Hoe vaak laten jullie je testen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe vaak laat jij je als wandelaar testen op een soa?

• Nooit

Stemmen: 9 25,7%
  • Alleen bij klachten

Stemmen: 11 31,4%
  • Alleen na onbeschermde seks

Stemmen: 1 2,9%
  • 1 x per jaar

Stemmen: 4 11,4%
  • 2 a 3 keer per jaar

Stemmen: 10 28,6%

• Totaal aantal stemmers
    35
Nooit, neuk nooit bare, laat me wel pijpen zonder (nooit dt) en heb ik 35 nog nooit iets opgelopen, smerige/onverzorgde dames, tippelzone en raamdames ontloop ik. Denk dat de sleutel ligt in het feit dat ik nooit een dame neem die ook bare aanbiedt 🤞NOOIT Beffen en zoenenen doe ik thuis of met mijn vriendinnen wel, dat vind ik sowieso ranzig een onbekende kut uitlikken 🤮

Waarop laten jullie je testen dan? Begin vorig jaar voor het eerst getest bij soapoli Noord na waarschuwing van suikernichtje dat ze chlamydia had. Vreemd genoeg viel ik volgend de GGD niet in de doelgroep om gratis te testen.

Heb gisteren uitslag gekregen van zelftest van Homed, die test op chlamydia en gonorroe. Gelukkig was ik negatief.

Een test met ook nog hiv, syfilis en nog een aantal is een stuk duurder - tenzij je liegt en zegt dat je transgenders hebt gebruikt in Afrika.

Snap dit niet helemaal: als je écht goed zorft voor jezelf en de medemens zul je je IEDERE keer na onveilige seks moeten testen. Of iedere keer voordat je onveilge seks van plan bent anders heeft het m.i. niet zo heel veel zin. Of zie ik dat verkeerd?
Je ziet het niet verkeerd, maar de consequentie zou zijn dat er zeer vaak onnodig wordt getest en de kosten ook erg hoog worden. Je zoekt dus een balans.

Het is niet nodig om na elk seksueel contact te testen, tenzij je klachten hebt. Als je geen klachten hebt, is één keer per jaar testen voldoende, en twee keer per jaar als je meer risico loopt. Mensen die veel risico lopen zouden nog vaker kunnen testen.

Ik test minimaal 4 keer per jaar waarvan 2 bij ggd rest bij huisarts.
(thuis testen die ik opstuur naar lab die ik ook regelmatig doe tel ik niet mee) .
Ligt er denk ik vooral ook aan welke verantwoordelijkheid je draagt en wil dragen.
Ik ben voorstander van regelmatig testen.
Waarom tel je de testen die je thuis doet niet mee? Die van bijvoorbeeld soapoli online zijn ook gewoon betrouwbaar

Laat mijzelf 4x per jaar testen uitgebreid bij huisarts of Oneday clinic. Kosten zijn ca. 200 euro per onderzoek. Gezien het beoefenen van deze hobby en corresponderende risico's is het van belang om ten minste 1x per jaar jezelf uitgebreid te laten testen lijkt mij...
Ik laat me ook bij de huisarts testen, en dat kost me 4€ voor de consultatie van de huisarts, en dan nog eens ± 50€ voor het labo onderzoek.
De huisarts kost eigenlijk 25€ maar na tussenkomst v.h. ziekenfonds rest mij 4€

Terug
Bovenaan Onderaan