .
Het onbezoldigde zou je inderdaad wel mogen verwachten.
Ik vind het ook wel een gek idee - uberhaupt, om dingen te vragen die iemand eigenlijk niet zou willen maar zich eroverheen zet om jou een plezier te doen .
Als het een vrouw is die met concept 'rimmen' geen probleem heeft, maar dat beperkt tot "echte relaties", prima natuurlijk ̇. Maar als ze het eigenlijk goor vindt maar dan voor jou toch maar want het is een relatie ?
Niet wat ik een vriendin zou willen vragen.
Zelf zou ik trouwens ook niet grenzeloos flexibel zijn met zaken die _ik_ niet wil maar "dat doe je om te laten zien dat je echt van mij houdt" .
Blijkbaar passen we dan niet bij elkaar als stel , als ze dingen wil/verwacht/eist die ik echt niet wil.
Zelf zie ik de GFE als relatief langzame seks, behoorlijk voorspel en waar we beiden uitgebreid van genieten . Kortom "met een goede klik".
Dat is helaas niet aan te vinken of te garanderen in een advertentie , en ook niet samen te vatten als een set van handelingen die, zolang ze maar gedaan worden, garanderen dat het voor mij een "GFE" is .
Natuurlijk, als teveel van de handelingen die ik graag doe/krijg niet op het menu staan wordt het 'm niet, maar alleen een lijst van vinkjes bij de handelingen zegt , voor mij, niet genoeg.
Gelukkig zijn mijn keuzes met DVPs vaak genoeg goed uitgepakt voor een erg plezierig samenzijn.