Hotwife rubriek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoekt ze nog een 371e? 😇
Of het nu de 371e was weet ik niet maar gisteren Britney ontmoet en ik begrijp de voorgaande 371 mannen.
Tussen aanbellen en het moment dat mijn stijve heer in haar mondje zat, zat ongeveer 12 seconden. Bij het binnenkomen direct gecharmeerd door Britney haar girl next door look, zeker als je, zoals ik, dit onderwerp grondig hebt doorgelezen en weet dat ze alles behalve een typische girl next door is 😇
Binnen komen, direct stevig kussen met veel tong en direct op de knietjes. Door haar lekkere kont en geile witte string had ik het niet moeilijk om id sfeer te geraken. Duidelijk geen koud water vrees.
Na paar minuten pijpen op haar knietjes, ons gemakkelijk gemaakt en in de zetel gezet. Na even lekker door te stoten en haar te horen kreunen kon ik mij al niet meer inhouden. Zoals gezegd, was ik grondig ingelezen en keek ik hier al even naar uit. M'n lading tot de laatste druppel op haar gezicht gespoten waar ze heerlijk van genoot. Een vrouw naar mijn hart :)
Ik kijk nu al uit naar onze volgende ontmoeting. Zo'n geile vrouw verdiend het om zoveel mogelijk geneukt te worden

Terug
Bovenaan Onderaan