Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb twee keer anaal gehad met een DVP. Binnenkomen was erg nauw, ik moest echt erdoorheen drukken. Zij hoefden geen voorspel met vingers en toys enzovoort. Glijmiddel erop en ik mocht hem erin doen. Door het condoom vond het erin steken een hoop gedoe. Allebei de keren gleed het condoom af. De DVP was heel schoon. Mijn pik kwam er beide keren brandschoon uit.

De hele ervaring was natuurlijk geil, maar toch voelde het niet echt beter dan vaginaal.
 
Laatst bewerkt:
Ze vragen het ook niet aan elke klant en adverteren er niet mee. Maar soms bieden ze het gewoon aan. Ik zal niet zeggen het vaak gebeurt, maar het gebeurt af en toe en ik hoefde er niets extra voor te betalen. Het kan dus wel.
dames hanteren voor verschillende klanten andere tarieven.

Als je een regelmatige klant bent, en je hebt een goede klik dan kan er meer voor minder. Ben je iemand die ze niet graag ziet dan gaan de prijzen omhoog.
 
Ik heb twee keer anaal gehad met een DVP. Binnenkomen was erg nauw, ik moest echt erdoorheen drukken. Zij hoefden geen voorspel met vingers en toys enzovoort. Glijmiddel erop en ik mocht hem erin doen. Door het condoom vond het erin steken een hoop gedoe. Allebei de keren gleed het condoom af. De DVP was heel schoon. Mijn pik kwam er beide keren brandschoon uit.

De hele ervaring was natuurlijk geil, maar toch voelde het niet echt beter dan vaginaal.
Ik heb ongeveer dezelfde ervaringen. De gedachte is geiler dan de werkelijkheid lijkt het. Het begin gaat altijd vrij moeizaam. Daarna als het eenmaal gaat is het wel een goede ervaring. Maar niet echt iets wat perse moet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan