Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAh excuses, niet goed gekeken.Onderwerp 'Hoe vaak laten jullie je testen?' https://www.girlsreview.nl/threads/hoe-vaak-laten-jullie-je-testen.397/
Dan mis 'ie toch wel watNOOIT Beffen en zoenenen doe ik thuis of met mijn vriendinnen wel, dat vind ik sowieso ranzig een onbekende kut uitlikken
Je ziet het niet verkeerd, maar de consequentie zou zijn dat er zeer vaak onnodig wordt getest en de kosten ook erg hoog worden. Je zoekt dus een balans.Snap dit niet helemaal: als je écht goed zorft voor jezelf en de medemens zul je je IEDERE keer na onveilige seks moeten testen. Of iedere keer voordat je onveilge seks van plan bent anders heeft het m.i. niet zo heel veel zin. Of zie ik dat verkeerd?
Nochtans de ideale manier om een kut te leren kennen.dat vind ik sowieso ranzig een onbekende kut uitlikken
Waarom tel je de testen die je thuis doet niet mee? Die van bijvoorbeeld soapoli online zijn ook gewoon betrouwbaarIk test minimaal 4 keer per jaar waarvan 2 bij ggd rest bij huisarts.
(thuis testen die ik opstuur naar lab die ik ook regelmatig doe tel ik niet mee) .
Ligt er denk ik vooral ook aan welke verantwoordelijkheid je draagt en wil dragen.
Ik ben voorstander van regelmatig testen.
Ik laat me ook bij de huisarts testen, en dat kost me 4€ voor de consultatie van de huisarts, en dan nog eens ± 50€ voor het labo onderzoek.Laat mijzelf 4x per jaar testen uitgebreid bij huisarts of Oneday clinic. Kosten zijn ca. 200 euro per onderzoek. Gezien het beoefenen van deze hobby en corresponderende risico's is het van belang om ten minste 1x per jaar jezelf uitgebreid te laten testen lijkt mij...