Op basis van hoe ze er over praten of beter gezegd er over schrijven.En waarvan die indruk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp basis van hoe ze er over praten of beter gezegd er over schrijven.En waarvan die indruk
Het gaat er meer over welke sex je hebt in GFE.Dus zo'n gfe dvp speelt een uur of langer je vriendinnetje en daarna ga je met een illusie rijker op huis aan. Wat is daar dan de meerwaarde van?
Maar is het "Ik ben verliefd op een dvp" topic dan het logische gevolg van het gfe gebeuren? Ik kan me voorstellen dat er verwarring kan ontstaan bij sommige liedenHet gaat er meer over welke sex je hebt in GFE.
De GFE is voor mij sex met veel voorspel, knuffelen, zoenen, strelen, oraal ā¦waar beide partijen genieten en genot geven. Tijd nemen om op te warmen en langzaam opbouwen om dan natuurlijk voluit te gaan.
Het is echt niet mijn bedoeling dat ik denk of de illusie heb dat ze mijn lief is maar gewoon de manier waarop de sex verloopt.
Gewoon lekker samen genieten en de tijd nemen voor elkaar en elkaars genot.
Hangt van persoon tot persoon af denk ik.Maar is het "Ik ben verliefd op een dvp" topic dan het logische gevolg van het gfe gebeuren? Ik kan me voorstellen dat er verwarring kan ontstaan bij sommige lieden
Je moet 'verliefdheid' natuurlijk niet verwarren met 'lust'!Hangt van persoon tot persoon af denk ik.
Meeste dvps zijn wel duidelijk over waar de grens ligt.
Mijn inziens is er altijd gevaar om verliefd te worden als je sex hebt met iemand, vooral indien je de dame meerdere keren bezoekt.
Dat moet je idd goed voor jezelf duidelijk maken
Lukte het in de club niet dan kon je thuis altijd nog een VHS videoband in de recorder duweneigenlijk is dat alleen maar triest dat je dat nodig hebt.
In onze tijd ging je gewoon naar een club waar je een one night stand oppikte, of dook een neukertje op in de kroeg.
De dingen die je opnoemt is zeker voor het betere "handwerk"
zo is het.Lukte het in de club niet dan kon je thuis altijd nog een VHS videoband in de recorder duwen
Wat je eigenlijk zegt is dat jouw generatie bestaat uit een stel communicatiegestoorde zolderkamer-internet-rukkers. En om eerlijk te zijn geloof ik dat meteen als ik jouw manier van communiceren zie.toch?
Onze generatie heeft: Onlyfans, Fansly, F2F, Tinder, Snapchat en meer. Hun generatie heeft een paar meer dames toploos op het strand en kerels liepen vaker naakt rond in de kleedkamer hahahahaha
sit the fuck down boomers hahahah
Doe jij toevallig aan Ramadan? Dat zou de onlogische teksten overdag wel een beetje verklaren. In dat geval zou ik iedereen willen oproepen het je niet kwalijk te nemen als je raaskalt, want dat komt gewoon door honger, dorst en suikertekort.Geen idee waar je het over hebt. En hier dacht ik dat mensen maar iets over de politieke spectrum wisten. Misschien dat jullie iets weten over hoe seks in de maatschappij veranderd onder kapitalisme en technologische vorderingen waarbij vrouwen meer mogelijkheden hebben geld te maken met hun lichaam. Maar nee, enige waar jullie het over willen hebben is stranden en kleedkamers
Babyboomers zijn geboren tussen ca 1945 en 1955 (sit the fuck down boomers hahahah
Alleen zien die dames dat ook zo.. iemand ervaring?
Ja dat sowieso maar vroeg me af of mensen al ervaring hiermee hadden ben ook de overige berichten terug aan het lezen voor infoVantevoren zo'n beetje aangeven naar wat je op zoek bent lijkt me.
Zie ook https://www.girlsreview.nl/threads/moet-je-een-gfe-bestellen.27963/
Wat is de meerwaarde van binnenkomen, uitkleden, gaan liggen, condoom om je slappe pik, zuigen tot-ie hard is, neuken met een ongeĆÆnteresseerde persoon tot je klaarkomt, weer aankleden en met 20 minuten weer buiten staan?Dus zo'n gfe dvp speelt een uur of langer je vriendinnetje en daarna ga je met een illusie rijker op huis aan. Wat is daar dan de meerwaarde van?
Nee, jij gaat lekker met je beledigingen. En dan iets zeggen over hoe een Ɣnder communiceert?Wat je eigenlijk zegt is dat jouw generatie bestaat uit een stel communicatiegestoorde zolderkamer-internet-rukkers. En om eerlijk te zijn geloof ik dat meteen als ik jouw manier van communiceren zie.
Naar mijn mening is een gfe niet iets waar je naar vraagt, maar die komt... of niet. Als jij laat blijken dat je dat wilt, dan kan de dame daarop inspelen. Ik begin zelf altijd met een meisje voorzichtig vast te nemen, in m'n armen te houden, in haar hals te kussen, haar wang te kussen, dan vragen of ik haar mag zoenen... al weten de meesten op dat punt wel dat je dat wilt en beginnen ze er zelf mee. Mits ze dat willen doen natuurlijk. Maar Ɣls ze het doet, is het ze na dergelijke hints wel duidelijk. De meesten kunnen een man wel 'lezen'.Ja dat sowieso maar vroeg me af of mensen al ervaring hiermee hadden ben ook de overige berichten terug aan het lezen voor info
Heb je een hele maand nagedacht om daar op te reageren? En zie hierboven: Wat denk je dat "voormalig lid" betekent? Prima dat je iemand een antwoord stuurt maar dat doe je dan voor de buhne want hij leest het dus niet meer.Nee, jij gaat lekker met je beledigingen. En dan iets zeggen over hoe een Ɣnder communiceert?
Ben er ondertussen wel achter dat je een -gfe- ervaring niet kan kopen !Als de dame in kwestie wel adverteert met GFE, maar uiteindelijk geen 'tongzoenen' aanbiedt?
Ik bedoel.. ik lees het zo vaak: 'best GFE' 'super GFE' ...
Vervolgens check ik de diensten die zij aanbiedt, en dan staat er geen tongzoenen in haar lijstje.
BUMMER!! Ik haak dan direct af..
Wat mij betreft verliezen alle dvp's die adverteren met GFE, maar niet tongzoenen, per direct het recht met deze dienst te adverteren.
Met je girlfriend tong je toch ook?
Dat is bijkans een levensvraag.Wat is de meerwaarde van binnenkomen, uitkleden, gaan liggen, condoom om je slappe pik, zuigen tot-ie hard is, neuken met een ongeĆÆnteresseerde persoon tot je klaarkomt, weer aankleden en met 20 minuten weer buiten staan?
Laat ik nou toevallig een alleenstaande man zijn, maar een GFE ben ik toch echt niet naar op zoek.Voor alleenstaande mannen is een GFE wel fijn. Thuis hebben ze het niet, dus gaan sommigen op zoek naar iets wat in de buurt komt. En dan kom je uit bij een DVP die GFE aanbied. Ik ook. Of je nu een potje neukt of een GFE hebt, in beide gevallen gaat het om het verwachtings patroon.
Mooie vondst. Die term houden we er in.FWB-ervaring
Laat ik nou toevallig een alleenstaande man zijn, maar een GFE ben ik toch echt niet naar op zoek.
Maar wat is eigenlijk een GFE? Ik denk dat de antwoorden daarop ook nogal uiteenlopend zijn.
Zelf heb ik het liefst een soort FWB-ervaring, praatje doen, geintjes maken, ervaringen delen en samen voor beiden fijne sex hebben. Geen haast en geen toneelstukje (of in ieder geval niet te gek) en eigenlijk gaat dit bijna altijd vanzelf.
Ik heb eigenlijk geen idee en dat is precies wat ik bedoel. Ik denk ook niet dat iemand echt weet wat een GFE precies moet zijn anders dan wat ze zelf besloten hebben.Hoe omschrijf jij dan een GFE , als het blijkbaar anders is dan je FWB omschrijving ?
(Wat jij omschrijft onder FWB zou ik gewoon "GFE" noemen, namelijk) .