Algemeen Huize Fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
30 euro is naast beffen ook voor tz. En daarmee kom je op 105/165 voor half/heel uur. Best veel geld, maar er zijn huizen met een duurer starttarief. Best wel gangbaar is 90/150, maar dan heb je niks extra. Zo gezien is Fleur toch goeie deal met 15 euro voor extra service.
Nou, de meeste privé huizen waar ik geweest ben betaal je idd wel 85 of 90 per half uur en 140/150 per uur maar dan zijn beffen en tz gewoon standaard bij de prijs inbegrepen! Dus in verhouding is dat dan goedkoper dan bij Fleur
 
Nou, de meeste privé huizen waar ik geweest ben betaal je idd wel 85 of 90 per half uur en 140/150 per uur maar dan zijn beffen en tz gewoon standaard bij de prijs inbegrepen! Dus in verhouding is dat dan goedkoper dan bij Fleur
"De meeste privé huizen" ?

Daar geloof ik geen biet van met het huidige prijspeil. Misschien een poos geleden? Graag een paar voorbeelden van huizen met een tarief voor een heel uur 150 euro inclusief beffen en tongzoenen. Maar waar doen we moeilijk over? Voor dat tientje extra?
 
Maar waar doen we moeilijk over? Voor dat tientje extra?

Precies, je haalt me de woorden uit de mond. Typisch Nederlands, dat soebatten over prijzen ;)

Er zijn genoeg verschillende opties, met bijbehorende prijzen. Kies gewoon iets wat bij je wensen past.

En als iets te duur voor je is, dan doe je het niet.
 
"De meeste privé huizen" ?

Daar geloof ik geen biet van met het huidige prijspeil. Misschien een poos geleden? Graag een paar voorbeelden van huizen met een tarief voor een heel uur 150 euro inclusief beffen en tongzoenen. Maar waar doen we moeilijk over? Voor dat tientje extra?
Bij privé 68 in Heerlen heb ik 2 weken geleden 130 euro betaald voor heel uur inclusief beffen, tongzoenen en zelfs pzc en ongeveer 6 weken geleden bij Dynamite in Nieuwegein 140 euro betaald voor uur inclusief beffen en tongzoenen, pzc was wel bij Dynamite 40 extra maar dat begrijp ik nog wel
 
In elk geval is wel duidelijk dat de prijzen te hoog worden. De meeste huizen hanteren 140 euro per uur en dan heb je nog niets. Zie het maar als een entreeprijs. De dames krijgen hiervan ca de helft en het is dus logisch dat zij het van de extra's moeten hebben.
Veel bezoekers hebben de frequentie van hun bezoeken naar beneden bijgesteld. Het wordt ze te duur, ook al omdat alles duurder is geworden. Op een gegeven moment is de grens wel bereikt. Je ziet ook dat het bij de privéhuizen rustiger wordt, en de kwaliteit van de dames gaat bepaald niet omhoog. Waar eerst sommige privéhuizen grotendeels Nederlandse dames hadden zie je nu steeds meer buitenlandse dames opduiken. Ze zouden moeten beginnen om de basisprijs naar 120 euro terug te brengen, en het gedeelte voor de dames wat te verhogen. Dat klinkt vervelend voor de huizen, maar hun omzet zal stijgen en daar gaan ze van profiteren. Massa is kassa. De meisjes verdienen ook meer en zullen minder snel stoppen of weggaan bij het huis. Ik voorspel dat ook in de privéontvangst de prijzen zullen gaan dalen. Mannen zullen minder met hun lul gaan denken en de dames gaan beseffen dat ze geen gouden kut hebben.
 
Bedenk ook eens hoeveel er naar het huis gaat. Vaak is dit 50% of zelfs 60%. Logisch dat de dames extra's rekenen. Dat houdt in dat in het positieve scenario van de 150 euro voor een uur 75 euro naar de dame zelf gaat. Dat vind ik belachelijk. Daarom betaal ik zonder morren de extra's, maar dat het zo een dure hobby wordt staat buiten kijf.
 
Zullen we weer terug gaan naar het delen van ervaringen over Huize Fleur? De discussie over kosten kan in het topic vreemde prijzen .
Ik kom graag in Huize Fleur omdat er een relaxte sfeer is met leuke hartelijke dames. Op dit moment zie ik zelfs een extra groot aanbod van dames. Blijkbaar doen ze het goed. Asley en Amber waren de laatste keer dat ik belde beiden de hele middag bezet.
 
