Recensie Ioana, Antwerpen, Villa Tinto 34 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar 3 jaar geleden voor de eerste keer ontmoet. Ben er ook eens een ganse dag mee op stap geweest …, sauna gedaan, iets gaan eten en uiteraard 🔥🎉🥳. Was voor mij een zeer leuke tijd …,. Ze heeft een mooi slank figuur, ben alleen minder fan van haar kleine borstjes. Mocht ze hier iets aan doen, lijkt mij dat beter, maar ieders smaak is relatief natuurlijk …

Ik heb haar 3 jaar geleden voor de eerste keer ontmoet. Ben er ook eens een ganse dag mee op stap geweest …, sauna gedaan, iets gaan eten en uiteraard 🔥🎉🥳. Was voor mij een zeer leuke tijd …,. Ze heeft een mooi slank figuur, ben alleen minder fan van haar kleine borstjes. Mocht ze hier iets aan doen, lijkt mij dat beter, maar ieders smaak is relatief natuurlijk …
Dan zou ik sowieso inderdaad toch voor iets mooiers gaan. Maar zoals het spreekwoord zegt 'on ne dispute pas les gouts et les couleurs'.

Als ik het hier zo lees, dan zal dat wrs de reden zijn bij mij. Ze is echt niet mijn ding qua uiterlijk. Make up helpt gelukkig wel een beetje, maar zoals ze wel eens zeggen, de minst mooie dames hebben soms meer werk dan van die vampjes. 😀

Maar ik vind als je ervoor betaalt dan wil het oog toch ook wel iets.

Terug
Bovenaan Onderaan