Nou, ik niet, klaar is klaar. Twee keer in een uur red ik al een tijdje niet meer.Altijd minimaal een uur. Minder zou zo gehaast voelen. En als je je kruid te snel verschiet kun je altijd nog een keer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou, ik niet, klaar is klaar. Twee keer in een uur red ik al een tijdje niet meer.Altijd minimaal een uur. Minder zou zo gehaast voelen. En als je je kruid te snel verschiet kun je altijd nog een keer
Ik stuur ook op 1x haha. Mijn ding is in haar mondje spuiten dus ik spendeer de dag van tevoren altijd om een tijdje te edgen om mijn cumshot te maximaliseren.Nou, ik niet, klaar is klaar. Twee keer in een uur red ik al een tijdje niet meer.
En da's inclusief de 2 minuten om je schoenen uit en aan te doen?Ik doe altijd afspraken van 45-60 min omdat ik te snel kom. Heb kort geleden vluggertje gedaan en stond na 2 minuten en 34 seconden en 21 milliseconden al buiten.
Alhoewel ik ook wel voldoening had gekregen hieruit, dus ik denk dat ik vaker korte dates ga proberen. Het is wel bijna 1/3 van de prijs.
@Pieterpost is meer met zijn horloge bezig geweest dan met de dame.Na exact 34 seconden en 21 milliseconden was het raak