Marco van Batsen
Vaste klant
Buk maar dan!Gewoon doordouwen, doet maar even pijn. Hup tanden op elkaar en gaan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBuk maar dan!Gewoon doordouwen, doet maar even pijn. Hup tanden op elkaar en gaan.
Ja anale stimulatie...en pijpenGekke dingen...?
Hmmm, als je zou weten wat voor orgasme je kan krijgen via anale stimulatie in combi met pijpen of aftrekken.. dan zou je dat niet zeggen.
Duidelijk dat jij dat niet weet
@Voetenkietelaar
Dat is echt ziek! Ben er gewoon misselijk van….1 man 1 jar - SeeGore
1 man 1 jar original video showing a man who shove a glass jar into his anus in front of the camera. The jar breaks and a lot of blood coming out.seegore.com
NSFW!
Oké, ga ik onthouden voor binnenkort eens. Mag weer ff een potje opsparen (centjes, geen zaad ), ben weer iets te vaak naar de dames geweest de laatste tijd....ik weet het, het is gewoon lekkerJe hebt een pb. Geldt trouwens ook voor andere, graag via een PB benaderen bij interesse. Zo houden we het topic schoon
Foutje, bedankt!
Precies!Antwoord JA. Next
Grapje, ik doe het af en toe en bij dames die het graag hebben en op een opgewarmde manier. Met vrouwen die het enkel doen voor het geld pas ik, zij leveren trouwens ook meestal een dienst tegen de goesting
Goed punt, het landschap is idd niet rijkelijk bezaaid maar ze zijn er wel. In mijn boekje staan er 3 genoteerd (2 latina, 1 vlaamse)Maar vinden jullie dat soort dames veel, jongens?
Point taken wat verIk ga geheel mee in wat @Mila hierboven zegt.
Wat mij ook helpt is reeds de dag voordien, ten laatste de ochtend zelf, al verzachtende zalfjes te smeren op de anus, dan is de sluitspier goed gehydrateerd op voorhand en niet enkel door de plotse lube.
Maar plots op de afspraak komen en anaal willen... dat liever niet. Al geheel niet in een afspraak van minder dan een uur.
Dat we er extra voor vragen, vind ik geheel ok.
Mannen die dat niet willen betalen, gaan dan maar naar een ander, een lossere meid.
Zonder betaling wil ieder zomaar anaal gaan. Hoe lekker het ook daar kan zijn, mijn kontgaatje is niet voor getraind voor dagelijks gebruik. Ik wil mijn shit nog samen kunnen houden (letterlijk en figuurlijk ).
Point taken, ik heb me misschien hierboven ongelukkig uitgedrukt. Dat men iets extra vraagt of een all in prijs hanteert (bv 200/u) is logisch. Punt dat ik wou maken - althans mijn ervaring - is dat heel wat DVPs (bv oostblok origine) het aanbieden tegen onnozele prijzen louter en alleen uit geldgewin en een service leveren die op niets trekt omdat ze er zelf geen plezier aan beleven. En dan is het voor mij een no-goIk ga geheel mee in wat @Mila hierboven zegt.
Wat mij ook helpt is reeds de dag voordien, ten laatste de ochtend zelf, al verzachtende zalfjes te smeren op de anus, dan is de sluitspier goed gehydrateerd op voorhand en niet enkel door de plotse lube.
Maar plots op de afspraak komen en anaal willen... dat liever niet. Al geheel niet in een afspraak van minder dan een uur.
Dat we er extra voor vragen, vind ik geheel ok.
Mannen die dat niet willen betalen, gaan dan maar naar een ander, een lossere meid.
Zonder betaling wil ieder zomaar anaal gaan. Hoe lekker het ook daar kan zijn, mijn kontgaatje is niet voor getraind voor dagelijks gebruik. Ik wil mijn shit nog samen kunnen houden (letterlijk en figuurlijk ).
Wie is die vlaamse? Staat op m'n bucket listGoed punt, het landschap is idd niet rijkelijk bezaaid maar ze zijn er wel. In mijn boekje staan er 3 genoteerd (2 latina, 1 vlaamse)
Wie is die vlaamse? Staat op m'n bucket list
En wie zijn die Latinas ? Meer mijn typeKimmeke
Hoi heb je zin om ouderwets te vrijen dan wil ik je wel verwennen ... spontane dame die weet van aanpakken .... dikke kuswww.redlights.be
Ah juist, die stond inderdaad al op mijn lijstjeKimmeke
Hoi heb je zin om ouderwets te vrijen dan wil ik je wel verwennen ... spontane dame die weet van aanpakken .... dikke kuswww.redlights.be
jou vriendin doet het ook met andere mannen? Stel me even aan haar voor, als je blieft.Mijn vriendin vind het steeds leuker als mannen haar anaal nemen. En mij neemt ze graag met strapon anaal. Dus ja.
Effe zoeken op Britney. Ik ga hier niet alles herschrijven . En ja dus, met velenjou vriendin doet het ook met andere mannen? Stel me even aan haar voor, als je blieft.
Akemi, kamila in Brussel, allen te vinden op QR. En uiteraard Marokaanse topper Soraya bij Soraya's Palece in SteeonokkerzeelEn wie zijn die Latinas ? Meer mijn type
wie of wat is QR?Akemi, kamila in Brussel, allen te vinden op QR. En uiteraard Marokaanse topper Soraya bij Soraya's Palece in Steeonokkerzeel
Quartier Rouge!wie of wat is QR?
Ze zijn er niet veel denk ik die het zelf vragen. Ik ken er wel die het zonder meerprijs doen. Die doen het dus ook niet met tegenzin.Maar vinden jullie dat soort dames veel, jongens?
Toch wel, toch wel. Sili borsten (niet mijn ding) maar toffe madam met een drive, hallo moe ! Zeer populair dus ook tijdig boeken op voorhand.Soraya ziet er niet bepaald Marokkaans uit met dat korte blonde stijle haar. Is ze half?