Een half uurtje vinden ze vaak te weinig, maar daar hou ikzelf ook niet van....en of je voor een half uurtje wat wilt of 2 of 3 uur!
Een uur ligt dan meer voor de hand en was in dit geval akkoord om de dame op te laten draven.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen half uurtje vinden ze vaak te weinig, maar daar hou ikzelf ook niet van....en of je voor een half uurtje wat wilt of 2 of 3 uur!
Nee, was dat maar waar. Maar sommige staan met een eigen telefoonnummer op SJ of kinky. Zo heb ik het met Felicia gedaan tenminste. Kijk maar op de site van La Cloche onder meesteres Alexa, kun je met haar whatsappen.want jij kunt ze allemaal persoonlijk bereiken ?
Idd, klopt vaak helemaal niks van. Of als je per profiel kijkt waarbij huize Fleur al 2 weken vooruit de planning inzichtelijk kan hebben bij de tweede week er alleen maar rode kruisjes staan terwijl de dame in kwestie er die week wel gewoon is.Klopt, dat weet ik. Maar die klopt vaak niet.
Agenda's van HOD en la Cloche zijn beter, die van Amersfoort prive vind ik persoonlijk het beste qua overzichtelijk. Zo'n één moesten ze bij Fleur ook hebben.Idd, klopt vaak helemaal niks van. Of als je per profiel kijkt waarbij huize Fleur al 2 weken vooruit de planning inzichtelijk kan hebben bij de tweede week er alleen maar rode kruisjes staan terwijl de dame in kwestie er die week wel gewoon is.
Website is vaak niet up-to-date en daar verliezen ze klanten door
Ik ben benieuwd naar haar opties die staan helaas niet vermeld op de site.Ik zag vandaag weer een nieuwe op de site van Fleur: Ashley.
Er staan nu opties bij haar. Zo te zien doet ze veel.Geen opties op het lijstje betekent geen opties bij de dame. Ik ben er in de praktijk op de Kweekweg tegen aan gelopen.
Je zegt dat je liever geen medewandelaars tegenkomt. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar doordeweeks zijn vaak meer mensen, inclusief de bewoners daar in de buurt van huis; aan het werk, op school etc.Gaan jullie meestal in het weekend of doordeweeks naar Huize Fleur?
De keren dat ik er ben geweest was doordeweeks. Op tijdstippen dat het ook niet al te druk was met andere bezoekers. Persoonlijk vind ik het wel prettig om geen collega wandelaars tegen het lijf te lopen.
Soms heb ik in het weekend tijd en zin, maar ergens weerhoudt het me toch om een Privéhuis te bezoeken. Ik heb het namelijk idee dat het super druk is in het weekend... Of valt dat wel mee?
Ja, hij vertelde dat hij twee keer dakloos was geweest en nadat Jezus in zijn leven was gekomen had hij nu weer een huis. Mooi voor hem, ik heb er om gelachen in mezelf in elk geval. Hij was heel dankbaar dat ik even met hem wilde praten.Dakloos, maar wel een huis met balkon?
Sinds Jezus een huis toebedeelt gekregen zeker...
Dat klopt, en ben het ook deels wel met je eens. Het wordt hier natuurlijk wel een ander verhaal als je hier als keurig getrouwde huisvader je eeuwig vrijgezelle oud-collega of buurman tegenkomt.... Wil je dit kleine risico absoluut niet lopen dan is Fleur inderdaad niet de meest geschikte tent. HOD Amersfoort o.i.d. zou dan beter zijn, die proberen bezoekers zo goed mogelijk te scheiden. Maar ook daar kun je op de stoep net iemand tegen komen hoor.Bij de tandarts kom je toch ook allemaal voor het zelfde? Of bij de uroloog?
Net zoals er iemand , minder leuk als getrouwde man een vrijgezel uit je woonomgeving of fitness tegenkomt. Was daarna erg ongemakkelijk voor beideDaar zijn ze bij HOD ook erg mee bezig. Kijken of er iemand staat. Bij Fleur heb ik het idee dat ze het daar niet zo mee bezig zijn. Ze zouden eerst kunnen kijken als men weg gaat of er iemand in de wachtruimte is. Laatste keer bij mij zat er ook iemand, so what.
