Cacaoboter, wordt lekker warm bij langdurige wrijving.Gebruik hier altijd Pjur Backdoor of Pjur Analyze Me... fantastisch spul!

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCacaoboter, wordt lekker warm bij langdurige wrijving.Gebruik hier altijd Pjur Backdoor of Pjur Analyze Me... fantastisch spul!
Niet alleen omdat het strak is, als je het goed doet en de dame er kan van genieten kan je er van versteld staan wel enorm orgasme er ze van kan krijgenAnaal is leuk, omdat het strak is.
En jij noemt jezelf analkingAls ik betaal voor seks is anaal een must. Kutjes vang ik zoveel in het dagelijkse leven dat ik het onzin vind om er nog voor te betalen.
Vaak durven meiden met wie ik privé date die enorme lul van mij niet in hun poepertje te nemen. Meeste dvps schrikken er ook van, maar als ik dan een honderdje extra uit me zak tover gaan ze toch akkoord.
Vaak denken ze dat het toch niet gaat passen en zijn vaak in shock als het me toch lukt hun aars binnen te dringen. Ik heb ondanks m'n leeftijd al jaren ervaring met anale seks. Denk dat ik de meeste kontjes heb geneukt hier en kroon mezelf ook tot de analking.
Er is niets lekkerders dan zo'n heerlijke strakke reet te neuken wat aan het eind van de date vaak een gapend kontgat is geworden. Niets houd me tegen, deze man is niet bang voor een beetje poep, bij sommige meiden zit aan het eind van de date heel het bed onder de stront.
Geniet er vooral van fitgirls anaal te neuken. In de sportschool vaak hun perfecte kont showen en teasen met hun strakke leggings. En als we dan in bed liggen en het is tijd om die prachtige reet aan het werk te zetten rollen de tranen over hun wangen, vind het heerlijk om hun tranen te likken terwijl ik keihard hun reet penetreer, zijn meestal tranen van genot!
Ik ben er niet trots op. Heb vroeger in de bajes vaak andere mannen anaal moeten nemen om m'n dominantie te tonen en te laten zien wie de echte alpha is.En jij noemt jezelf analkingik denk dat patser een betere benaming is voor jouw
Wat een onzinIk ben er niet trots op. Heb vroeger in de bajes vaak andere mannen anaal moeten nemen om m'n dominantie te tonen en te laten zien wie de echte alpha is.
Die frustratie moet er nu nog steeds uit en aangezien ik geen bi/homo ben doe ik dat het liefst bij leuke dames.
Je hebt duidelijk nooit in de bajes gezeten... wat een onzin is dit. Graag eerlijke verhalen.Ik ben er niet trots op. Heb vroeger in de bajes vaak andere mannen anaal moeten nemen om m'n dominantie te tonen en te laten zien wie de echte alpha is.
Die frustratie moet er nu nog steeds uit en aangezien ik geen bi/homo ben doe ik dat het liefst bij leuke dames.
IddJe hebt duidelijk nooit in de bajes gezeten... wat een onzin is dit. Graag eerlijke verhalen.
Ik heb in 2010 1 jaar in Venezuela gezeten. Om het ontopic te houden is kontneuken daar orde van de dag. Vreselijke dingen gezien daar. Je dacht zeker dat ik het over de bajes/kinderopvang hier in NL had.Je hebt duidelijk nooit in de bajes gezeten... wat een onzin is dit. Graag eerlijke verhalen.
Is dat zo? Want je hoort vaak dat het voor vrouwen weinig genot geeft. Ze hebben ook niet zoals wij een G-spot in hun rectum.Niet alleen omdat het strak is, als je het goed doet en de dame er kan van genieten kan je er van versteld staan wel enorm orgasme er ze van kan krijgen
Ik denk het wel,heb het toch al mogen ervaren dat ze er geweldig van klaar komenIs dat zo? Want je hoort vaak dat het voor vrouwen weinig genot geeft. Ze hebben ook niet zoals wij een G-spot in hun rectum.
Precies dit dus.Anaal is 4cm strak en danzit je in een holle ballon. De vagina blijft constistent.
Vagina for President!
![]()
Ik heb maar 4cm.....ideaal! Ik bedoel 4cm eikel. De rest laat ik wel aan de deur wachtenAnaal is 4cm strak en danzit je in een holle ballon. De vagina blijft constistent.
Vagina for President!
![]()
Juist die afwisseling strak met open maakt het lekker. Maar niks ten nadele van vagina's! Zeker als een vrouw de spieren van de schede goed beheerst.Precies dit dus.![]()
Zoiets als het Arabische melkmeisje?Zeker als een vrouw de spieren van de schede goed beheerst.
Ik zei niet dat ik het nog niet gedaan heb of niet meer ga doenJe weet niet wat je mist.
wat is het arabische melkmeisje?Zoiets als het Arabische melkmeisje?