- 98
- 24/07/21
- 169
Ik heb nog nooit iemand anaal geneukt of ben zelf ook nog nooit anaal genomen maar fantaseer wel eens over een shemale-ervaring.
Ik vraag me echter af of vrouwen of mannen hier nu werkelijk van kunnen genieten om kanaal genomen te worden en al zeker wanneer het voorwerp of penis waarmee de anale penetratie wordt uitgevoerd aan de grote kant is.
Mij lijkt dit eerder een pijnlijke, vieze ervaring maar jullie kunnen dit vast weerleggen/staven.
Waar ik me soms over verbaas is dat mensen met een eerste keer meteen denken aan een enorme pik of dildo. Je gaat toch ook niet bij je eerste hardlooptraining meteen de marathon lopen? Gegarandeerd dat dat tegenvalt en je dan nooit meer wil. Probeer het nou eerst eens even rustig aan. Met je vingers of bijvoorbeeld of een klein speeltje. Doe het in alle rust bij jezelf of als je het met een ander wil doen kies dan voor een rustige geduldige dame. Dan kan je kijken of je het gevoel uberhaupt prettig vindt. Naarmate je meer ervaring krijgt kan je altijd nog geleidelijk aan kiezen voor iets groters. Een vieze ervaring wordt het in principe alleen als de ontvangende partij geen anaal douche gebruikt. De meeste shemales doen dat wel. Degenen die dat niet/niet goed doen vermijd ik.