Hotwife rubriek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dabart. Wat is er in Maart 2025? Jarig?
Goh, een jaar, heel 2024, vond ze een uitdaging. Maar eenmaal omdat we ruzie hadden en eenmaal "omdat het kan" lapte ze er extra tijd bij. Dus intussen is het maart (en ja, toevallig ook onze verjaardag). Via statistische voorspelling weet ik ook aan hoeveel neukpartijen ze tegen dan ongeveer zal zitten 😪
 
Hello

I am looking for a family/couple in South Holland, that are willing to dominate me (to be their cuckold) while they are having sex.
I found some, but they are either not in South Holland and/or asking for very high price - 600+ eur per hour.

Could someone recommend such couple?
 
Eerst en vooral: @DaBart dankjewel voor de inzichten in deze voor mij totaal onbekende wereld, wauw!

Sta me toe nog enkele dingen te vragen uit nieuwschierigheid (vrij om te antwoorden):
- vertelt ze altijd alle sexcapades die ze doet? Ik neem aan van wel, al was het maar voor het vernedereend aspect naar jou toe?
- zo'n peniskooi 24/7, ik neem aan dat die wel uit mag in de douche ofzo? Want hoe doe je dat hygiëne-gewijs anders?
- Stel je je maart 2025 al voor, hoe dat er gaat uitzien, wat je met haar precies gaat doen? En zij ook?
 
Sta me toe nog enkele dingen te vragen uit nieuwschierigheid (vrij om te antwoorden):
- vertelt ze altijd alle sexcapades die ze doet? Ik neem aan van wel, al was het maar voor het vernedereend aspect naar jou toe?
Absoluut. Er is 100% open communicatie. Ofwel ben ik er bij (clubs, thuis, hotel,...), ofwel vertelt ze me chteraf uitgebreid de details.
- zo'n peniskooi 24/7, ik neem aan dat die wel uit mag in de douche ofzo? Want hoe doe je dat hygiëne-gewijs anders?
Tweemaal per week (na het sporten doorgaans) gaat die uit, dan reinig ik kooi en penis en gaat deze nadien weer aan. Best hou je dat kort zodat hij intussen niet stijf wordt, want dan is het lastiger.
Ook op andere momenten was ik me, dan moet je goed afkuisen en droogblazen met haardroger.
- Stel je je maart 2025 al voor, hoe dat er gaat uitzien, wat je met haar precies gaat doen? En zij ook?
Zij zal bepalen wat tegen dan mag. Zal ook van de staat van mijn lid afhangen. Wat wel vaststaat is dat de kooi ook vanaf dan nooit lang uit gaat.
 
Dank voor de uitleg. Al met al gaat het dus vooral om een "Lifestyle" die wel met seks maar niet per se met prostitutie te maken heeft.
In mijn geval op een manier wel. Ik heb mijn verhaal nog nooit vertelt buiten mijn relatie om maar ik lees hier dingen die mij wel aan het denken zetten. Misschien ben ik niet de enige die hiermee zit.

Voordat ik een half jaar geleden mijn vriendin leerde kennen bezocht ik regelmatig dvp's. Dat heb ik haar ook vrij snel verteld en afgesproken dat ik dat niet meer zou doen. Althans tenzij zich er comfortabel bij voelt en dat is niet zo. In de loop van de maanden werd de drang wel groot. Ik denk omdat het niet meer mocht het ineens nog interessanter wordt.

Na veel praten zijn we er nog niet helemaal uit. Ze is begrip vol voor mij. Na een paar drankjes hadden we het er ineens over hoe het zou zijn als iemand anders een van mijn vaste dvp's zou bezoeken en dan zou vertellen hoe lekker ze was. Als een soort review maar dan specifiek zeg maar.
Voor mij voelt dat als een soort cuckold waar ik niet veel aan heb maar tegelijk wordt ik wel enorm geprikkeld door het idee dat ze geneukt zou worden 'via' mij.

Of zet ik juist weer een deur open die ik dicht zou moeten houden. Ben ik nu raar of zouden er meer mensen zijn in een gelijke situatie?
 
Een weekje met mijn Hotwife Britney is echt wel fijn.
Maandag passeerde er een Bull (derde maal dat hij langs kwam, dus stilaan vast). Ze is echt gek op zijn grote piemel. Hij neukte haar heerlijk doggy en spoot snel zijn rubber vol. Maar ze kreeg hem snel op volle kracht om een tweede lading in haar mondje te spuiten, wat ze vlot weg slikte.
Woensdag paseerden ook twee vaste neukers, die komen sinds vorige jaar minstens twee maal per maand langs. Eentje neukte haar zalig doggy tot ze bijna klaar kwam. De andere neukte haar missio en spoot haar buik en borsten vol. Dat moest ik uiteraard nadien oplikken.
En vanavond gaan we naar haar favoriete seksclub waar ze weel veel piemels in haar zal ontvangen. Ikzelf zit nog steeds gekooid en ze liet me al een week niet spuiten....
Love my life, love my wife....
 
Terug
Bovenaan Onderaan