Algemeen Indonesië, Bali

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zal wel 3 miljoen+ zijn!
Ik ben er wel meer dan vijf jaar geleden geweest in Bali en toen was het all in ( op hotel laten komen duur was bijna twee uur 1.750 miljoen ) wel top dame ze was afkomstig van Java ,ze had daarvoor in massage salon gewerkt , maar weet ook niet meer 🤔 leeftijd was toen midden dertig jaar , ze was zo mooi en goed 👍

Ik heb zelf het plan in september naar bali te gaan. Wil niks liever dan een onwijs lekkere indonesische vrouw (nee, geen trans). Ik ben best bereid om er flink geld voor neer te leggen. Ik heb tinder al geprobeerd, aardig wat matches maar geen ultiem knappe vrouw.
Wat is de beste optie als je echt verzekerd wilt zijn van een knappe dame die ook nog lekker losgaat?
Ik gok niet de massagesalons.

Wat zijn de bekende freelancers op bali? Is er een bekende site zoals kinky.nl maar dan de balinese versie?

Laat aub weten, mijn dank is groot🙏🏻

Ligt er aan welk plaatsje je heen gaat. Kuta, Legian, Semiyak en Canggu de meeste keuze, maar is daar net zo druk en lawaaiig als Lloret de Mar. Geen website's, Indonesie is streng moslim dus officieel is er niks. Weten welke bar's en club's je moet bezoeken en daar uitzoeken en onderhandelen.

Ik ben van plan om in Augustus te gaan. Als ik via een touroperator boek komt de reis goedkoper uit, enkel vroeg ik me af of je in zulke hotels een dame mee naar de kamer mag pakken? Laat je zo'n dame gewoon naar je kamer komen, of moet je die eerst ergens oppikken en dan zo naar jou kamer? Receptie doet niet moeilijk?

Ik ben van plan om in Augustus te gaan. Als ik via een touroperator boek komt de reis goedkoper uit, enkel vroeg ik me af of je in zulke hotels een dame mee naar de kamer mag pakken? Laat je zo'n dame gewoon naar je kamer komen, of moet je die eerst ergens oppikken en dan zo naar jou kamer? Receptie doet niet moeilijk?
Bij sommige hotel heb je kaart nodig voor in je kamer te geraken ( soms ook voor de lift ?) dus dame oppikken en samen naar de kamer is beter , de meeste recepties weten wat er aan de gang is , en sommige zien dan de andere kant uit ( kleine tip kan ook helpen .

Zoals altijd en overal, tracht het een beetje discreet te houden. Veel van die touropertor hotels hebben een publiek van families en jonge kinderen en je wil niet dat er iemand gaat klagen bij de receptie over je liederlijk gedrag en hoe hoerig je gezelschap er wel niet uitzag.

Een groter probleem is dat je je kamer maar voor één persoon hebt geboekt en het hotel dus een reden heeft om je gezelschap toegang te weigeren of een bijkomende kost aan te rekenen. Als je de dame niet de ganse nacht meeneemt dan zal het wel niet zo'n vaart lopen. Overdag, zeg in de loop van de namiddag, is er meestal genoeg over en weer geloop in de lobby van het hotel dat het niet zo erg opvalt. Maar als je rond middernacht een dame wil binnensmokkelen dan ligt dat waarschijnlijk anders ...

Tenslotte, er is een verschil tussen een klein hotelletje en een flink resort. De kleinere hotels daar worden vaak door een familie uitgebaat en dan is het maar een gok hoe ruimdenkend die familie is. Er is ook minder gelegenheid om in de massa op te gaan. Een groter resort draait op personeel dat minder persoonijk betrokken is bij wat er gebeurt. En er loopt heel wat meer volk rond zodat één dame meer of minder niet onmiddellijk opvalt.

Wat je ook kan doen is de dame vragen of ze een probleem ziet je in je hotel te bezoeken. De kans is groot dat ze al de lokale hotels al eeens van binnen heeft gezooen en dat ze weet of jouw hotel "guest friendly" is of niet. En mocht het dat niet zijn dan weet ze vast wel een plek waar je voor een paar uur een kamer kan huren.

Hotelkamer kan zeker. Wel duidelijk maken dat het eenmalig is, anders lopen ze je de rest van je vakantie achterna. Ook alleen telefoonnummers uitwisselen als je een aparte vakantietelefoontje hebt, want ze blijven whatsappen en videobellen, ook na je vakantie.

Terug
Bovenaan Onderaan