Als ik betaal voor seks is anaal een must. Kutjes vang ik zoveel in het dagelijkse leven dat ik het onzin vind om er nog voor te betalen.
Vaak durven meiden met wie ik privé date die enorme lul van mij niet in hun poepertje te nemen. Meeste dvps schrikken er ook van, maar als ik dan een honderdje extra uit me zak tover gaan ze toch akkoord.
Vaak denken ze dat het toch niet gaat passen en zijn vaak in shock als het me toch lukt hun aars binnen te dringen. Ik heb ondanks m'n leeftijd al jaren ervaring met anale seks. Denk dat ik de meeste kontjes heb geneukt hier en kroon mezelf ook tot de analking.
Er is niets lekkerders dan zo'n heerlijke strakke reet te neuken wat aan het eind van de date vaak een gapend kontgat is geworden. Niets houd me tegen, deze man is niet bang voor een beetje poep, bij sommige meiden zit aan het eind van de date heel het bed onder de stront.
Geniet er vooral van fitgirls anaal te neuken. In de sportschool vaak hun perfecte kont showen en teasen met hun strakke leggings. En als we dan in bed liggen en het is tijd om die prachtige reet aan het werk te zetten rollen de tranen over hun wangen, vind het heerlijk om hun tranen te likken terwijl ik keihard hun reet penetreer, zijn meestal tranen van genot!