Algemeen Indonesië, Bali

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zal wel 3 miljoen+ zijn!
Ik ben er wel meer dan vijf jaar geleden geweest in Bali en toen was het all in ( op hotel laten komen duur was bijna twee uur 1.750 miljoen ) wel top dame ze was afkomstig van Java ,ze had daarvoor in massage salon gewerkt , maar weet ook niet meer 🤔 leeftijd was toen midden dertig jaar , ze was zo mooi en goed 👍

Ik heb zelf het plan in september naar bali te gaan. Wil niks liever dan een onwijs lekkere indonesische vrouw (nee, geen trans). Ik ben best bereid om er flink geld voor neer te leggen. Ik heb tinder al geprobeerd, aardig wat matches maar geen ultiem knappe vrouw.
Wat is de beste optie als je echt verzekerd wilt zijn van een knappe dame die ook nog lekker losgaat?
Ik gok niet de massagesalons.

Wat zijn de bekende freelancers op bali? Is er een bekende site zoals kinky.nl maar dan de balinese versie?

Laat aub weten, mijn dank is groot🙏🏻

Ligt er aan welk plaatsje je heen gaat. Kuta, Legian, Semiyak en Canggu de meeste keuze, maar is daar net zo druk en lawaaiig als Lloret de Mar. Geen website's, Indonesie is streng moslim dus officieel is er niks. Weten welke bar's en club's je moet bezoeken en daar uitzoeken en onderhandelen.

Terug
Bovenaan Onderaan