Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb (lang geleden) een korte tijd een Braziliaanse vriendin gehad. Ik heb nooit meer zulke goede seks gehad als toen. Echt alle, maar dan ook alle gaatjes keihard uitgewoond. En ze was ook niet vies van kont naar mond, en van kont naar poes heen en weer op en neer Braziliaanse dames zijn de geilste ter wereld 🇧🇷🇧🇷🇧🇷
Helaas was taalbarrière te groot. Er waren toen nog geen smartphones met Google Translate☹️
Als ik 1 miljoen zou winnen ga ik in Brazilië wonen🍆🍑💩😍

Van kont naar poes...

Wel, ongeveer 75% van vrouwen kunnen lijden van vaginitis. Voor haar is het veel irritaties en pijn.

Dus, voor 75% van de vrouwen, is van kont naar poes ongewenst.

Respect !

Als u terug in haar kont wilt, dan ga naar de badkamer uw lul goed wassen, met veel zeep, en dan rinsen en drogen, zodat u geen ongewensten microben in haar vagina zal brengen.

Anders zult u access naar haar kont verliezen.

Begrepen ?

😿
 
Van kont naar poes...

Wel, ongeveer 75% van vrouwen kunnen lijden van vaginitis. Voor haar is het veel irritaties en pijn.

Dus, voor 75% van de vrouwen, is van kont naar poes ongewenst.

Respect !

Als u terug in haar kont wilt, dan ga naar de badkamer uw lul goed wassen, met veel zeep, en dan rinsen en drogen, zodat u geen ongewensten microben in haar vagina zal brengen.

Anders zult u access naar haar kont verliezen.

Begrepen ?

😿
Bij betaalsex... zou ik ten zeerste apprecieren dat daar dan 'condoom wisselen' staat!
 
Beetje afwijkende mening precies:

Ik vind anale seks echt walgelijk.

Ik ben zelfs verbaasd dat er zoveel mensen hier dit zo leuk vinden.

Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het is toch echt minderwaardig aan vaginale seks? Je voelt gewoon dat het er niet voor gemaakt is. Een vagina is 100x beter.

Het enige 'leuke' is de taboo en de spanning. Maar dat is er ook snel vanaf eens je het gedaan hebt.

Ik ben zelf nog 'jong'. En ik hoor vaak in mijn omgeving dat jongens wat stoer doen met het zeggen van dat ze anaal willen neuken.

Maar zo goed als iedereen die het gedaan heeft, vindt er niet veel speciaals aan.

Het penetreren is moeilijk, het kan vuil zijn, veel voorbereiding, het is de voornaamste reden dat hiv verspreid wordt…

PIV-seks is gewoon superieur.
 
Ik heb (lang geleden) een korte tijd een Braziliaanse vriendin gehad. Ik heb nooit meer zulke goede seks gehad als toen. Echt alle, maar dan ook alle gaatjes keihard uitgewoond. En ze was ook niet vies van kont naar mond, en van kont naar poes heen en weer op en neer Braziliaanse dames zijn de geilste ter wereld 🇧🇷🇧🇷🇧🇷
Helaas was taalbarrière te groot. Er waren toen nog geen smartphones met Google Translate☹️
Als ik 1 miljoen zou winnen ga ik in Brazilië wonen🍆🍑💩😍
Rustig aan doen met je miljoen want als je altijd geil bent ben je binnen een paar jaar weer leeg , kan snel gaan in Brazilië.
 
Zijn gerust wel mooie en goede vrouwen die je voor je alleen kunt hebben en golddiggers heb je overal , een vrouw kan uiterlijk prachtig zijn maar innerlijk een kreng en dan ben je in mijn ogen als man een lul als je met zo'n vrouw wat hebt en blijft hebben alleen omdat ze er goed uitziet.
Omgekeerd vraag je je net zo goed af waarom een vrouw om blijft gaan met een man die je het liefst achter het behang zou plakken. Zelfs als ze geslagen wordt door hem blijft ze terugkomen.
 
Omgekeerd vraag je je net zo goed af waarom een vrouw om blijft gaan met een man die je het liefst achter het behang zou plakken. Zelfs als ze geslagen wordt door hem blijft ze terugkomen.
Begrijp ik ook niet van vrouwen die in elkaar geslagen worden en bij zo'n kerel blijven en mannen die vrouwen of kinderen slaan zijn bijna altijd te laf om met een man te vechten.
 
Beetje afwijkende mening precies:

Ik vind anale seks echt walgelijk.

Ik ben zelfs verbaasd dat er zoveel mensen hier dit zo leuk vinden. ...
Beetje afwijkende mening op dit forum misschien. Maar ik denk dat dat ook ligt aan de doelgroep van deze site.

Buiten dit forum hebben de meeste mensen die ik ken ook niet zo veel met anaal, en ben ik als voorstander daarvan het buitenbeentje.
 
Als het wordt aangeboden zeg ik geen nee. Heb ik een paar keer gehad.

Per persoon toch verschillen hoe het gaat is mijn ervaring.

Maar incidenteel is het wel leuk. Maar ik betaal er nooit extra voor.
 
4/8 – DE POSITIES, door Amélie - A/B - (Eerste deel van twee van 4/8)


Posities voor sodomie...

Updates vind je onderaan de pagina!

Stuur me je standjes, eventueel vergezeld van een tekening, een afbeelding of een foto, en ik zal het standje voor je testen door in detail te beschrijven :


a- De voordelen van dit standje voor anale seks...

b- De nadelen...

c- De technische moeilijkheidsgraad (met een score op 10, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad, van 1 voor de makkelijkste standjes tot 10 voor de meest technische), of "TM".

d- Plezier (van 1 voor de minst plezierige standjes tot 10 voor de standjes die ik het meest orgastisch vind), of "Pl".



1- Cowboy of Overlap Positie

De man ligt op zijn rug terwijl zijn partner bovenop hem knielt, met haar gezicht naar hem toe en haar dijen rond de zijne. De vrouw is vrij en actief: zij kiest het ritme van de penetratie, de snelheid en het soort beweging. De man is passief en vermijdt ongepaste bewegingen. Voor mij is dit de ideale positie voor een introductie tot buggery. In het begin adviseer ik de vrouw om het geslacht van de man met haar hand te begeleiden, zodat het zich in de ideale positie bevindt.

De enige moeilijkheid bij dit standje is om het geslacht van de man in het begin goed in de anus van zijn partner te krijgen. - Dus, TM = 2/10.

Dit is niet mijn favoriete positie, noch is het over het algemeen de favoriete positie van mannen; maar het is meestal de positie die de voorkeur heeft van vrouwen om te beginnen met sodomie: maximaal lichamelijk contact tussen de 2 partners die elkaar zien en tegenover elkaar staan, en totale controle over de penetratie door de vrouw. - Dus, Pl = 5/10.


2- De bijenunie

De vrouw zit op de penis van haar partner, die zelf zit met zijn benen naar voren gevouwen. De vrouw kan dan verticaal heen en weer bewegen, leunend op haar handen en benen. De man begeleidt de beweging door haar op te tillen aan haar billen of dijen.

Een vrij fysieke positie na verloop van tijd, vooral voor de man. – Dus, TM = 6,6/10.

Positie die een goed bewegingsbereik en diepe anale penetratie toestaat. - Dus, Pl = 7,5/10


3- De vereniging van de adelaar

Op hun zij liggend omarmen de twee partners elkaars armen en benen, waarbij de vrouw het middel van haar partner tussen haar dijen omhelst. De man buigt zijn benen lichtjes om de penetratie te vergemakkelijken.

De man moet zijn dijen voldoende tussen die van zijn partner buigen om haar anaal te penetreren. – Dus, TM = 8,5/10.

Het bewegingsbereik is beperkt en de penetratie oppervlakkig. – Dus, Pl = 3/10.


4- De positie van de Amazone

De man zit op een stoel. De vrouw zit in amazone-stijl op een van de dijen van haar partner en leidt de penis tot aan de anus. Zodra de penis is ingebracht, kan ze haar bilspieren samentrekken om de penetratie te handhaven en onverwachte uitgangen te voorkomen.

Vooral delicaat voor de vrouw, die haar bewegingen moet controleren om te voorkomen dat haar partner naar buiten komt. – Dus, TM = 6/10.

Beperkt bewegingsbereik, maar zeer sensueel. – Dus, Pl = 6/10.


5- De Andromache-positie

De man ligt op zijn rug en zijn partner zit bovenop hem in een gehurkte of geknielde positie, met haar bovenlichaam volledig rechtop. Zij heeft de volledige controle over de diepte en het ritme van de penetratie (net als de Overlap positie is de Andromache positie ideaal voor beginners).

De hoek van de penetratie is soms ongemakkelijk voor de man, zelfs pijnlijk als de penis buigt. – Dus, TM = 3/10.

Het geslacht van de man is perfect uitgelijnd met de as van het rectum van zijn partner. – Dus, Pl = 7/10.


6- De vereniging van de antilope

De vrouw knielt op de grond, gaat rechtop zitten en leunt tegen de rand van het bed. De man komt van achteren bij haar binnen, staand op zijn knieën.

De enige moeilijkheid is het vinden van de ideale hoek in deze positie. - Dus, TM = 3/10.

Na 3 minuten... aw, de knieën op het tapijt! – Dus, Pl = 1/10.


7- De indra-positie

De man staat op zijn knieën, de vrouw ligt op haar rug en brengt haar voeten tegen de borst van haar partner. De man leunt naar voren om de dijen van de vrouw tegen zijn borsten te drukken.

Het is niet bijzonder moeilijk, maar moet worden voorbehouden aan ervaren sodomieten vanwege de intensiteit van de sensaties! – Dus, TM = 3/10.

Een van mijn favoriete standjes! Maximale en zeer diepe penetratie, sterke stimulatie mede dankzij de compressie van de buik. – Dus, Pl = 9,5/10.


8- De evenwichtspositie

Deze positie is ideaal voor sodomie. De man zit op de rand van het bed of op een stoel. Zijn vrouw draait haar rug naar hem toe en gaat op zijn dijen zitten. Zodra de penis in haar rectum zit, kan ze naar voren leunen om een evenwichtspositie te bereiken en zich langs de penis te bewegen. Om de positie te stabiliseren leunt de vrouw op de knieën van de man, die haar bij de borsten vasthoudt.

De evenwichtspositie is moeilijk onder de knie te krijgen. – Dus, TM = 4,25.

Deze positie maakt een vrij diepe penetratie en een goed bereik van verticale bewegingen mogelijk. De 2 partners kunnen elkaar niet zien, maar het contactoppervlak is groot. Een zeer sensuele positie. – Dus, Pl = 7/10.


9- De schommelhouding

De vrouw draait haar rug naar haar partner en kan ervoor kiezen om op hem te zitten, met haar voeten op de grond, of knielen aan weerszijden van de heupen van haar partner.

De penetratiehoek kan voor sommige mannen ongemakkelijk zijn. – Dus, TM = 6/10.

Deze positie geeft de man een uitzonderlijk zicht op de sodomie en een zeer opwindend panorama van de billen van zijn partner. Laat een groot bewegingsbereik toe - vooral in de geknielde versie - voor maximaal genot. – Dus, Pl = 7,5/10.


10- De ploeghouding

De vrouw ligt op haar rug, brengt haar billen naar de rand van het bed en slaat haar benen om de lendenen van haar partner. De man knielt op de grond om haar te penetreren en houdt zijn penis horizontaal en parallel aan de as van haar rectum.

Variatie: De man kan staan terwijl de vrouw op een bureau of tafel ligt.

Het comfort en de haalbaarheid van deze positie hangt grotendeels af van de hoogte van het bed of de tafel. – Dus, TM = 4/10.

De horizontale uitlijning van de penis en het rectum geeft andere sensaties dan wanneer de penetratie van boven naar beneden gebeurt. de penetratie is diep en de positie erg opwindend, vooral bij de staande variant. – Dus, Pl = 8/10.


(Te volgen)

---------------------------------------------------------------------------

De eerste tien foto's van Amélie.
Ik weet niet wie je wilt bekeren of welke educatieve gave je denkt te hebben, maar op deze copy past acties zit volgens mij niemand te wachten.
 
Als het wordt aangeboden zeg ik geen nee. Heb ik een paar keer gehad.

Per persoon toch verschillen hoe het gaat is mijn ervaring.

Maar incidenteel is het wel leuk. Maar ik betaal er nooit extra voor.
Als het gratis wordt aangeboden weetje dat je daadwerkelijk anaal mag bij haar en dat ze er ook van geniet anders biedt ze het niet gratis aan. De meeste dvp's die geld voor anaal vragen genieten er niet van zeker de dvp's die 100 extra of meer voor vragen die doen het puur voor geld, de kans dat je bij deze dames bedrogen uitkomt is dan ook groot.
 
Als het gratis wordt aangeboden weetje dat je daadwerkelijk anaal mag bij haar en dat ze er ook van geniet anders biedt ze het niet gratis aan. De meeste dvp's die geld voor anaal vragen genieten er niet van zeker de dvp's die 100 extra of meer voor vragen die doen het puur voor geld, de kans dat je bij deze dames bedrogen uitkomt is dan ook groot.
Ik vraag €100 extra voor anaal, maar ik geniet er wel van 🤷🏻‍♀️ de reden waarom het meer is, omdat de voorbereiding gewoon veel groter is. Ik ga zo ver dat ik mijn dieet daags ervoor aanpas en beetje vroeger opsta. Gevolg : geen accidentjes. En het is gewoon een extra service zoals sommige kappers meer aanrekenen voor lang haar 😅 het is nu eenmaal 'luxe'
 
Terug
Bovenaan Onderaan