Dat heb ik daar ook één keer mee gemaakt. Had behoorlijk invloed op de date die ik toen had. Gaat toch tussen de oren zitten. Ben er sindsdien, mede daardoor, ook eigenlijk niet meer geweestGrootste nadeel vind ik bij Fleur dat als je een afspraak met een bepaalde dame hebt en je bent wat eerder of de dame is wat later, dat je dan je dame jouw voorganger uitgeleide ziet doen. En dat is dan natuurlijk net een oud morsig mannetje....en dan 5 minuten later komt ze jou ophalen. Tuurlijk weet je dat het zo werkt, maar je wilt dit niet. Gescheiden in/uit is toch wel gewenst vind ik.
Zal ik je eens een geheim vertellen? Bijna alle dvp's neuken oude morsige mannetjes. Omdat die vaak een mooie duit uitgeven. En nog een geheim, daar doen de dames het voor. Ze willen geld verdienen. En dan mijn laatste geheimpje. Alle vrouwen, ook de knapste, moeten allemaal met regelmaat schijten. Dat is ook zo'n "ik wil het niet weten feitje". Als ik het zo lees hun je het beter bij een monogame relatie houden of er één proberen aan te gaan.Dat heb ik daar ook één keer mee gemaakt. Had behoorlijk invloed op de date die ik toen had. Gaat toch tussen de oren zitten. Ben er sindsdien, mede daardoor, ook eigenlijk niet meer geweest
Uiteindelijk hebben ze bij Fleur de allerleukste dames, dus dat vergoedt veel Dus is het inderdaad dit op de koop toe nemen. Dus is een gescheiden in/out gewoon een leuk bijkomend voordeel. Bij Coco in Duiven is dat ook altijd prima geregeld met een aparte uitgang en een bel voor de ingang, want dan kan de gastdame de inkomende gasten ook kanaliseren. Bij Coco kan dat ook, want de ingang is heel beschut gelegen. Bij Fleur is dat weer minder mogelijk, omdat niet veel mensen daar heel lang bij de deurbel willen staan wachten schat ik in (aan de openbare weg). Ik sneak daar i.i.g. rap naar binnenZal ik je eens een geheim vertellen? Bijna alle dvp's neuken oude morsige mannetjes. Omdat die vaak een mooie duit uitgeven. En nog een geheim, daar doen de dames het voor. Ze willen geld verdienen. En dan mijn laatste geheimpje. Alle vrouwen, ook de knapste, moeten allemaal met regelmaat schijten. Dat is ook zo'n "ik wil het niet weten feitje". Als ik het zo lees hun je het beter bij een monogame relatie houden of er één proberen aan te gaan.
Blijkbaar ben je niet veel verder geweest dan deze 2 huizen als je vindt dat daar de allerleukste dames zitten.Uiteindelijk hebben ze bij Fleur de allerleukste dames, dus dat vergoedt veel Dus is het inderdaad dit op de koop toe nemen. Dus is een gescheiden in/out gewoon een leuk bijkomend voordeel. Bij Coco in Duiven is dat ook altijd prima geregeld met een aparte uitgang en een bel voor de ingang, want dan kan de gastdame de inkomende gasten ook kanaliseren. Bij Coco kan dat ook, want de ingang is heel beschut gelegen. Bij Fleur is dat weer minder mogelijk, omdat niet veel mensen daar heel lang bij de deurbel willen staan wachten schat ik in (aan de openbare weg). Ik sneak daar i.i.g. rap naar binnen
Smaken verschillen.Blijkbaar ben je niet veel verder geweest dan deze 2 huizen als je vindt dat daar de allerleukste dames zitten.
Smaken verschillen.
Klopt. Niet zo veel ervaring, maar toch nog wel een paar meer huizen. Logistiek gezien is Coco mijn favoriet. Qua dames dus Fleur. Mijn mening en smaken verschillen nu eenmaal.Blijkbaar ben je niet veel verder geweest dan deze 2 huizen als je vindt dat daar de allerleukste dames zitten.