Voormalig lid 11109
Vaste klant
Iwana, Het schatje Van Villa Tinto, gaat binnen enkele dagen naar buitenland. Skinny en petite lovers, ga snel je piemel verwennen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoenen als tongkussen of niet ?ja fijn deze dame is als een droom
Ik heb hem voor het nieuwe jaar al gezien als ze der bij is zijn ze al lang terug of niet weggeweest ik dacht 28 december?Ik heb haar nog niet gezien maar haar "boyfriend" wandelde gisteren met hun hondje op het Falconplein, dus veronderstel dat ze spoedig zal herbeginnen.
Da klopt de paljas hij laat da beest zijn ding doen in het midden van het wandelpad van de VT en beetje respect wij zorgen wel voor zijn luxe ?Ah heeft ze een BF? is toch met frans bulldogje hé ?
Zeker heeft een "boyfriend" zoals 95% van de dames, al zeggen ze van niet......en als ze onder de 30 jaar zijn, dan is het zelfs 99%. Het is wat het is....Ah heeft ze een BF? is toch met frans bulldogje hé ?
maakt voor mij niet uit hoor, zolang ze maar zelfde goede service geeftZeker heeft een "boyfriend" zoals 95% van de dames, al zeggen ze van niet......en als ze onder de 30 jaar zijn, dan is het zelfs 99%. Het is wat het is....
Inderdaad, daar gaat het om!maakt voor mij niet uit hoor, zolang ze maar zelfde goede service geeft