Algemeen Indonesië, Bali

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben de eerste helft van september in Kuta. Enig idee I.v.m drukte op die moment.
Welke momenten van de dag moet ik aan zulke mini-prijzen verstaan en zijn het dan de straatmadeliefjes?
Geven massagesalons (spa) deze +/++ aan of is het bij de meiden zelf? Of is het diegene die op straat ronselen?
Ik ben rond 50 en zou graag ergens iemand ontmoeten om er een aantal dagen plezier mee te beleven. Hoe pak ik het aan? Hotelbar, restaurant, shopping mall, ...?
Bedankt voor de informatie, er volgt midden september een review van mijn escapades.
Al je een persoonlijk bericht gestuurd!
Ik woon op Bali en weet aardig de weg en vindt het geen probleem om die met jullie te delen of het in persoon te laten zien
 
Welke wandelaar is momenteel op Bali een heeft zin om komende week een avondje samen op pad te gaan?

Wil naar verschillende nachtclubs. Gezellig biertje doen en beetje de freelancers bekijken..;) einde avond kan je gewoon je eigen weg gaan als je wat leuks hebt gevonden..;) haha
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn daar de actuele prijzen?

Als je online zoekt betaal je ,voor hier, de hoofdprijs. Beste werkt om een dame op te pikken in een bar of nachtclub. Gaat allemaal wat subtieler als in Thailand.

Je betaald omgerekend tussen de € 58,- en € 116,- voor de gehele nacht.

Prijs is afhankelijk van met name de dag; in het weekend is het drukker en kan een dame wat meer vragen. Ik ga daarom doordeweeks..;)
 
Belachelijk

"Bali: Het gemiddelde inkomen binnen het toerisme is 120 euro per maand"
Voor dat bedrag mag je blij zijn als je nog een jonge "domestic helper" kan vinden! En... al zeker helemaal géén ervaren horeca personeel!

Hier de website 'Jobstreet' Bali
 
Laatst bewerkt:
Voor dat bedrag mag je blij zijn als je nog een jonge "domestic helper" kan vinden! En... al zeker helemaal géén ervaren horeca personeel!

Hier de website 'Jobstreet' Bali

Inderdaad. Hoor dat (echt) goed horecapersoneel tegenwoordig rond de 10 mil kunnen verdienen.
Zal zo'n € 580,- zijn (grofweg) per maand.
 
Net twee dagen terug uit Bali, Java en Lombok. Niet bewust op zoek geweest, vooral het hele eiland rondgereisd en genoten van de natuur.

Wel even geprobeerd te genieten van de andere natuur 😉. In Canggu op straat aangesproken door een masseuse. Was al niet zo'n traditionele salon, dus had gelijk al een vermoeden. Was ook om een uur of 11 's avonds, dus ik dacht ik zie wel waar ik beland. De trap op en kwam in een salon met een paar bedden, en waar nog twee masseuses (in gewone kleding) zaten. Eenmaal op de buik werd ik gemasseerd door de vrouw op straat, maar het duurde niet lang of er kwamen nog vier handen bij. Uiteindelijk werd me meer aangeboden, maar we kwamen er niet uit met de prijs. 4,5 miljoen voor intiem ging mij wat te gek. Uiteindelijk de massage (6 handen) af laten maken.

In Seminyak naar de Flame Spa geweest, en wat was dit een te gekke ervaring zeg. Gekozen voor twee masseuses, jacuzzi, nuru gel en dan 90 minuten. Na een kleine uitleg werd ik voorgesteld aan 5 prachtige modellen, hier twee van gekozen. Dit waren dan gelukkig ook de twee dames die later in de kamer kwamen (je wordt daar door de gastvrouw heen gebracht), er waren nog wel eens verhalen dat er namelijk 'lelijkere' dames uiteindelijk je kamer binnen komen.

Van deze twee een heerlijke (nuru) massage gehad, en had ook een goede klik met ze. Samen met hun afgesloten in de jacuzzi. In totaal twee keer klaargekomen (handmatig).

De fijnste erotische massage die ik ooit gehad heb, in ook nog eens een heerlijke setting. Helaas geen intiem, al werd er door één van de dames na het aankleden nog wel even aan gehint. "See you again" waren dan ook de laatste woorden.
 
Ik was ook in Bali en neen het straatgebeuren en andere opties zijn niet mijn smaak.
1000x aangesproken om het één of ander.
Als je dan weet dat er dvp's hun diensten aanbieden zonder enige bescherming dan houdt het voor mij op. De cijfers ivm HIV, Syphilis, ... ik wil ze niet kennen. Ik wil niet binnenkort met de ene of andere aandoening verder of net niet.
Zelfs met zo'n meid wil ik geen nuru, de gel zal maar eens het niet tegenhouden. Het zou mental gaan spelen en me vakantie en daarna is dan stress en niet langer vermaak.
Ieder zijn mening maar ik heb me wel lekker vermaakt in de massage places, professionele massage zonder de puntjes op de "I" maar OK.
 
Terug
Bovenaan Onderaan