Nou, Huize Fleur zit ca 700 meter van mijn huis vandaan. Ik fiets er vaak langs en zie er geregeld dames in- en uitgaan. Dat zijn bepaald niet mijn types, maar smaken verschillen inderdaad. En als ik de foto's van de dames op de website zie dan weet ik dat ik daar niet heen zal gaan. Wel lees ik dat bv Anna en Sabina een tomeloze inzet hebben en erg goed hun best doen. Maar voor mij is dat helaas niet genoeg. Het negatieve punt aan dit huis vind ik de slechte informatie. Je moet maar raden hoe oud de dames zijn. Een dame van 35+ zegt mij niets, dat kan ook 52 zijn. En dat is me te oud. Overal wordt gesjoemeld met leeftijden, maar als er bij een vrouw 24 staat, dan weet ik dat het vermoedelijk ca 27 zal zijn. Bij HF word je om de tuin geleid. Niettemin wens ik HF het beste, het is een leuk huisje dat een meerwaarde heeft voor Apeldoorn. Maar ik ga naar een paar privéhuizen waar meerdere leuke en mooie meisjes werken en waarvan ik weet dat ze onder de 30 zijn, en vaak nog ruim daaronder. Als ik inclusief de extra's ca 200 euro kwijt ben, dan wil ik er ook iets lekkers en goeds voor krijgen. Anders had ik beter bij mijn ex kunnen blijven.