Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb (lang geleden) een korte tijd een Braziliaanse vriendin gehad. Ik heb nooit meer zulke goede seks gehad als toen. Echt alle, maar dan ook alle gaatjes keihard uitgewoond. En ze was ook niet vies van kont naar mond, en van kont naar poes heen en weer op en neer Braziliaanse dames zijn de geilste ter wereld 🇧🇷🇧🇷🇧🇷
Helaas was taalbarrière te groot. Er waren toen nog geen smartphones met Google Translate☹️
Als ik 1 miljoen zou winnen ga ik in Brazilië wonen🍆🍑💩😍

Van kont naar poes...

Wel, ongeveer 75% van vrouwen kunnen lijden van vaginitis. Voor haar is het veel irritaties en pijn.

Dus, voor 75% van de vrouwen, is van kont naar poes ongewenst.

Respect !

Als u terug in haar kont wilt, dan ga naar de badkamer uw lul goed wassen, met veel zeep, en dan rinsen en drogen, zodat u geen ongewensten microben in haar vagina zal brengen.

Anders zult u access naar haar kont verliezen.

Begrepen ?

😿
 
Van kont naar poes...

Wel, ongeveer 75% van vrouwen kunnen lijden van vaginitis. Voor haar is het veel irritaties en pijn.

Dus, voor 75% van de vrouwen, is van kont naar poes ongewenst.

Respect !

Als u terug in haar kont wilt, dan ga naar de badkamer uw lul goed wassen, met veel zeep, en dan rinsen en drogen, zodat u geen ongewensten microben in haar vagina zal brengen.

Anders zult u access naar haar kont verliezen.

Begrepen ?

😿
Bij betaalsex... zou ik ten zeerste apprecieren dat daar dan 'condoom wisselen' staat!
 
Bij betaalsex... zou ik ten zeerste apprecieren dat daar dan 'condoom wisselen' staat!
Juist, en daarvoor moet je bij Liz zijn. Die kijkt naar geen condoom. Nog nooit een dame meegemaakt die zo genereus met de condooms omgaat. Denk dat ze er zeker 6 stuks aan gespendeerd heeft bij mijn date begin deze week. Top hygiëne bij deze dame.🤩🤩
 
Beetje afwijkende mening precies:

Ik vind anale seks echt walgelijk.

Ik ben zelfs verbaasd dat er zoveel mensen hier dit zo leuk vinden.

Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het is toch echt minderwaardig aan vaginale seks? Je voelt gewoon dat het er niet voor gemaakt is. Een vagina is 100x beter.

Het enige 'leuke' is de taboo en de spanning. Maar dat is er ook snel vanaf eens je het gedaan hebt.

Ik ben zelf nog 'jong'. En ik hoor vaak in mijn omgeving dat jongens wat stoer doen met het zeggen van dat ze anaal willen neuken.

Maar zo goed als iedereen die het gedaan heeft, vindt er niet veel speciaals aan.

Het penetreren is moeilijk, het kan vuil zijn, veel voorbereiding, het is de voornaamste reden dat hiv verspreid wordt…

PIV-seks is gewoon superieur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan