Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
5/8 – OPENBAARE PLAATSEN, door Amélie - B/B (Tweede deel van twee)


* De VTTA...


Als opmaat voor een stoeipartij door het zachte gras van een open plek, wil ik je graag kennis laten maken met een landelijke en sportieve specialiteit die voorbehouden zou moeten zijn aan ervaren en geharde sodomieten.

VTTA is niets anders dan anale penetratie op een mountainbike. Ik heb het niet over acrobatisch tandemrijden, maar over individueel oefenen op een gewone fiets waar een beetje aan gesleuteld is. Het is een bijzonder opwindende opmaat naar een grote, bucolische knuffel. Om het in de best mogelijke omstandigheden te ervaren, volgen hier enkele nuttige aanbevelingen.


* Uitrusting :

* De fiets: Bij voorkeur een damesmountainbike; de hoge lat is niet de meest praktische. Het merk maakt niet uit, zolang de banden maar stevig zijn en goed opgepompt (er is niets erger dan een lekke band tijdens een VTTA-tocht!). Het moet een zadel met snelsluiting hebben, zodat je het originele zadel gemakkelijk kunt vervangen door het aangepaste zadel.

* Het aangepaste zadel: Dit is een belangrijk element, omdat de fallische vervanger eraan wordt bevestigd. Je kunt het beste een smal, licht gebogen zadel kiezen. De middelgrote dildo (ik heb een lichte voorkeur voor de diameter van 5,5 cm) moet gemaakt zijn van stevig siliconen of microgebobbeld latex, ook wel "gelly" genoemd. Kies geen model met schuimvulling, dat heeft de neiging te scheuren en is ongeschikt voor bevestiging. Om de ideale lengte te bepalen, breng je het in tot de punt aan de basis van de elleboog tussen de onderkant van de rectale ampulla en het begin van de darm zit, zodat het in lijn blijft met de anus. Anders kan de hoek van inbrengen snel ongemakkelijk worden. Gebruik vervolgens je duimnagel om het deel net buiten de dildo te vinden en trek de dildo eruit. Snijd met een cutter 1 cm voor de markering en probeer de vorm van het zadel negatief te reproduceren. Werk bij indien nodig om ervoor te zorgen dat de twee vormen overeenkomen. Bevestig de dildo aan het zadel met een grote druppel superlijm op minstens 1,5 cm van de rand. Wees voorzichtig, de lijm is binnen een paar seconden hard. Sommige realistische dildo's zijn comfortabeler op de ene manier dan op de andere (bovenste deel van de penis aan de vagina kant, of aan de andere kant aan de achterkant van het rectum). Controleer dit voordat je de dildo op het zadel legt.

Ik heb op internet soms dildo's gezien die vastgeschroefd of mechanisch bevestigd zijn aan het zadel of de stuurpen: dit is een zeer gevaarlijke operatie en moet absoluut worden vermeden. Bij een ongelukkige val van de fiets, of zelfs bij een slippartij, moet de dildo bij de eerste klap los kunnen komen van het zadel, anders is er kans op ernstig letsel! Met de Super-Glue is de grip effectief maar blijft deze oppervlakkig. Het stelt je in staat om in lijn met de dildo te komen en te gaan, maar een scherpe zijwaartse klap zorgt ervoor dat de dildo loskomt en de reflexmatige samentrekking van het rectum zorgt ervoor dat de dildo wordt uitgestoten. In mijn lange ervaring met deze sport heb ik, als ik de hier beschreven voorzorgsmaatregelen volg, nog nooit problemen gehad, noch met verwondingen, noch met incontinentie.


* Essentiële accessoires:

Als je niet met blote kont wilt fietsen, heb je ook een fietsbroek met gaten nodig (die je verkiest boven een kort rokje, dat te 'vliegend' is, en dat het voordeel heeft dat het voor beide geslachten handig is...) Maak een gat met de juiste diameter, rekening houdend met het feit dat de stof uitrekt als je hem draagt. Afhankelijk van het soort stof maak je de opening vast met een paar hechtingen of een textiellijm. Normaal gesproken mag de dildo niet zichtbaar zijn als je op het zadel zit. Natuurlijk wil je een mountainbikeroute kiezen met weinig of geen verkeer, bij voorkeur doordeweeks (zie "Je route voorbereiden"). Maar om het zekere voor het onzekere te nemen als je een paar jagers of paddenstoelenplukkers tegenkomt, raad ik aan een lang T-shirt te dragen dat het lichaam tot aan de dijen bedekt en een trui die bij de mouwen in de taille is vastgebonden.

Je moet ook een kleine rugzak meenemen met alles wat je nodig hebt:

1- Het originele zadel, dat je moet vervangen voordat je terugkeert naar de bewoonde wereld.

2- Genoeg glijmiddel. Een vettig product zal waarschijnlijk vlekken maken op de korte broek en het zadel. Een glijmiddel op waterbasis verdient de voorkeur.

3- Een trainingspak of losse broek om over je fietsbroek te trekken als je niet in het zadel zit.

4- Een fles water (het is verbazingwekkend hoe snel je uitgedroogd raakt op de fiets!) en snel absorberende suikers zoals chocoladerepen.

5- Alles wat je nodig hebt voor traditioneel mountainbiken: fietspomp, pleisters, enz.


* Je route voorbereiden:

Een VTTA-tocht moet je niet improviseren. Je moet van tevoren wat verkennen in omstandigheden die identiek zijn aan de omstandigheden die je hebt gepland. Controleer vooral of het gebied niet erg druk is met wandelaars. Controleer ook of er geen rijsporen zijn die de dag na regen modderig en dus glibberig kunnen worden, en of er niet te veel hobbels of kuilen zijn, om elk risico op vallen of slippen te voorkomen. Als de route kleine heuvels bevat, des te beter: het afwisselende werk van de bilspieren zorgt voor een heerlijke anale verstrakking. Maar let op je snelheid bij afdalingen! Je moet ook rekening houden met de aard van het pad. Idealiter zoek je een route die afwisselend bestaat uit gras-, aarde-, mos- en grindpaden, en in het kreupelhout, paden die vaak bezaaid zijn met takken en dode bladeren die breken als de fiets passeert. Aan de andere kant zie ik het nut niet in van het gebruik van een VTTA op een geasfalteerd oppervlak. Profiteer van deze verkenning om een plek te kiezen voor een snackpauze, die een beetje van het pad af moet liggen als je wilt genieten van wat rust en stilte. Denk ook aan de lengte van de rit: het klysma is niet urenlang effectief. Overschat je prestaties niet, vooral de eerste paar keer, dan kun je het beter bij een half uur houden. En vergeet niet om je krachten te sparen voor je partner!


😻
wat is dit steeds voor onzin ???
 
Zorg iig altijd dat je een condoom om je lul hebt als je anaal gaat. Die meiden in porno films hebben hun kanaal gespoeld zodat het redelijk "schoon" is. Het blijft natuurlijk een kanaal waar alle schadelijke bacteriën uit komen. Gebruik je geen condoom, dan heb je kans dat je een aantal dagen een vreemd branderig gevoel aan je lul krijgt. Waarschijnlijk dringen de bacteriën zich via de plasbuis naar binnen. Al met al, dat gat is niet voor penetratie gemaakt!
 
5/8 – OPENBAARE PLAATSEN, door Amélie - B/B (Tweede deel van twee)


* De VTTA...


Als opmaat voor een stoeipartij door het zachte gras van een open plek, wil ik je graag kennis laten maken met een landelijke en sportieve specialiteit die voorbehouden zou moeten zijn aan ervaren en geharde sodomieten.

VTTA is niets anders dan anale penetratie op een mountainbike. Ik heb het niet over acrobatisch tandemrijden, maar over individueel oefenen op een gewone fiets waar een beetje aan gesleuteld is. Het is een bijzonder opwindende opmaat naar een grote, bucolische knuffel. Om het in de best mogelijke omstandigheden te ervaren, volgen hier enkele nuttige aanbevelingen.


* Uitrusting :

* De fiets: Bij voorkeur een damesmountainbike; de hoge lat is niet de meest praktische. Het merk maakt niet uit, zolang de banden maar stevig zijn en goed opgepompt (er is niets erger dan een lekke band tijdens een VTTA-tocht!). Het moet een zadel met snelsluiting hebben, zodat je het originele zadel gemakkelijk kunt vervangen door het aangepaste zadel.

* Het aangepaste zadel: Dit is een belangrijk element, omdat de fallische vervanger eraan wordt bevestigd. Je kunt het beste een smal, licht gebogen zadel kiezen. De middelgrote dildo (ik heb een lichte voorkeur voor de diameter van 5,5 cm) moet gemaakt zijn van stevig siliconen of microgebobbeld latex, ook wel "gelly" genoemd. Kies geen model met schuimvulling, dat heeft de neiging te scheuren en is ongeschikt voor bevestiging. Om de ideale lengte te bepalen, breng je het in tot de punt aan de basis van de elleboog tussen de onderkant van de rectale ampulla en het begin van de darm zit, zodat het in lijn blijft met de anus. Anders kan de hoek van inbrengen snel ongemakkelijk worden. Gebruik vervolgens je duimnagel om het deel net buiten de dildo te vinden en trek de dildo eruit. Snijd met een cutter 1 cm voor de markering en probeer de vorm van het zadel negatief te reproduceren. Werk bij indien nodig om ervoor te zorgen dat de twee vormen overeenkomen. Bevestig de dildo aan het zadel met een grote druppel superlijm op minstens 1,5 cm van de rand. Wees voorzichtig, de lijm is binnen een paar seconden hard. Sommige realistische dildo's zijn comfortabeler op de ene manier dan op de andere (bovenste deel van de penis aan de vagina kant, of aan de andere kant aan de achterkant van het rectum). Controleer dit voordat je de dildo op het zadel legt.

Ik heb op internet soms dildo's gezien die vastgeschroefd of mechanisch bevestigd zijn aan het zadel of de stuurpen: dit is een zeer gevaarlijke operatie en moet absoluut worden vermeden. Bij een ongelukkige val van de fiets, of zelfs bij een slippartij, moet de dildo bij de eerste klap los kunnen komen van het zadel, anders is er kans op ernstig letsel! Met de Super-Glue is de grip effectief maar blijft deze oppervlakkig. Het stelt je in staat om in lijn met de dildo te komen en te gaan, maar een scherpe zijwaartse klap zorgt ervoor dat de dildo loskomt en de reflexmatige samentrekking van het rectum zorgt ervoor dat de dildo wordt uitgestoten. In mijn lange ervaring met deze sport heb ik, als ik de hier beschreven voorzorgsmaatregelen volg, nog nooit problemen gehad, noch met verwondingen, noch met incontinentie.


* Essentiële accessoires:

Als je niet met blote kont wilt fietsen, heb je ook een fietsbroek met gaten nodig (die je verkiest boven een kort rokje, dat te 'vliegend' is, en dat het voordeel heeft dat het voor beide geslachten handig is...) Maak een gat met de juiste diameter, rekening houdend met het feit dat de stof uitrekt als je hem draagt. Afhankelijk van het soort stof maak je de opening vast met een paar hechtingen of een textiellijm. Normaal gesproken mag de dildo niet zichtbaar zijn als je op het zadel zit. Natuurlijk wil je een mountainbikeroute kiezen met weinig of geen verkeer, bij voorkeur doordeweeks (zie "Je route voorbereiden"). Maar om het zekere voor het onzekere te nemen als je een paar jagers of paddenstoelenplukkers tegenkomt, raad ik aan een lang T-shirt te dragen dat het lichaam tot aan de dijen bedekt en een trui die bij de mouwen in de taille is vastgebonden.

Je moet ook een kleine rugzak meenemen met alles wat je nodig hebt:

1- Het originele zadel, dat je moet vervangen voordat je terugkeert naar de bewoonde wereld.

2- Genoeg glijmiddel. Een vettig product zal waarschijnlijk vlekken maken op de korte broek en het zadel. Een glijmiddel op waterbasis verdient de voorkeur.

3- Een trainingspak of losse broek om over je fietsbroek te trekken als je niet in het zadel zit.

4- Een fles water (het is verbazingwekkend hoe snel je uitgedroogd raakt op de fiets!) en snel absorberende suikers zoals chocoladerepen.

5- Alles wat je nodig hebt voor traditioneel mountainbiken: fietspomp, pleisters, enz.


* Je route voorbereiden:

Een VTTA-tocht moet je niet improviseren. Je moet van tevoren wat verkennen in omstandigheden die identiek zijn aan de omstandigheden die je hebt gepland. Controleer vooral of het gebied niet erg druk is met wandelaars. Controleer ook of er geen rijsporen zijn die de dag na regen modderig en dus glibberig kunnen worden, en of er niet te veel hobbels of kuilen zijn, om elk risico op vallen of slippen te voorkomen. Als de route kleine heuvels bevat, des te beter: het afwisselende werk van de bilspieren zorgt voor een heerlijke anale verstrakking. Maar let op je snelheid bij afdalingen! Je moet ook rekening houden met de aard van het pad. Idealiter zoek je een route die afwisselend bestaat uit gras-, aarde-, mos- en grindpaden, en in het kreupelhout, paden die vaak bezaaid zijn met takken en dode bladeren die breken als de fiets passeert. Aan de andere kant zie ik het nut niet in van het gebruik van een VTTA op een geasfalteerd oppervlak. Profiteer van deze verkenning om een plek te kiezen voor een snackpauze, die een beetje van het pad af moet liggen als je wilt genieten van wat rust en stilte. Denk ook aan de lengte van de rit: het klysma is niet urenlang effectief. Overschat je prestaties niet, vooral de eerste paar keer, dan kun je het beter bij een half uur houden. En vergeet niet om je krachten te sparen voor je partner!


😻
Het lul koek verhaal gaat maar door...
 
Terug
Bovenaan Onderaan