Ok, ok, zeker, doe wat je wilt....ik zeg alleen dat ik steeds vaker verhalen hier lees van mannen die 3-4 uur met een dame willen afspreken en dat de dame daar, ondanks dat het 600-800€ oplevert netjes voor bedankt omdat ze de bui al ziet hangen.Knightrider
Dames die weten dat een man eerst een uurtje wil babbelen voordat de kleren uitgaan gaan daar natuurlijk wel altijd op in, maar ik merk toch dat weinig dames echt langer dan 30-40 minuten daadwerkelijk sex met een van ons mannen willen hebben.
5-10 minuten pijpen, 10 minuten neuken, 2 a 3 standjes, dus zo'n man die dan 50 minuten lang gepijpt wil worden zien ze liever niet al te vaak voorbij komen.
Dames denken bij dates van langer dan een uur vaak, prima als die extra tijd niet met sex wordt doorgebracht, sommige wandelaars denken dat je dan echt een eindeloze plichtmatige sex-sessie koopt.
Zelfde met die gasten die coke gebruiken en dan sex willen hebben. a) ze kunnen toch niet meer klaar komen b) ze zien de verveelde/vermoeide blik van de dame niet meer.