Hotwife rubriek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoekt ze nog een 371e? 😇
Of het nu de 371e was weet ik niet maar gisteren Britney ontmoet en ik begrijp de voorgaande 371 mannen.
Tussen aanbellen en het moment dat mijn stijve heer in haar mondje zat, zat ongeveer 12 seconden. Bij het binnenkomen direct gecharmeerd door Britney haar girl next door look, zeker als je, zoals ik, dit onderwerp grondig hebt doorgelezen en weet dat ze alles behalve een typische girl next door is 😇
Binnen komen, direct stevig kussen met veel tong en direct op de knietjes. Door haar lekkere kont en geile witte string had ik het niet moeilijk om id sfeer te geraken. Duidelijk geen koud water vrees.
Na paar minuten pijpen op haar knietjes, ons gemakkelijk gemaakt en in de zetel gezet. Na even lekker door te stoten en haar te horen kreunen kon ik mij al niet meer inhouden. Zoals gezegd, was ik grondig ingelezen en keek ik hier al even naar uit. M'n lading tot de laatste druppel op haar gezicht gespoten waar ze heerlijk van genoot. Een vrouw naar mijn hart :)
Ik kijk nu al uit naar onze volgende ontmoeting. Zo'n geile vrouw verdiend het om zoveel mogelijk geneukt te worden

Goh, dat is wel een brede vraag. Ik heb, zeker als je professionals niet meerekent, de actiefste Hotwife in de Benelux (wat me de grootste Cuck maakt) en een eenduidig antwoord is moeilijk.

Britney neukt minstens één maal per maand vele mannen in een seksclub (vorige week in club goesting was er veel volk speciaal voor haar). Kondig, als je die optie kiest, zeker je bezoek aan via het gastenboek.

Dates thuis komen doorgaans via fetlife. Vroeger gebruikte ze chatbabe. Maar fetlife is beter en echt gericht op seksueel contact.

Eenmaal per maand neemt ze deel aan een gangbang (in Buddha). Deze club is, afhankelijk van de thema avond, ook zeker geschikt voor actieve hotwifes en hun cuck.

Last but not least.... als echte hotwife leert ze nieuwe neukers kennen op Tinder of bij het uitgaan (danscafé Den Tros in Antwerpen bvb).

Mijn antwoord is vrij algemeen. Dus een extraatje: als ze graag vele mannen heeft... ga eens naar Acanthus op vrijdag of maandag.
Wij vermaken ons prima in - mijn vriendin neukt dan met heel veel mannen:
- Acanthus (vrijdag en maandag)
- Amai
- Buddha (thema avonden)
- Monique (Nympho night) (in Wieringerwerf, Nederland...een flinke stuk rijden)

Een informatieve vraag. Wat doe je of hoe ga je om met mannen/types die je niet wil?
Onze interesse is heel groot in een gangbang maar we zouden graag kunnen beslissen wie mag meedoen.

Als dit het Stockholmsyndroom is dan voelt het voor beide perfect 😆

Absoluut. Het verlangen is zo groot. Haar macht is absoluut. Haar genot staat volledig centraal en ze geniet dubbel zo hard als ik afzie....

Ik ben er vaak bij. Al dan niet handen vastgebonden. Vaak stuurt ze mij ook weg en hoor ik haar in andere kamer klaar komen. Soms neukt ze buitenshuis, en dan stuurt ze soms ook video of foto. Eén keer deed ze gangbang waar ik niet bij mocht zijn. Telkens ze voor werk in buitenland zit ben ik er uiteraard niet bij. De essentie is: zij bepaalt dit 100% zelf.
Vele jaren geleden kwam ik in contact met een dame die adverteerde met betaalde sex. Toen ik met haar afsprak, bleek ze gewoon thuis te ontvangen. Haar man was thuis en zat in de living toen ik binnen kwam. Ik had er in eerste instantie geen goed gevoel bij omdat ik dat nooit meegemaakt had. Maar ik was zo geil dat ons afspraakje toch doorging. Ze was bloedgeil in bed en het was een echte gfe. Diep en landurig tongzoenen, haar kutje grondig laten uitlikken en(vaak) niet kunnen wachten tot ze klaar gekomen was om aan mijn dikke lul te zuigen. Het zorgde ervoor dat ik geregeld begon af te spreken met haar ook al moest ik er voor van het noorden van het land naar Deerlijk. Haar prijs was niet hoog, ze genoot er minstens zo hard van als ik en een tijdslimiet was er op den duur niet echt meer. Na een paar keer afspreken merkte ik dat haar man stilletjes de deur open deed van de kamer waar wij op dat moment volop aan het neuken waren. Ik zag dat hij ons filmde en het eerste moment wou ik er iets over zeggen. Maar zij zat in cowgirl op mij en fluisterde in mijn oor dat het hem opgeilde als ze met mij neukte. Ik had toen nog nooit van cuckold gehoord. Ik ben er nog vaak geweest en het eerste kwartiertje mocht hij komen kijken hoe zijn vrouwtje lekker verwend werd. Dan ging hij zelf weer even stilletjes weg als hij gekomen was.
Ben er vele keren geweest en ondanks ik het aanvoelde als een vriendin mettertijd en zij me verwende met gfe sex bleef ik toch altijd iets betalen. Ze was ook bi en heeft zelfs eens een vriendin uitgenodigd omdat ik haar gezegd had dat ik dat eens wou doen. Time of My life was dat. Met wat ik later leerde over cuckold en hotwife heb ik spijt dat ik er niet meer mee gedaan heb. Ik vond het toen wat vreemd en het wond me toen ook niet echt op. Ik heb nadien een soort cuckoldrelatie gehad met een Nederlands koppel waarbij hij haar heel graag deelde en cuckold wou zijn maar zij meer verslingerd was aan mijn dikke pik dan dat ze hem wou cuckolden. . Zij was helemaal mijn type; gedinstingueerd, deftig kleedje aan, grote borsten, en onder het kleedje string of geen slipje en jarretels, diep en veel tongzoenen en liefst met haar benen wijd om haar kaal kutje en kontje te laten uittongen en neuken. Hij keek dan graag toe en nam foto's. Voor mij was het vooral lekkere sex en maakte dat cuckold toen minder uit. Nu vind ik de verhalen hier de max. Al ben ik ook meer voor de 1 op 1 dan de gangbang. Dat houdt me tegen om naar clubs te gaan. Ben absoluut niet in voor dat getrek en geduw. Vroeger heette het amateurhoertje, nu heb je hotwife en vixen hoewel ik het niet allemaal onder dezelfde noemer wil zetten. 1 ding hebben ze wel gemeen; ze zijn 'natuurgeil' en houden van Sex. Wat ik nu opwindend vind is dat sletterig gevoel van die vrouwtjes nog vergroten en versterken (en dat hoeft niet altijd met neuken te zijn) en de man hierin betrekken. Mails sturen naar haar als ik aan haar denk en met een stijve zit en wat ik volgende keer met haar ga doen. Opdrachtjes geven. Een scenario uitschrijven voor de volgende afspraak en dat in stukjes doorsturen. En hem zet ik in cc. Bij haar thuis binnen komen op een afspraakje en na een drankje in het salon in aanwezigheid van haar man, haar vragen om haar op haar knietjes omgedraaid in de zetel te gaan zitten, haar rokje op te tillen en met mijn hand langs achter in haar slipje te voelen terwijl ik hem diep in zijn ogen kijk en zij zachtjes begint te kreunen als ik zeg hoe lekker nat zijn sletje al is. Ja ik zou er nu meer een mentale en fysieke mix van maken. Ik heb zo ook eens met een koppel (betalend) afgesproken. Ik had gevraagd om haar geblinddoekt in lingerie en hoge hakken in de gang mij te laten opwachten. Ik had ze nooit eerder ontmoet. Als ik aanbelde moest hij me binnen laten en dan in de gang toekijken hoe ik zijn vrouw begon te betasten, met mijn hand in haar slipje ging, haar omdraaide en met mijn stijf lid tegen haar kontje duwend haar borsten kneedde om haar vervolgens voorover te buigen en te beginnen 'duimen' terwijl ik haar 10 minuten daarvoor nooit gezien had en zij mij niet zag. T was allemaal in detail vooraf afgesproken en geen probleem. Maar toen ik aankwam deed hij de deur wel open maar de rest van het scenario kwam niet. Niet zo gemakkelijk te vinden de vrouwen of koppels die dit soort zaken zelf ook geil vinden.

Laatst bewerkt:
Een informatieve vraag. Wat doe je of hoe ga je om met mannen/types die je niet wil?
Onze interesse is heel groot in een gangbang maar we zouden graag kunnen beslissen wie mag meedoen.
Tijdens een gangbang zie je ze niet steeds wisselen, zeker niet als je tegelijk aan het pijpen bent. Maar als ee toch eens iets is dat mijn Hotwife niet aanstaat dan geeft ze dat gewoon aan.

En zoekt ze ook nog bulls? :)
Wij hotwife'en alleen in clubs. Zij mag dan alles doen wat ze wil, en met iedereen. In de praktijk komt het er meestal op neer dat ze aan het begin en eind van de avond alleen een rondje gaat lopen, wanneer het nog / al wat rustiger is - en mij er daarna natuurlijk in geuren & kleuren over vertelt. Midden op de avond ben ik er altijd bij wanneer ze velen pijpt en neukt - dan kan ze zich met vertrouwen overgeven aan haar genot.

Zo zie je, er zijn meerdere invullingen van hotwife'ing.

Wij hotwife'en alleen in clubs. Zij mag dan alles doen wat ze wil, en met iedereen. In de praktijk komt het er meestal op neer dat ze aan het begin en eind van de avond alleen een rondje gaat lopen, wanneer het nog / al wat rustiger is - en mij er daarna natuurlijk in geuren & kleuren over vertelt. Midden op de avond ben ik er altijd bij wanneer ze velen pijpt en neukt - dan kan ze zich met vertrouwen overgeven aan haar genot.

Zo zie je, er zijn meerdere invullingen van hotwife'ing.
Klinkt ook heel leuk. Misschien toch eens wat meer naar gangbangs/clubs gaan :)

Terug
Bovenaan Onderaan