• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Huize Fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit kan natuurlijk ook een jongeman zijn,

Dat maakt het nog akwarder,...

---------------------------------------------------------------

Laat ik duidelijk zijn, ik spreek niet namens het huis, of val de dvp in kwestie aan laat staan dat ik jullie niet begrijp, echter.

Wat is dan vlgs jullie toelaatbaar hoeveel klanten je in 5 uur mag ontvangen.
Stel we geven een dvp 15 minuten pauze na iedere klant. Dan spreek je in het gevel van Sascha over 4 klanten per dag en 12 in de week.

Ze doet ook aan langere dates (2 a 3 uur) dan heeft ze maar 2 klanten ontvangen, echter kan de intensiteit vele malen hoger zijn. Ik ken een topiclid die deze 5 uur ook alleen vol maakt, en vlgs zeggen is dat van dik hout zaagt men planken.

Waar ik mee zit is, gaat het nu om het aantal klanten dat ze ontving of dat ze teveel uren draaide, terwijl het een net zo veel is qua intentie dan het ander. Is 4 klanten over 5 uur veel? Persoonlijk vind ik van niet, je kiest voor dit beroep of rolt erin hoe dan ook. En zouden 3 klanten per 5uur anders zijn.

En ik weet 100% zeker dat als Sascha maar 2 klanten zou ontvangen van een uur over de dag ook ontevreden zou zijn. Iedere klant is geld en inkomsten.

Ik ken voldoende dames, waaronder de ramen die 16uur per dag maken en 20 klanten afwerken.

En bevalt het een dvp niet waar ze werkt dan begint ze ergens anders, zo simpel

Volgens mij gaat het er niet om welke intensiteit een dame aankan maar aan wil. Simpelweg goede afspraken over te werken blokken als er verschillende wensen zijn van klanten qua tijd. Mijns inziens altijd vanuit het perspectief van je dames, oftewel je kapitaal.

En na wat frequentere ziekmeldingen volgt er eerst een gesprekje over het verzuim. Wat kun je voor elkaar daarin betekenen. Kwestie van zowel goed werkgever- als werknemerschap.

Mocht Sascha nog ergens opduiken dan wil ik graag ervaring met haar opdoen. Voor Anna en Daisy nu nog goed de agenda in de gaten houden en Huize Fleur niet links laten liggen vanwege deze toppers .
Vergeet sabina niet.
 
Volgens mij gaat het er niet om welke intensiteit een dame aankan maar aan wil.
Kijk hiermee heb je een punt. Maar zijn dat dan aantal klanten of uren die je bereid bent in deze 5 uur te ontvangen? Maar toch zijn beiden met elkaar verbonden, en zijn toch echt afhankelijk welk type klant je hebt

---------------------------------------------

maar laten we weer back on topic gaan, hebben allemaal ons zegje gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Nou nou, wat een discussie.
Veel Sacha fans die vinden dat ze te hard moest werken maar haar wel elke week even 3 uur boeken.
Sacha zelf zal toch ook niet ontevreden zijn om veel volgeboekt te zijn?
Ik ken beide kanten van het verhaal NIET maar als Sacha minder uren zou willen maken, had ze dat dan niet beter met Fleur kunnen overleggen ipv zich telkens (al dan niet last-minute)ziek te melden? Snap wel dat Fleur er niet op zit te wachten wekelijks 3 afspraken voor haar te moeten cancelen.
Zoals ik het lees doet Sacha ook grotendeels lange sessies. Ik kan je wel vertellen dat een sessie van een half uur veel intensiever is dan een van 1,5 of 3 uur. In die tijd kan de dame zelf ook rustiger te werk gaan door wat massage- knuffel- en badderwerk.
 
Geweldig om te lezen hoe dol jullie allemaal op me zijn!

Waardeer dit echt enorm!

Ik ben met van alles bezig. Ik kom terug😇😇💪💪
maar NIET bij huize fleur uiteraard!!!!!

Mij sla je niet zomaar uit t veld.
Dvp is me hobby, met heel veel passie en plezier jullie raken me niet kwijt mannen 👊❤️

ik houd jullie ook de hoogte.

Dikke 💋 Sascha
Super fijn Sascha 🥰. Je hebt zoveel plezier in je werk en dat enthousiasme straal je uit naar je klanten. Wat ik altijd zeg, zonder je werk had ik je niet ontmoet.

X Erik
 
Wat mij niet bevalt is dat de dames zeggen dat ze direct aansluitend op een date met mij weer een andere bezoeker geboekt krijgen. Dan wordt het dus vanzelf afraffelen en afwerkseks. Mij zien ze er niet meer. Daar heb ik geen zin in en een vrouw heeft even tijd nodig tussen twee klanten.
 
Poe heeé..😌
Was wegens vakantie 4 weken afwezig.
Maar omdat ik volgende week weer kan gaan wandelen, wilde ik mij even inlezen over de laatste nieuwigheden. 😳BahBah koste me zowat de hele avond om alles te lezen…. Maar gelukkig ik ben weer bij😁
Ik heb de agenda al weer bekeken en als het allemaal uit komt, dan heb ik 1 van mijn favoriete dvp al op de radar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan