Voormalig lid 31396
Wandelaar
Ik heb nu vrijdag nu 2 uurtjes met sasha (ook niks mis mee)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMooi, TOP, veel plezierIk heb nu vrijdag nu 2 uurtjes met sasha (ook niks mis mee)
Wie heeft er ervaring met Yvon?
Ik heb haar laatst bezocht, maar kan dat niet onderschrijven. Ze heeft toch een zekere vorm van interesse en betrokkenheid.Ik heb Yvon z'n jaar geleden een keer bezocht. Voor mij was dat de eerste en laatse keer. Erg afstandelijk en niet aantrekkelijk.
Gaat zeker weten lukkenMooi, TOP, veel plezier
Ik merk het ja. Ik wilde ook afspreken maar ze is al helemaal bezet aanstaande vrijdagIk heb nu vrijdag nu 2 uurtjes met sasha (ook niks mis mee)
Nee geen nieuwe, ik bedoel de kleine ambernieuwe
Anna is echt een toppertje! Met Sascha heb ik geen ervaring. Maar Sabina vond ik persoonlijk niet echt geweldig, zie ziet er redelijk uit. Maar daar is ook bijna alles wel mee gezegd.Wat een top bezetting as donderdag
Anna, Sabina en Sascha aanwezig, alleen pech dat ik donderdag helemaal niet kan
Ik vindt dat sabina totaal niet onder doet voor anna ,is mijn persoonlijke mening, zal wel weer com.mentaar krijgen
Waarom commentaar. Iedereen is vrij om zijn mening te geven.Ik vindt dat sabina totaal niet onder doet voor anna ,is mijn persoonlijke mening, zal wel weer com.mentaar krijgen
Vertel eens meer dan? Uiterlijk? Slank? Kleur haar? Wat zijn haar kwaliteiten?Ken deze dame nog van De Villa
Is zeker oké , maar dat is altijd erg persoonlijk , maar was altijd goed vertoeven met haar
Dus succes allemaal heb nu deze week geen tijd
Weet iemand toevallig wat er met Stef is gebeurd?
Zou ik ze alle 3 toch eens tegelijk proberen, je weet niet wat je meemaaktSluit me er helemaal bij aan. Heb alleen ervaring met Anna, een heerlijke vrouw En Huize Fleur krijgt ook een dikke pluim
Dat geloof ik graag, maar d'r hangt ook een prijskaartje aan. Duur uurtje!Zou ik ze alle 3 toch eens tegelijk proberen, je weet niet wat je meemaakt
Ben je dan nog in staat op eigen kracht het pand te verlaten?Zou ik ze alle 3 toch eens tegelijk proberen, je weet niet wat je meemaakt
Ben je dan nog in staat op eigen kracht het pand te verlaten?
Die moet dan toch zeker aan de zuurstof.Ben je dan nog in staat op eigen kracht het pand te verlaten?
Jongens toch! @Epenaar52 en de drie dames hebben iets onvergetelijks meegemaakt. Hoe mooi is dat! Plezier en genieten is toch wat wij allemaal wensen.Dat geloof ik graag, maar d'r hangt ook een prijskaartje aan. Duur uurtje!
onvergetelijk was het zeker, en genieten zeker, ook de dames hebben zich vermaakt en waren enthousiast begreep ik van de leiding van "fleur "Jongens toch! @Epenaar52 en de drie dames hebben iets onvergetelijks meegemaakt. Hoe mooi is dat! Plezier en genieten is toch wat wij allemaal wensen.