In elk geval is wel duidelijk dat de prijzen te hoog worden. De meeste huizen hanteren 140 euro per uur en dan heb je nog niets. Zie het maar als een entreeprijs. De dames krijgen hiervan ca de helft en het is dus logisch dat zij het van de extra's moeten hebben.
Veel bezoekers hebben de frequentie van hun bezoeken naar beneden bijgesteld. Het wordt ze te duur, ook al omdat alles duurder is geworden. Op een gegeven moment is de grens wel bereikt. Je ziet ook dat het bij de privéhuizen rustiger wordt, en de kwaliteit van de dames gaat bepaald niet omhoog. Waar eerst sommige privéhuizen grotendeels Nederlandse dames hadden zie je nu steeds meer buitenlandse dames opduiken. Ze zouden moeten beginnen om de basisprijs naar 120 euro terug te brengen, en het gedeelte voor de dames wat te verhogen. Dat klinkt vervelend voor de huizen, maar hun omzet zal stijgen en daar gaan ze van profiteren. Massa is kassa. De meisjes verdienen ook meer en zullen minder snel stoppen of weggaan bij het huis. Ik voorspel dat ook in de privéontvangst de prijzen zullen gaan dalen. Mannen zullen minder met hun lul gaan denken en de dames gaan beseffen dat ze geen gouden kut hebben.


Huh?Eindelijk iemand die er ook dezelfde mening er op na houdt?
 
Snap de commotie niet erg goed. Prijzen staan op elke site vermeld. Als het dan aardig wat kost, dan is het toch take it or leave it? Je moet niet! Ga anders naar een tweede of derde rangs. Ik betaal liever wat meer voor een goede date als voor een paar tientjes even afgewerkt te worden. Bij Fleur vind ik ca 75% van de dames heerlijk. Amersfoort prive, hod, etc hebben ook heerlijke dames. Prijzen zijn redelijk vergelijkbaar. Verder is het vraag en aanbod.
 
Goede morgen
Huize fleur heeft de samen werking met Sascha op gezegd, ik weet niet waar ze mee bezig zijn
1 van de meeste geliefde dames bij huize Fleur, menig man die belde voor Sascha werd teleurgesteld omdat haar agenda al vol stond. En dan maakt huize Fleur deze keuze? Onbegrijpelijk!!!!dit kan hoe dan ook niet aan Sascha hebben gelegen, gezien de vele Goeie recensies! Hier gaat huize Fleur heel veel klanten door verliezen.
uit protest allemaal huize Fleur vermijden?! Kan de eigenaresse op de blaren zitten 🖕

Helaas ben ik ook 1 van de vele die nog graag bij haar had willen afspreken, mocht iemand weten waar we haar in de toekomst kunnen ontmoeten, let me know!
 
Een eerste emotionele reactie op het bericht over Sascha is logisch. Wel goed om te lezen dat de dames van zich laten horen. Boycotten helpt niet en raakt de dames meer dan het huis.

Het hier benoemen is zeker goed. Je ongenoegen uiten prima. Hopelijk ventileren de dames ook wat hier wordt geschreven.

Gelukkig zijn er nog veel meer privéhuizen en zal Sascha als ze wil zeker een ander onderkomen vinden. De keuze van het huis in deze is wel opmerkelijk natuurlijk.
 
Dit is gewoon een onfatsoenlijke reactie, er zijn collega's van Sascha die behoorlijk van streek zijn omdat ze ontslagen is,
Onfatsoenlijk?
Dus een bedrijf die zijn/haar beste medewerker ontslaat. Gewoon zomaar, want ach het geld komt toch uit de lucht vallen. Zal er dan niet iets zijn voorgevallen denk je?
 
Dit is wel heel toevallig, precies nu Sascha gisteren de deur is gewezen, kom jij actief op dit forum.... heb jij niet wat te maken met huize Fleur?
Het is duidelijk newbies worden niet gewaardeerd op dit forum.

Ik ben de eigenaar, heb speciaal hiervoor een account aangemaakt en probeer daarmee de goede naam van Huize Fleur te redden, zo goed?

Er wel eens aan gedacht dat een newbie op dit forum geen newbie in het wandelen hoeft te zijn?

Maar het is me duidelijk, je moet eerst je strepen verdiend hebben om een mening te ventileren. Lekker forum dit.
 
Het is duidelijk newbies worden niet gewaardeerd op dit forum.

Ik ben de eigenaar, heb speciaal hiervoor een account aangemaakt en probeer daarmee de goede naam van Huize Fleur te redden, zo goed?

Er wel eens aan gedacht dat een newbie op dit forum geen newbie in het wandelen hoeft te zijn?

Maar het is me duidelijk, je moet eerst je strepen verdiend hebben om een mening te ventileren. Lekker forum dit.
Goede naam gaat wel achteruit
 
Volgens mij moet je eens je eigen berichten terug lezen. Als er één Fleur fanboy is ben jij het wel. Walgelijke insinuatie, totaal ongepast en heel jammer dat er zo met newbies wordt omgegaan.
Wat vooral ongepast is is dat jij Sascha eruit gooit, en die Marina met een 2 sterren recensie laat aan klooien... Als je je bedrijf graag de afgrond in wil helpen moet je vooral zulke prutsers steunen! Net als die maffe Pamela die je veel te lang hebt laten lopen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan