• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Huize Fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat vooral ongepast is is dat jij Sascha eruit gooit, en die Marina met een 2 sterren recensie laat aan klooien... Als je je bedrijf graag de afgrond in wil helpen moet je vooral zulke prutsers steunen! Net als die maffe Pamela die je veel te lang hebt laten lopen
Misschien moet jij eens een lesje cynisme volgen. Mijn god, als je echt denkt dat ik de eigenaar ben. De wereld is echt niet meer te redden.

Ik stop met reageren hierop, het vervuild alleen maar de post.
 
He
1 van de meeste geliefde dames bij huize Fleur, menig man die belde voor Sascha werd teleurgesteld omdat haar agenda al vol stond. En dan maakt huize Fleur deze keuze? Onbegrijpelijk!!!!dit kan hoe dan ook niet aan Sascha hebben gelegen, gezien de vele Goeie recensies! Hier gaat huize Fleur heel veel klanten door verliezen.
uit protest allemaal huize Fleur vermijden?! Kan de eigenaresse op de blaren zitten 🖕

Helaas ben ik ook 1 van de vele die nog graag bij haar had willen afspreken, mocht iemand weten waar we haar in de toekomst kunnen ontmoeten, let me know!
Het kan hoe dan ook niet aan Sascha hebben gelegen gezien de goede recensies? Wat een vreemde conclusie. Je neemt als eigenaresse toch niet zomaar zo'n beslissing? Gewoon de volgende keer als je gaat en ze is aanwezig even aan haar vragen wat de reden is waarom Sascha hier niet meer werkt. Misschien heeft ze een goed verhaal, lijkt mij beter dan hier oproepen om Huize Fleur te mijden want dat doe ik toch niet, ik blijf daar gewoon heen gaan.
 
Laatst bewerkt:
He

Het kan hoe dan ook niet aan Sascha hebben gelegen gezien de goede recensies? Wat een vreemde conclusie. Je neemt als eigenaresse toch niet zomaar zo'n beslissing? Gewoon de volgende keer als je gaat en ze is aanwezig even aan haar vragen wat de reden is waarom Sascha hier niet meer werkt. Misschien heeft ze een goed verhaal, lijkt mij beter dan hier oproepen om Huize Fleur te mijden want dat doe ik toch niet, ik blijf daar gewoon heen gaan.
Zo,n goed verhaal heeft de eigenaresse niet, deze maakt echt wel onderscheid, ben bang dat in hun ogen Sascha te populair werdt, en ik weet zeker dat als ,Sascha bij één ander prive huis begint, een aantal vaste klanten met haar meegaat
 
Laatst bewerkt:
Zo,n goed verhaal heeft de eigenaresse niet, deze maakt echt wel onderscheid, ben bang dat in hun ogen Sascha te populair werdt, en ik weet zeker dat als ,Sascha bij één ander prive huis begint, een aantal vaste klanten met haar meegaat
klopt helemaal, ze heeft helemaal geen goed verhaal, heb nav Sascha haar bericht, contact opgenomen met huize Fleur. Ik weet genoeg! Mij zien ze daar niet meer. Zo ga je niet met je personeel om.
 
Ben ook benieuwd naar hun reactie.
Sascha was een paar keer fysiek niet in orde, met alsgevolg dat ze niet in staat was haar werk optimaal te doen , zoals ze gewendt was om te doen, en daardoor moest afzeggen, helaas stond haar agenda bij fleur vol, zodat mannen haar niet konden bezoeken, dit werdt niet erg gewaardeerd door de leiding, terwijl ze met keelontsteking wel deels doorwerkte
, en dit werdt doodnormaal gevonden ,terwijl andere collega, s ook afzeggen ivm prive en wel mogen blijven
 
Sascha was een paar keer fysiek niet in orde, met alsgevolg dat ze niet in staat was haar werk optimaal te doen , zoals ze gewendt was om te doen, en daardoor moest afzeggen, helaas stond haar agenda bij fleur vol, zodat mannen haar niet konden bezoeken, dit werdt niet erg gewaardeerd door de leiding, terwijl ze met keelontsteking wel deels doorwerkte
, en dit werdt doodnormaal gevonden ,terwijl andere collega, s ook afzeggen ivm prive en wel mogen blijven
Van wie heb je dat? Van lid NN vd B heb ik begrepen dat Sascha dat zelf heeft gezegd, en dat zou inderdaad niet netjes zijn.

Maar @NN vd B zegt dat hij daarna mailcontact heeft gehad direct met Huize Fleur zelf, en nu ben ik (en anderen met mij) eigenlijk razend nieuwsgierig naar wat die zeggen.
 
Van wie heb je dat? Van lid NN vd B heb ik begrepen dat Sascha dat zelf heeft gezegd, en dat zou inderdaad niet netjes zijn.

Maar @NN vd B zegt dat hij daarna mailcontact heeft gehad direct met Huize Fleur zelf, en nu ben ik (en anderen met mij) eigenlijk razend nieuwsgierig naar wat die zeggen.
Geloof me maar , dit bericht is volkomen waar, heb het van Sascha zelf, en geïnformeerd bij fleur, van die keelontsteking heb ik zelf ondervonden
 
Geloof me maar , dit bericht is volkomen waar, heb het van Sascha zelf, en geïnformeerd bij fleur, van die keelontsteking heb ik zelf ondervonden
Ik zeg niet dat het niet waar is, ik ben gewoon benieuwd naar hoe het huis zich verdedigd. Hoor en wederhoor, wel zo netjes. Ik zie dat een lid mailcontact heeft gehad met ze, dus ik vraag wat ze zeiden, that's all.
 
Laatst bewerkt:
Ik volg dit onderwerp met interesse (evenals het inmiddels op slot gezette topic over Sascha zelf). Als klant / fan van Anna heb ik niet zoveel kansen om met Anna af te spreken, omdat zij bij lange na niet zoveel werkt als menig andere dame bij Fleur. Maar Anna adviseerde mij om eens een afspraak met Sascha te maken. Volgens Anna kun je met Sascha ongeveer gelijkwaardige bedpret hebben. En dus heb ik in de afgelopen maand drie keer een blinde afspraak gemaakt voor Sascha.

Maar toeval of niet, tot drie keer toe kwam ik van een koude kermis thuis. Want drie keer kreeg ik na aankomst bij Fleur te horen dat Sascha zich last minute had afgemeld. En daar sta je dan, met je verwachtingen hoog gespannen en je hormonen op hol, een paar uur extra vrij genomen van mijn werk.

Nu weet ik dat je ziekte niet kunt plannen, maar drie keer ziek worden in een maand roept bij mij vraagtekens op. En als ik hier drie keer achter elkaar tegenaan loop, had ik dan de pech dat ik de enige drie ziektedagen uit haar Fleur-carriere trof of zei ze wel vaker onverwacht af?
 
Mmm stond Sascha maar is op het schoolplein, dat was een aangename verrassing geweest 😜😜😜
Als iemand weet waar dat schoolplein is , laat het me weten
Het lijkt wel een soap hier. Kunnen we nog een statement van Huize Fleur verwachten? Of Sascha die zelf haar verhaal doet? Het is nu vooral he said she said.
Als je zo nieuwsgierig bent, moet je haar een pb sturen, krijg je een heel eerlijk en oprecht antwoord
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van beide partijen reactie gehad en op basis daarvan mijn conclusie getrokken. Ik blijf fan van Sascha!

Wil je ook weten hoe het zit stuur Sascha_by_fleur en huize Fleur een berichtje en volg je gevoel 😉
Je bent niet de enige die fan blijft hier nog 1
Ik volg dit onderwerp met interesse (evenals het inmiddels op slot gezette topic over Sascha zelf). Als klant / fan van Anna heb ik niet zoveel kansen om met Anna af te spreken, omdat zij bij lange na niet zoveel werkt als menig andere dame bij Fleur. Maar Anna adviseerde mij om eens een afspraak met Sascha te maken. Volgens Anna kun je met Sascha ongeveer gelijkwaardige bedpret hebben. En dus heb ik in de afgelopen maand drie keer een blinde afspraak gemaakt voor Sascha.

Maar toeval of niet, tot drie keer toe kwam ik van een koude kermis thuis. Want drie keer kreeg ik na aankomst bij Fleur te horen dat Sascha zich last minute had afgemeld. En daar sta je dan, met je verwachtingen hoog gespannen en je hormonen op hol, een paar uur extra vrij genomen van mijn werk.

Nu weet ik dat je ziekte niet kunt plannen, maar drie keer ziek worden in een maand roept bij mij vraagtekens op. En als ik hier drie keer achter elkaar tegenaan loop, had ik dan de pech dat ik de enige drie ziektedagen uit haar Fleur-carriere trof of zei ze wel vaker onverwacht af?
Ze meldt zich echt niet laatst minuten af, je kunt ook de site in de gaten houden, of voor die tijd bellen, Sascha is niet het type,, om dit te doen, zullen de woorden van de leiding wel zijn, ik kan jeverzekeren , ik heb haar diverse malen bezocht, en in al die tijd 1 keer meegemaakt, dat heeft ze mij uitgelegd, waar ik alle begrip voor had, meteen een nieuwe afspraak gemaakt waar de vonken vanaf vlogen, alleen maar diep respect voor haar
 
Laatst bewerkt:
Ik volg dit onderwerp met interesse (evenals het inmiddels op slot gezette topic over Sascha zelf). Als klant / fan van Anna heb ik niet zoveel kansen om met Anna af te spreken, omdat zij bij lange na niet zoveel werkt als menig andere dame bij Fleur. Maar Anna adviseerde mij om eens een afspraak met Sascha te maken. Volgens Anna kun je met Sascha ongeveer gelijkwaardige bedpret hebben. En dus heb ik in de afgelopen maand drie keer een blinde afspraak gemaakt voor Sascha.

Maar toeval of niet, tot drie keer toe kwam ik van een koude kermis thuis. Want drie keer kreeg ik na aankomst bij Fleur te horen dat Sascha zich last minute had afgemeld. En daar sta je dan, met je verwachtingen hoog gespannen en je hormonen op hol, een paar uur extra vrij genomen van mijn werk.

Nu weet ik dat je ziekte niet kunt plannen, maar drie keer ziek worden in een maand roept bij mij vraagtekens op. En als ik hier drie keer achter elkaar tegenaan loop, had ik dan de pech dat ik de enige drie ziektedagen uit haar Fleur-carriere trof of zei ze wel vaker onverwacht af?
Daarom ook altijd even vantevoren bellen, daarmee voorkom je teleurstellingen. Iemand kan altijd ziek zijn of worden.
 
@Sascha_By_Fleur

Ik begrijp best dat velen van ons willen weten wat er gebeurt tussen het Huis Fleur Prive en jij.

Echter als ik jou een advies mag geven. Laat gaan. De business van DVP is klein, voordat je het weet ontstaat er konkel en achterklap en wordt je achter je rug om zwart gemaakt bij een ander Privehuis of waar dan ook.

Neem je verlies, net als wij wandelaars. Ze duikt wel weer op bij een ander huis in de buurt, in Amersfoort of zo. En dan gaan we daar buurten,...

Laten we nu niet doen of de wereld is vergaan omdat 1 toppertje bij een Privehuis niet meer welkom is, dit gebeurt met vele dames.
 
@Sascha_By_Fleur

Ik begrijp best dat velen van ons willen weten wat er gebeurt tussen het Huis Fleur Prive en jij.

Echter als ik jou een advies mag geven. Laat gaan. De business van DVP is klein, voordat je het weet ontstaat er konkel en achterklap en wordt je achter je rug om zwart gemaakt bij een ander Privehuis of waar dan ook.

Neem je verlies, net als wij wandelaars. Ze duikt wel weer op bij een ander huis in de buurt, in Amersfoort of zo. En dan gaan we daar buurten,...

Laten we nu niet doen of de wereld is vergaan omdat 1 toppertje bij een Privehuis niet meer welkom is, dit gebeurt met vele dames.
Ik snap heel goed, hoe je er over denkt, maar snap nog beter hoe duivels kwaad Sascha is ,hoe het gegaan is, gewoon geen respect van uit huize fleur naar haar toe
 
Ik snap heel goed, hoe je er over denkt, maar snap nog beter hoe duivels kwaad Sascha is ,hoe het gegaan is, gewoon geen respect van uit huize fleur naar haar toe
Ik begrijp jullie ook heel erg goed, laat daar geen misverstand over zijn. Ik ken Sascha niet, en weet niet wat er is gebeurt. Ik geef haar een advies. En daar mag ze mee doen wat ze wil. Heel begrijpelijk dat ze kwaad is, was ik ook toen ik met bijzondere redenen ontslagen werd. Echter dat gebeurde in een ander werkomgeving.

Het is aan Sascha, en aan ieder om haar persoonlijk te contacten via dm.

En hier wil ik het bij laten, ik volg en lees.
 
Terug
Bovenaan Onderaan