Daar ga ik compleet in mee hoor
@lovemachine
Ik heb het in het verleden ervaren dat ik echt wel hard genoeg kan worden, maar ja, elke keer als ik nu anaal doe denk ik nu "wel hard genoeg blijven". Nou ja, dan weet je wel wat er gebeurd. Vaak genoeg de fout gemaakt inmiddels, hopelijk kom ik een meid tegen die anaal doet waar het goed mee klikt en die het zelf ook fijn vind (of me dit kan doen denken) en dan gaat het vast lukken. Maar voorlopig niet. Het zit echt tussen de oren.
Bij de klant zit het idd tussen de oren. Bij de dvp zit het tussen de billen

En in de anus. En dat kan soms behoorlijk pijn doen. Voor veel dames is dat al genoeg om het toch maar niet aan te bieden.
Misschien zie ik vanuit mijn situatie, naar jullie overtuiging, dat soort zaken te veel vanuit het standpunt van de dame ipv vanuit het standpunt van de klant. Maar je moet je toch ook eens proberen in te leven in die dames hun situatie. De seks met de klant is en blijft altijd maar een job. Je kan die job met tegenzin doen, maar je kan het ook zonder tegenzin doen. Dat betekent nog niet dat je het 'fijn' of 'lekker' gaat vinden. Fijn en lekker, dat is voor een dvp niet 'je laten neuken door een klant' maar 'making love' met haar partner.
Probeer je nu eens voor de geest te halen, hoe het voelt als een dvp op een dag een aantal klanten over de vloer krijgt. Het gaat dan niet zomaar over zich eens laten neuken, want met een condoom eromheen stelt dat allemaal niet zoveel voor, maar al die klanten staan wel bronstig, betalen om zich te komen uitleven en neuken vaak hard door. Denk je dat dat geen pijn doet? Het is echt niet leuk als een dvp 's avonds thuis komt met een schraal geneukte poes, veel pijn, rood geïrriteerd. Ik overdrijf niet hoor. En dan komen er nog een aantal klanten tussen die mordicus hun beenharde paal in haar kontje willen rammen. Weer pijn. Op de duur doet vanonder alles pijn bij elke beweging. Zelfs zitten doet pijn. Maar je moet blijven lachen, vriendelijk zijn, en doen (acteren) alsof je het opwindend vindt.
Sommige klanten zijn dan nog zo wereldvreemd om te vragen of de dame misschien liever heeft dat ze wat steviger neuken, want "ze kunnen nog harder ook hoor". Lachend moet de dame dan antwoorden dat zo goed is, terwijl ze in zichzelf denkt 'kom g*dv*rd*mm* toch klaar dat ik er van af ben en stop die marteling'. In de recensie lees je naderhand dat 'zij kreunde van genot'.
Ik wil de vrolijke wandelaar zijn genot niet vergallen met mijn verhaal, want ik wandel zelf ook graag, maar af en toe eens realistisch nadenken en beseffen dat je met een mens bezig bent, kan geen kwaad. De klant ziet de actrice. Ik zie hoe zo een meisje zich soms naderhand écht voelt.