Hoeveel mannen heeft een gemiddelde DVP gehad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik geef daar aan op reacties v mannen die de prijzen te hoog vinden bij thuisontvangst, dat dat bij ramen en privehuizen lager is, wat gewoon een feit is.

Ramen benoem ik ook steeds. Ik bezoek zelf met name raamdames en soms een privehuisdame.

Maar dat staat er los van, iedereen kan zien en uitvinden wat de prijsverschillen zijn toch?
Ik ben juist zelf een raamdames fan.

Privehuis kan qua prijs en extra services of meer Nederlandse dames interessant zijn. Ik vind knappe Oostblok dames interessant en dat ik rond kan lopen en een keuze kan maken uit een groot aanbod. Dat laatste heb je bij privehuizen niet.
Als
Iedereen van ons kan zien welke soorten prostitutie er zijn met welk aanbod, prijzen, openingstijden etc.

En ieder heeft daar zijn eigen voorkeuren in , het is geen hogere wiskunde....
Wiskunde niet maar is toch moeilijk bij velen , dat blijkt weer.
Bij prive huizen en ontvangst moet je afspreken , op tijd zijn , je wordt in een kamertje geloodst.
Bij de ramen kan je kijken, keuren, kiezen even kletsen met dames die je kent en niet kent .Het is zoveel leuker .
Er is zoveel keus dat is een (luxe) probleem.
En als het hard regent neem je een paraplu mee

Bij privehuizen kan je via voorstelrondes van beschikbate dames kiezen of weggaan, vergelijkbaar met ramen, alleen de kamers zijn vaak luxer, en er zijn vaak meer extras als tongzoenen en meer nl dames dan bij ramen. En het is goedkoper, echter bij ramen heb je weer veel meer keuze.

Grootste voordeel Privehuis voor mij is hygiëne. Je kunt lekker (samen) douchen voor en achteraf. Afschuwelijk vind ik het om je bij zo'n klein laag wastafeltje te moeten wassen. De dames maken zich er ook gemakkelijk vanaf dan.

Terug
Bovenaan Onderaan