Marc white
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/sai-thai-massage-overijse-new-girl-nancy.html
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Onlangs nieuwe aanwinst bezoekje gebracht bij Saithai, Nancy, foto's komen niet echt overeen met werkelijkheid denk dat er ergens album gekopieerd is. Maar slanke leuke verschijning, fijn kontje, natuurlijke barstjes, en vooral strak poesje...
Ze is nieuw in de massagewereld maar kon me toch verrassen... massage op zich was goed geen flauw gewrijf zoals bij de meeste maar stevig en efficiënt...ook vlotte babbel...ze wil duidelijk wat vaste klanten en erotisch gedeelte is prima... blowjob zonder, lekker slurpen en veel teasen, 69 vind ze geweldig. Ze wordt daar bloedgeil van...vingeren werd aangeboden op de advertentie en was ook geen probleem werd lekker nat en het duurde niet lang of ze stelde zelf extra voor...50€...met plezier ze is heel strak maar wordt wel graag in verschillende standjes genomen...omdat alles zo goed verliep vroeg ik om verlenging ...extra 30min...omdat ze zo gewillig was ze bleef me ook aankijken en tongzoenen tijdens lekker beurt...ondanks fijn poppetje mag je ze toch stevig neuken en door haar enthousiasme lijkt ze niet te faken...Nmc maar men lading wou ik op haar barstjes kwijt...groot Gfe en zal ze regelmatig bezoekje brengen...
Ze is nieuw in de massagewereld maar kon me toch verrassen... massage op zich was goed geen flauw gewrijf zoals bij de meeste maar stevig en efficiënt...ook vlotte babbel...ze wil duidelijk wat vaste klanten en erotisch gedeelte is prima... blowjob zonder, lekker slurpen en veel teasen, 69 vind ze geweldig. Ze wordt daar bloedgeil van...vingeren werd aangeboden op de advertentie en was ook geen probleem werd lekker nat en het duurde niet lang of ze stelde zelf extra voor...50€...met plezier ze is heel strak maar wordt wel graag in verschillende standjes genomen...omdat alles zo goed verliep vroeg ik om verlenging ...extra 30min...omdat ze zo gewillig was ze bleef me ook aankijken en tongzoenen tijdens lekker beurt...ondanks fijn poppetje mag je ze toch stevig neuken en door haar enthousiasme lijkt ze niet te faken...Nmc maar men lading wou ik op haar barstjes kwijt...groot Gfe en zal ze regelmatig bezoekje brengen...