Meestal een half uur of 1 uur.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelemaal met je eens, @Teringtubbie.Eigenlijk altijd een uurtje. Een half uur is me te weinig, het enige wat verder bepalend is, dat is het uurtarief.
als een bezoek iets niet moet zijn, dan is het haastwerk. De dame hoeft niet alleen bezig te zijn met mij, ik wil haar goedjes ook graag verkennen...
Vroeger weggaan mag wel, hoor.Meestal dates van een uur. Ook wel eens dates van een half uurtje gedaan, maar dat is soms net te kort. Zeker wanneer je voor en na de activiteiten even samen wilt douchen is een uur wel fijner. Als je met een nieuw, nog onbekende dame geen klik hebt, dan kan een uur ook wel weer iets te lang zijn .
Ik zou dan zeker voor ten minste 1 volle uur gaan. Ligt eraan wat je wilt, verwacht. Anders eerder langer dan korter.Speel met de gedachte om met twee dames te gaan, zijn volgens mij vriendinnen omdat het aanbod vanuit het eerste contact komt, hoeveel tijd zou je daar mee moeten/kunnen slijten ?
Dit staat nog op mij lijstje MVV, en kan bijna afgevinkt worden .
Ik heb al een 4 tal keer MVV gedaan en het was 4 maal een andere ervaring , was telkens voor 30 minuten en vond het toen wel voldoende .Speel met de gedachte om met twee dames te gaan, zijn volgens mij vriendinnen omdat het aanbod vanuit het eerste contact komt, hoeveel tijd zou je daar mee moeten/kunnen slijten ?
Als het echt niet smaakt, dan gaat het weg. Het leven is te kort om iets tegen je zin te doen.Vroeger weggaan mag wel, hoor.
Maar je eet jouw boord ook vast wel leeg als het eten niet smaakt, omdat je ervoor betaald hebt. ?
Ik neem mijn hoed af voor u! Die hindoestaanse dames hebben zeker een gezonde uitwerking op de gezondheid!Ik ga altijd voor vier uurtjes max zes uurtjes. dit om dat ik verslaafd ben aan klaarkomen. Het langste wat ik ooit bij een dame geweest ben is twaalfuurtjes.
Vanmiddag dit invulling geven, het had beter op " to do list" kunnen blijven staan. Afijn leuk app contact met de dame, op de foto's ziet de dame er niet erg knap uit, maakt mij niet zo veel uit, ik kom voor de poes. Maar bij binnenkomst was het al duidelijk voor me, gaat het niet worden, dan maar verder met een solo dame, dacht gaat het ook niet worden, dus de verplichtingen komen om de hoek kijken, dus met de gedachte om te draaien doe ik een respectloos bod voor beide dames, en tot mijn verbazing gaan ze er akkoord mee, ( kut )Speel met de gedachte om met twee dames te gaan, zijn volgens mij vriendinnen omdat het aanbod vanuit het eerste contact komt, hoeveel tijd zou je daar mee moeten/kunnen slijten ?
Ik zal dit nooit snappen. Hoe kun je überhaupt opgewonden worden en willen neuken als je een vrouw niet knap vindt?! Zó raar!Vanmiddag dit invulling geven, het had beter op " to do list" kunnen blijven staan. Afijn leuk app contact met de dame, op de foto's ziet de dame er niet erg knap uit, maakt mij niet zo veel uit, ik kom voor de poes.
Zolang kan ik niet ongemerkt van huis ?????Zou toch denken ga (als het kan) naar Thailand. Daar kan je date (rond de 60e) makkelijk 24u duren
Natuurlijk lig je dan niet continue te seksen en heb je dus juist de kans iemand ook een beetje te leren kennen.
Langste "date" was daar 10 dagen voor omgerekend 250e totaal met een milfje rond de 40 die haar zus bezocht en afleiding wilde (net gedumpt door haar "farang"). Mega goeie boobs en she did it all
Omgerekend verdien je de vlucht/hotel etc makkelijk terug.
Hey @Bassie Trio's werken alleen als je een dame in kwestie al heel goed kent, en daar een extra dame bijhaalt. Al het andere is gedoemd te mislukken is mijn ervaring.Vanmiddag dit invulling geven, het had beter op " to do list" kunnen blijven staan. Afijn leuk app contact met de dame, op de foto's ziet de dame er niet erg knap uit, maakt mij niet zo veel uit, ik kom voor de poes. Maar bij binnenkomst was het al duidelijk voor me, gaat het niet worden, dan maar verder met een solo dame, dacht gaat het ook niet worden, dus de verplichtingen komen om de hoek kijken, dus met de gedachte om te draaien doe ik een respectloos bod voor beide dames, en tot mijn verbazing gaan ze er akkoord mee, ( kut )
Om kort te zijn de ene is een doorgewinterde hoer, de andere, volgens de oude rot ben ik de eerste klant ooit. Apart en dat een half uur lang voor 100
€200 per uur is wel erg veel. Er zijn op het andere forum al aardige discussies geweest of dat uurtarief te rechtvaardigen is, maar het zou eigenlijk een reden moeten zijn om meteen af te haken.Een eerste keer zonder goede recensies; altijd half uur met optie tot verlening.
Bij dames met goede recensies of die ik al eerder heb bezocht 45min of 1uur.
Alhoewel het ook afhangt van de prijs voor tijd en prijzen voor extra services. Als een dvp per uur 200 vraagt en daarbovenop nog allerlei extra's vraagt ga ik voor een half uur.
Ze hoeft toch niet knap te zijn, wel aantrekkelijk?Ik zal dit nooit snappen. Hoe kun je überhaupt opgewonden worden en willen neuken als je een vrouw niet knap vindt?! Zó raar!
Hoe kan dat dan? Hoe...? Does not compute.Ze hoeft toch niet knap te zijn, wel aantrekkelijk?
Hangt van eenieder zijn eigen budget af. Maar heb net m'n lijstje nagelopen en 8 daarvan vraagt 200, eentje 180 en slechts eentje 150. Zal wel met mijn smaak te maken hebben dan.. maar goed volgens de recensies is het wel weer pzc en zoenen inclusief dus ik word in ieder geval verzekerd van goede service en niet geconfronteerd met extra kosten.€200 per uur is wel erg veel. Er zijn op het andere forum al aardige discussies geweest of dat uurtarief te rechtvaardigen is, maar het zou eigenlijk een reden moeten zijn om meteen af te haken.