Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee klopt, ik doe alleen anaal als ik een wat steviger bedrag neerleg. Als het even duur is als de afspraak zelf is het niet de moeite waard. Ik vind het wel een afknapper als de dame in kwestie na twee keer stoten al niet meer wil - bied het dan ook niet aan?!
 
Mijn neukvriendinnetje wil af en toe anaal worden genomen. Hoewel niet bepaald mijn prioriteit heb ik haar anaal verwend en toen ervaren dat het erg prettig kan zijn. Het is veel strakker en vooral erg geil. We doen het vooral staand in de douche maar ze geeft wel aan dat ze even moet herstellen van een anale neukpartij.
Wat me opvalt is dat vooral latina's liefhebber zijn van anale sex. Geen idee waarom?
 
Ik vind anaal heerlijk.
En ik doe dat voornamelijk op gangbangs en bij mijn sex-vriendin(nen).

Bij één van de laatste gangbangs was de dame in kwestie super geil op DP en de manier waarop ik doorstootte. Haar blik tijdens en haar kus en fluistering na afloop zei me genoeg.

En afgelopen dinsdag heb ik nog stevig doorgepakt bij één van de sex-vriendinnnen. Vroeg haar meermaals of het nog ging, want ze kreunde en steunde hard. 'Het gaat goed' was de reactie.
Dag erna schreef ze dat ze flink had genoten en nagenoten van 'die heerlijke, uitdagende sex'.

Ik vind het een heerlijk (strak) gevoel en ik geniet er dubbel van als de dame er ook zo van geniet.
Anaal doe ik 9 van de 10 keer achterlangs. En bij een smalle kont ga ik dus echt helemaal erin, de hele 19 cm tot aan mijn ballen. Anaal achterlangs gaat er gemakkelijker helemaal in dan anaal in missio of vaginaal in missio of doggy. Vind ik.
 
Dag erna schreef ze dat ze flink had genoten en nagenoten van 'die heerlijke, uitdagende sex'.

Ik vind het een heerlijk (strak) gevoel en ik geniet er dubbel van als de dame er ook zo van geniet.
Zo beschouwd behoor je tot een bevoorrechte groep die een dame treft die er zelf net zo van geniet en er zelfs om vraagt.
Voor sommige (of veel?) mannen zal het een wens blijven.
 
Anaal vind ik vooral geil door het idee dat het anders dan standaard is. Eenmaal binnen voel je inderdaad niet zo veel. En als de vrouw er dan niet echt van geniet, is het helemaal tegenvallend. De binnenkant van een vagina is lekkerder om mijn pik.
Anaal bij mezelf vind ik wel heel lekker. Door stimulatie van de prostaat door vingers, een (voorbind)dildo of ander speeltje, tijdens het trekken, kom ik harder en met meer vocht.
 
Ook als je visueel ingesteld bent, erg mooi als kontje er strak omheen zit 😅 maar vaak na een tijdje gaat het net zo soepel erin als vaginaal.
Meerprijs niet altijd waard.
Het is ook vooral het taboe en het idee wat mij betreft. Zelf ook moeite ermee om extra te betalen voor zoiets. Wellicht een keer bij een dame die ik ken en nog pre corona tarieven hanteert. Dan doet het wat minder pijn aangezien het dan nog steeds een realistische prijs is😉
 
Ik heb denk ik al eens gereageerd op dit topic,. Ik denk dat de behoefte aan anaal (qua geilheid ) 90% tussen de oren zit. Afwisseling, iets doen wat afwijkt, dominantie wellicht speelt vooral mee. Uiteindelijk is naar mijn mening vaginale sex veel warmer en lekkerder :cool:
 
Het is zeker het idee en het taboe. Maar ik vind het ook gewoon een lekker gevoel. Dat strakke in het begin. En dan plop naar binnen.

Enige nadeel. Ik kom veel te snel. Zeker als het meisje een lekkere kont heeft en tanlines.
 
Anaal is speciaal, juist ook omdat weinig meiden het doen en het ook leuk vinden. Vaginaal doen ze allemaal wel. Ik kan ook genieten van de reacties. Je merkt het wel als het heftig voor ze is, dat is erg geil om te zien. Ik heb nu een knappe jonge dame op het oog die er voor open staat, maar het alleen doet als ze in de stemming is, maar ze vraagt ook geen extra's voor anaal. Ik ben benieuwd, zou leuk zijn, ik wil haar graag ook anaal verwennen. ;)
 
Het is ook vooral het taboe en het idee wat mij betreft. Zelf ook moeite ermee om extra te betalen voor zoiets. Wellicht een keer bij een dame die ik ken en nog pre corona tarieven hanteert. Dan doet het wat minder pijn aangezien het dan nog steeds een realistische prijs is😉
Taboe voor sommige dames en dames die er voor open staan 😁
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1727377620930.jpg
    FB_IMG_1727377620930.jpg
    45,7 KB · Weergaven: 36
Ik heb ooit eens een verhaal gelezen van iemand die een cursus volgde en uitgedaagd werd door een meid tijdens de les.
Dat draaide al snel uit op een intiem onderonsje in de school waar ze zich bevonden. Terwijl hij haar op z'n hondjes nam duwde zij tegen zijn buik en commandeerde min of meer "in m'n kont" waar hij ook gehoor aan gaf. Volgens de schrijver brulde ze luid toen hij naar binnen ging.

Het waarheidsgehalte van zulke verhalen is niet te controleren, maar als het waar is dan was het voor die meid een genot en pijn tegelijk.
 
Ik heb ooit eens een verhaal gelezen van iemand die een cursus volgde en uitgedaagd werd door een meid tijdens de les.
Dat draaide al snel uit op een intiem onderonsje in de school waar ze zich bevonden. Terwijl hij haar op z'n hondjes nam duwde zij tegen zijn buik en commandeerde min of meer "in m'n kont" waar hij ook gehoor aan gaf. Volgens de schrijver brulde ze luid toen hij naar binnen ging.

Het waarheidsgehalte van zulke verhalen is niet te controleren, maar als het waar is dan was het voor die meid een genot en pijn tegelijk.
Geen idee of het verhaal klopt, inderdaad. Maar zo ging het exact met een ex van mij, al nam zij mij in de hand en bracht ze hem zelf naar binnen in haar kont.

Onnodig te zeggen dat het behoorlijk geil was!
 
VOORWOORD door John-John:

Amélie's pagina waarin ze beschrijft waarom ze van anale seks houdt, was erg nuttig om verschillende vrouwen die nooit anale seks hadden gewild, ervan te overtuigen om het tenminste één keer te proberen, gewoon om te zien.

Langs de aanbevelingen van Amélie, had ik ze goed voorbereid, en bedankten ze me allemaal voor het helpen hun grenzen te verleggen. Daarna gingen ze door met anale seks. Later ontdekten sommigen van hen zelfs dubbele penetratie, vaginaal en anaal, in parenclubs.

Dus, hoop ik dat deze vertaling in het Nederlands de deelnemers aan dit forum zal helpen om andere vrouwen te overtuigen om anale seks te proberen.

Er zijn acht hoofdstukken. Voor de leesbaarheid, kopieer/plak ik een hoofdstuk per bericht.


-------------------


AMÉLIE'S PAGINA

Jonge vrouw-geneesarts beschrijft waarom ze van sodomie houdt



Origineel in het Frans: http://lapagedamelie.chez.com/1.html
Vertaald in het Nederlands, met de hulp van Deepl, door John-John​


1/8 - MIJN VISIE OP ANALE SEKS, door Amélie


* Sodomie en een persoonlijke benadering...

Sommigen van jullie hebben mij tijdens het lezen van mijn pagina bekritiseerd omdat ik anale seks te medisch benader, te onpersoonlijk, zonder uit te leggen waarom ik er zo van geniet...

Ik sta altijd open voor kritiek en advies, en ik ga proberen op deze verwachting te reageren via deze pagina...

Zoals bij elke seksuele praktijk het geval is, is het primaire doel van anale seks het zoeken naar plezier en het vervullen van het eigen libido. De wegen die naar genot leiden zijn gevarieerd en variëren per individu, maar in alle gevallen is het een kwestie van alchemie tussen de waargenomen lichamelijke sensaties en de betekenis die aan de handeling zelf kan worden gegeven.

Een seksuele handeling zal dus als bijzonder plezierig worden beschouwd als het lukt om lichamelijk genot te combineren met cerebratie.

