Hoe vaak bezoeken jullie dezelfde dame?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hou het aantal dames zeer beperkt tot hooguit vijf. De dame moet er zichtbaar van genieten en en redelijk goed uitzien. Hoeft geen supermodel looks te hebben. Waar ik absoluut van afknap zijn klokkijksters die er ook absoluut geen zin in hebben of bitches zoals MollyMol bij Casa Cherda.
 
Er zijn al dames die ik 7 jaar ken. Maar zie die soms 2 x per jaar.
Over t algemeen is 10 × heel knap.

Dames met specifieke kwaliteiten zoals langdurig zoenen en klaarkomen in de mond en slikken, daar houd ik ook langer contact mee. Zijn meestal amateur-dames.
En dan afwisseling met Roemeense schoonheden in het SKW , die bovenop je klimmen en je afrijden , maar bovenstaande diensten niet vaak doen.
Al met al een goede mix.
 
Zodra ik iemand heb waarmee het klikt ga ik elke maand één keer voor twee uur. Ik kan dat maximaal met twee vrouwen doen voor ik over mn financiële limiet heen ga. En als er een stopt zoek ik weer verder. Als ik meer kon spenderen, of de prijs goedkoper is, dan zou ik langer of vaker gaan. Ik heb voor mezelf een limiet per dame en per maand, maar ik hoef niet perse meer vrouwen. Twee is genoeg afwisseling, eentje zou voor mij zelfs prima zijn zolang ze maar bied wat ik nodig heb. Dan heb ik liever de friends with benefits ervaring dan one night stand ervaring.
 
Ik heb een shortlist met dames waar ik terecht kan en waar ik van weet dat het super is, momenteel staan er 4 op die lijst en die probeer ik op "regelmatige" basis te ontmoeten om de band aan te houden. Soms stoppen dames dus die shortlist is over de jaren heen wel veranderd. Blijf dus nieuwe ervaringen zoeken en hoop zo dat mijn shortlist niet op nul komt te staan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan