Moet toegeven dat ik anaal toch ook wel echt lekker vindt. Maar mijn persoonlijke regel is dat de dame het zelf ook wel moet willen, anders gaat het niet door. (En er moet genoeg tijd zijn voor voorspel, maar aangezien ik eigenlijk altijd voor dates van minimaal een uur ga is dat nooit echt een probleem geweest.)
Is voor een deel gewoon wederzijds respect, maar is ook ondat het makkelijk serieus fout kan gaan als de ontvanger zich niet goed kan ontspannen.
Zal er ook niet specifiek naar pushen, dame moet het zelf actief aanbieden of het moet spontaan ter sprake komen, dat blijkt in de praktijk de beste manier om im te schatten hoe de dame er tegenover staat. En dan ook niet letten op waar een dame wel of niet mee adverteert (dat is vaak genoeg alleen een lokkertje waar niks van waargemaakt wordt), maar afgaan op de momenten dat je elkaar in levende lijve in de ogen kunt kijken.
Als ik mijn geheugen naloop is het toch zo'n 1 op de 3 dames die hier wel echt voor te vinden zijn. Valt me eigenlijk nog mee. Heb in ieder geval wel zo'n beetje elk scenario meegemaakt van verkeerde afloop tot onverwacht success, dus wat dat betreft heb ik niks te klagen,