Feckmu
Vaste klant
- 114
- 31/08/21
- 117
OnnozelaarIk weet ook niet of er bekend is wanneer ze terug komt. En ik weet ook niet of ze er vandaag is ...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOnnozelaarIk weet ook niet of er bekend is wanneer ze terug komt. En ik weet ook niet of ze er vandaag is ...
En, heb jij ze gezien vandaag ... ?Onnozelaar
Alweer een bewijs van wat ik bedoel, met belachelijke commentaren en aanvallen de 'sfeer' grimmig maken dat is je sterkste punt.En, heb jij ze gezien vandaag ... ?
Terwijl het gewoon een heel leuk meisje is. Dus is het toch normaal dat mensen hier informeren naar haar. Of mag dit forum daar niet voor dienen? Je kunt haar ook sturen als je haar nummer hebt uiteraard.Alweer een bewijs van wat ik bedoel, met belachelijke commentaren en aanvallen de 'sfeer' grimmig maken dat is je sterkste punt.
Uiteraard mag je informeren of een bepaalde dame aanwezig is of niet. Daar is dit forum ook voor. Als ik een nuttig antwoord kan geven zal ik dit dan ook altijd doen. Er zijn er echter een paar die vinden dat dit niet mag.Terwijl het gewoon een heel leuk meisje is. Dus is het toch normaal dat mensen hier informeren naar haar. Of mag dit forum daar niet voor dienen? Je kunt haar ook sturen als je haar nummer hebt uiteraard.
Niet iedereen woont tenslotte om de hoek. En sommige voelen zich ook beter bij een vaste dame. Lijkt me niets mis mee.
Ik ben zelf ook al meer dan een half jaar terug op zoek naar opnieuw iemand vast. Maar is tegenwoordig heel moeilijk.
Uiteraard mag je informeren of een bepaalde dame aanwezig is of niet. Daar is dit forum ook voor. Als ik een nuttig antwoord kan geven zal ik dit dan ook altijd doen. Er zijn er echter een paar die vinden dat dit niet mag.
Vroeg of laat vind je weer wel een dame waar je een goede klik mee hebt en die uitgroeit tot een vaste dame voor je.
Dan schiet ie tot tegen het plafondZou beter zijn nickname in the rolling eyed Dutch man veranderen.
Ja ik zie regelmatig rollende oogjes van de Hollander op comments. Niet enkel bij mij dus..... vind het nog wel grappig....
Maar stel je voor dat we dit nu allemaal bij hem ook zouden doen. Xd
Vandaag was Ioanna weer aanwezig.Is al bekend wanneer ze terugkomt en welke dagen? Danke
Ik ben een eerste keer bij haar geweest en het was verbluffend goed. Perfecte klik. Echt alles wat ik zocht. Ook al is ze niet de mooiste van de hoop schoonheden daar. Desalnietemin mag ze zeker gezien worden.Iemand nog onlangs bij haar geweest? zit overdag in VT , laatste keer zat ze druk op haar gsm bezig, ik wou binnen gaan, maar ze wimpelde me af !!??, ik was zo overdonderd dat ik niet kon vragen waarom (nochtans al verschillende keren bij haar geweest), vanaf nu negeer ik haar dan ook , ik zie dat ze ook minder bezet is