Hoeveel mannen heeft een gemiddelde DVP gehad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lol, daar begint ie over omdat ie het inhoudelijk niet kan winnen😜
Volgens mij heeft ie dat wel en blijf jij hangen bij je opting in verhaal bij privé huizen. Lees wat meer artikelen over verdiensten van dvp's en wie wat afdraagt en focus daarbij alleen op privé ontvangst. Het punt dat Harry maakt is legitiem, waarbij hij ook nog eens meldt dat er veel variabelen zijn. Jij daarentegen blijft maar beweren dat iedereen netjes belasting afdraagt en blijft maar doordrammen en wil gewoon het laatste woord hebben, daarom reageer je nu ook weer.

Geen enkele buitenlandse dvp die hier op een toeristenvisum verblijft is niet in beeld bij de overheid en draagt inderdaad geen cent belasting af. Geen BTW en geen IB.

Laten we het hier maar bij laten en on topic blijven. Volgens mij is er antwoord gegeven.

Nee hoor ik noem diverse zaken van alle vornen prostitutie en hij blijft grotendeel bij de illegale dames op een toerismevisum hangen...

Maakt ook verder niets uit alle dames werken op hun eigen manier vrolijk door met of zonder of deels belasting afdracht, wat wij er ook van denken😉

Blijft wel vreemd dat dames in clubs (de legale om zomaar te zeggen) 150% goedkoper zijn dan de illegale (buiten zicht van de belastingdienst) Het is meestal qua hygiëne minder, krijgt lang niet altijd wat wordt beloofd qua leeftijd en foto en risico op inval van de Fiod maar we betalen blijkbaar graag veel meer dan in een nette club? wie heeft hier een verklaring voor?

Daarom ga ik juist naar de legale dames, bij ramen en privehuizen meer keuze, betere kamers, services, en goedkoper en betere comminicatie ik snap mannen niet die in die thuisontvangst bewegen als er een veel beter en betaalbaarder alternatief is

Nee hoor ik noem diverse zaken van alle vornen prostitutie en hij blijft grotendeel bij de illegale dames op een toerismevisum hangen...

Maakt ook verder niets uit alle dames werken op hun eigen manier vrolijk door met of zonder of deels belasting afdracht, wat wij er ook van denken😉
Nee, zo is het niet gegaan. Hij is mijns inziens heel duidelijk in het voorbeeld dat hij neemt. Vervolgens haal jij de privé huizen erbij en weet ik veel wat. Geloof mij, geen enkele dvp of exploitant draagt af wat ie af moet dragen. Als jij geloofd van wel, dan heb je heel lang onder een steen geleefd. Het punt van privé ontvangst en buitenlandse dvp's die dus geen cent belasting betalen, klopt gewoon.

ik snap mannen niet die in die thuisontvangst bewegen als er een veel beter en betaalbaarder alternatief is
Een van mijn argumenten is, dat je bij privé ontvangst direct met dame (of haar booker...) appt, en je op elk moment van de dag wel appje uit kan gooien. Bij privéhuizen zijn de openingstijden wat minder ruim, moet er gebeld worden (minder mijn ding) en heb je geen direct contact met de dame. Het zou voor mij top zijn als de dames in privé huizen slechts een kamer in het huis huurden en verder direct, middels een kinky profiel, te benaderen zouden zijn. Maar goed, ga binnenkort wel eens privé huis proberen ;)

Een van mijn argumenten is, dat je bij privé ontvangst direct met dame (of haar booker...) appt, en je op elk moment van de dag wel appje uit kan gooien. Bij privéhuizen zijn de openingstijden wat minder ruim, moet er gebeld worden (minder mijn ding) en heb je geen direct contact met de dame. Het zou voor mij top zijn als de dames in privé huizen slechts een kamer in het huis huurden en verder direct, middels een kinky profiel, te benaderen zouden zijn. Maar goed, ga binnenkort wel eens privé huis proberen ;)
Ik weet niet waar je woont, maar Salon 261 in Alphen werkt op die manier

Je hebt privehuizen waar dames de kamers huren en zo werken bv in Almere en Alphen ad Rijn. Maar dat appen zegt niet veel , vaak kloppen de fotos niet v thuisontvangstdames of gezicht niet te zien , of geven ze geen antwoord of apt iemand anders voor ze.

vaak kloppen de fotos niet v thuisontvangstdames
Dit gebeurt. Las wel pas dat er ook privéhuizen zijn die foto's 'oppoetsen'.
of gezicht niet te zien
Voor mij no go.
of geven ze geen antwoord
Privé ontvangst dames die ik benader antwoorden doorgaans snel.
of apt iemand anders voor ze.
Dit jaar 1x gehad. Chinese dame. Gaan we niet meer doen!

Terug
Bovenaan Onderaan