Voor mij vertegenwoordigt sodomie de ultieme seksuele handeling, omdat het de seksuele praktijk is waarbij deze alchemie van 'lichamelijk genot/cerebraliteit' het beste werkt.


* Cerebraliteit...

Sodomie brengt een heleboel symbolen over die bijdragen aan de opbouw van mijn opwinding en vervolgens mijn genot.


* Het taboe...

Sociaal, cultureel en religieus is sodomie nog steeds taboe: het uitoefenen ervan is het overtreden van een verbod, met alle opwinding van dien.


* Het geschenk van jezelf...

Mijn partner vragen om mij te sodomiseren betekent voor mij dat ik mezelf op de meest intieme, persoonlijke manier aan hem geef. Mezelf anaal aanbieden betekent dat ik mezelf volledig geef, zonder enige terughoudendheid.


* Afleiding...

Het idee om een opening die in eerste instantie niet bedoeld is voor seks te gebruiken om genot te beleven, is een bijzonder opwindend concept. Ik hou van het idee om dit deel van mijn lichaam af te leiden van zijn oorspronkelijke doel. Ik hou ervan mijn grenzen te verleggen, mijn lichaam te verkennen.


* Lichamelijk genot...

Voor mij zijn de lichamelijke sensaties die ik kan ervaren tijdens geslachtsgemeenschap bijzonder rijk, veel rijker, veel gevarieerder dan tijdens vaginale gemeenschap.


* Penetratie...

Penetratie is een bijzonder krachtig moment. Ik hou van het gevoel gedwongen te worden als het geslacht van mijn partner mij binnendringt. Ik hou van penetratie die een beetje gedurfd is, waarbij pijn snel plaatsmaakt voor genot. Ik hou ervan om te voelen hoe mijn anus tegenstribbelt en zich dan geleidelijk verwijdt, totdat hij helemaal loslaat.


* Diversiteit...

Op persoonlijk vlak geeft sodomie me een veel gevarieerder scala aan sensaties dan vaginale penetratie. De sensaties veranderen tijdens het vrijen, afhankelijk van de positie, het ritme van mijn partner en de mate van verwijding van mijn sluitspier.


Voor sommige mensen bevat een goede maaltijd onvermijdelijk een kaasgerecht, maar voor mij is een goede tijd in bed niet denkbaar zonder geslachtsgemeenschap.

Ik hoop dat ik door deze kleine presentatie aan de verwachtingen van sommigen van jullie heb voldaan... Ik blijf volledig tot jullie beschikking voor eventuele vragen of suggesties...


😻
 
Ik heb met meerdere partners anale sex gehad. Sommigen genoten zichtbaar van het aspect pijn, namen zelf het initiatief daar ook toe en gingen daarin behoorlijk hard tekeer. Anderen haalden er meer een mentale kick uit, eentje ging bijvoorbeeld op eigen initiatief naar "anal only" nadat ik haar uitgebreid complimenteerde over haar schoonheid (ze bleek achteraf nogal onzeker over zichzelf, mja, zoals zoveel vrouwen).

Je moet anaal op zich dus niet zozeer zien als een sexuele voorkeur al dan niet, maar wel de manier waarop daar genot uitgehaald wordt.
 
2/8 - ALLES OVER ANALE SEKS, door Amélie


* Vragen en antwoorden over anale seks...


Mijn naam is Amélie, ik woon in "Lille" (Rijsel), en (begin jaren 2000) studeer geneeskunde. Sommigen van jullie vragen zich misschien af waarom deze pagina? Heel eenvoudig, omdat ik verslaafd ben aan anale seks en ik mijn ervaring en mijn - magere - kennis over dit onderwerp wil delen.

Er wordt veel gepraat over deze seksuele praktijk en er doen veel te veel vooroordelen en verkeerde informatie over de ronde. Daarom leek het me interessant om er vrijuit over te kunnen praten zoals ik het zie, door mijn visie als vrouw, sodomiet en medisch student te combineren.

Voor een goede benadering van deze praktijk is het belangrijk om te begrijpen hoe het gebied werkt en wat de anatomische bijzonderheden ervan zijn.


* Anatomie en fysiologie van de anus en het rectum:


De anus bestaat uit twee sluitspieren:

De eerste, de uitwendige sluitspier, bestaat uit gestreepte spieren die door onze wil worden aangestuurd. Het is deze sluitspier die we gebruiken en loslaten wanneer we besluiten naar het toilet te gaan.

De tweede, de interne sluitspier, bestaat uit gladde spieren die volledig buiten onze controle liggen. Het stelt ons in staat om de hele dag door te blijven plassen. Het is de sluitspier die verzacht moet worden voor sodomie, zodat hij geleidelijk verwijdt en pijnloze geslachtsgemeenschap mogelijk maakt.

Het rectum is een verlenging van het eindgedeelte van de dikke darm. Het heeft de vorm van een bol en is bekleed met een slijmvlies dat veel kwetsbaarder is dan het vaginale slijmvlies en uniek is omdat het geen glijmiddel produceert. Daarom is het zo belangrijk om dit kwetsbare slijmvlies te beschermen en een glijmiddel te gebruiken voor elke anale gemeenschap.

De rectale wand is zeer rijk aan zenuwuiteinden, maar deze zijn anders dan die in de vagina en ze bereiken niet dezelfde gebieden van het ruggenmerg. Daarom kunnen de reacties op geslachtsgemeenschap heel verschillend zijn van persoon tot persoon: voor sommige mensen brengt stimulatie van deze zenuwuiteinden plezier over, terwijl het voor anderen verantwoordelijk is voor pijn of ongemak.

Anatomisch gezien ligt het belangrijkste verschil tussen het rectum van mannen en vrouwen in het voorste oppervlak van de rectale ampulla, die bij mannen verbonden is met de prostaat. Bij vrouwen is de voorste wand van het rectum ook de achterste wand van de vagina, en stimulatie van deze voorste rectumwand leidt tot stimulatie van de zenuwuiteinden in de achterste vaginawand. Het is daarom essentieel om, vooral wanneer je voor het eerst anale gemeenschap hebt, standjes te kiezen die stimulatie van deze voorste rectale wand aanmoedigen, zodat je partner alle kans krijgt om anaal genot te ontdekken.


* Kan een vrouw een orgasme krijgen terwijl ze sodomie pleegt?


Zoals in elke seksuele relatie is het begrip plezier en orgasme zeer subjectief en afhankelijk van het individu... sodomie is geen uitzondering op deze regel. De sensaties die je ervaart tijdens anale seks verschillen van persoon tot persoon. Sommige vrouwen vinden anale penetratie plezierig en erotisch, terwijl anderen pijn of ongemak ervaren, afhankelijk van de omstandigheden en de gebruikte techniek.

Het is echter veel moeilijker om plezier of een orgasme te krijgen van anale seks dan van vaginale geslachtsgemeenschap. Afgezien van de puur fysieke sensaties en de technische omstandigheden waaronder sodomie plaatsvindt, is anaal genot voor vrouwen vooral een zeer cerebraal genot. Sodomie is een seksuele variant waarbij de vrouw een taboe doorbreekt, verder gaat dan wat verboden is en zichzelf op een andere manier aan haar partner geeft, op de meest intieme manier die mogelijk is.


* Wat zijn de belangrijkste risico's van afluisterpraktijken?


Zoals alle seksuele praktijken brengt ook buggery een aantal risico's met zich mee die, als je je ervan bewust bent, gemakkelijk kunnen worden voorkomen.

Een allergie voor een glijmiddel of voor de latex van het condoom is altijd mogelijk, of het nu anaal of vaginaal is...

Bij anale seks moet je vooral oppassen voor kleine anale scheurtjes of rectale microspleten, veroorzaakt door te lange nagels, slecht passende accessoires of te vrijpostige penetratie.

Tijdelijke irritatie of zelfs rectitis (ontsteking van het rectum) is altijd mogelijk na een ruwe behandeling.

Last but not least, zijn er de risico's op infecties: mycose, SOA's (inclusief AIDS), etc., die bij alle seksuele praktijken voorkomen, maar misschien vaker bij anale seks. Het is belangrijk om vaginaal contact na anale seks te vermijden zonder het condoom te verwisselen of de penis grondig te wassen, anders bestaat het risico op het doorgeven van ontlasting en het veroorzaken van vaginale infecties.

Wat mij betreft heb ik nog nooit gemerkt dat er grote nadelen kleven aan regelmatig afluisteren.


* Kan anale geslachtsgemeenschap schade aan de anale sluitspier of zelfs incontinentie veroorzaken?


Je hebt gemerkt dat de anale sluitspier open blijft na anale penetratie. Zoals ik al eerder heb uitgelegd, is de anus een sluitspier, een cirkelvormige spier die puur reflexmatig permanent wordt samengetrokken. Daarom komt het vaak voor dat de sluitspier na anale geslachtsgemeenschap enige tijd open blijft, om zich daarna weer te sluiten.

Volgens de medische literatuur zijn er geen negatieve effecten op lange termijn van anale seks als de basisvoorzorgen in acht worden genomen. Veel mensen denken dat de anale sluitspier onomkeerbaar verwijd kan blijven en dat dit tot incontinentie kan leiden. Hoewel het waar is dat een anus die te veel is samengetrokken en geforceerd door een gewillige sekspartner kan leiden tot anale scheuring (of ook tot scheuring van de rem van de partner), brengt sodomie geen risico op anale incontinentie met zich mee als het op een consensuele manier wordt uitgevoerd door beide partners, die de voorzorgsmaatregelen nemen die bij dit soort geslachtsgemeenschap horen.


* Hoe moet je je eerste anale geslachtsgemeenschap aanpakken?


Sodomie moet een vrijwillige daad zijn, tussen twee toestemmende partners! Toch, heren? Het heeft geen zin om je partner te dwingen om het te doen als ze niet wil: de ervaring zal pijnlijk en onaangenaam voor haar zijn...

De eerste regel is dus wederzijdse instemming: je partner moet deze nieuwe benadering van haar seksualiteit willen uitproberen... Ze moet anale seks zien als een nieuwe ervaring, een manier om haar seksualiteit te kruiden en te diversifiëren, en tegelijkertijd een taboe, een taboe, te doorbreken.


* Welke voorbereidingen moeten er getroffen worden voor anale seks?


Sodomie betekent niet dat je jezelf blootstelt aan kleine versprekingen die ik 'poep' zou noemen en die sommigen van jullie kunnen 'blokkeren'... Deze kunnen gemakkelijk worden vermeden door van tevoren een klein klysma te gebruiken. Ik gebruik een kleine bol gevuld met warm water, waaraan ik de inhoud van een ampul paraffineolie toevoeg.


* Vervolgens moet er een glijmiddel worden gebruikt om de penetratie te vergemakkelijken.


Het is essentieel om een glijmiddel op waterbasis te gebruiken dat het rectale slijmvlies of de latex van het condoom niet aantast. Vaseline moet worden vermeden!


* Wat zijn de voorbereidingen?


De voorbereiding op penetratie is dan een essentiële fase, om de anale sluitspier geleidelijk te verwijden en voor te bereiden op penetratie. Voorspel speelt hier een belangrijke rol: het moet lang en geleidelijk zijn, beginnend met de tong of een vinger, dan meerdere vingers of een paar geschikte seksuele gadgets. Als je partner er klaar voor is, en alleen dan, kun je anale penetratie proberen. Terwijl het voorspel er is om je partner lichamelijk voor te bereiden, door geleidelijk haar anale sluitspier te verwijden, is het ook een tijd voor jou om haar reacties en ontvankelijkheid voor anaal genot te beoordelen. Concentreer je dus niet op je eigen genot, laat je niet meeslepen door je eigen opwinding en blijf luisteren naar je partner...


* Welk standje is het beste voor een eerste keer?


Voor een 1e keer is het essentieel om je partner de penetratie te laten leiden. Het beste standje heet de 'COWBOY of Overlapping Position': de man ligt op zijn rug terwijl zijn partner bovenop hem knielt, met haar gezicht naar hem toe, en haar dijen om de zijne slaat, waardoor ze de penetratie volledig controleert... in haar eigen tempo.

(Neem een kijkje op de standjespagina) (Hoofdstuk 4/8)

Heb je vragen?

Ik doe mijn best om ze te beantwoorden, dus stuur me een berichtje!


😻
 
Terug
Bovenaan Onderaan