Tsja... als je je portemonnee niet wil bovenhalen... 'No money No honey'!Op een dame na is er nog geen die ik meermaals bezocht heb.
Vaak is wat dat betreft geen passend woord. Misschien wel vaak zin, maar lang niet altijd de daad bij het woord.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTsja... als je je portemonnee niet wil bovenhalen... 'No money No honey'!Op een dame na is er nog geen die ik meermaals bezocht heb.
Vaak is wat dat betreft geen passend woord. Misschien wel vaak zin, maar lang niet altijd de daad bij het woord.
Precies dat herken ik ook in grote lijnenZijn momenteel een handvol dames die ik als vast beschouw. Ik probeer ze afwisselend te bezoeken, met af en toe een nieuwe dame tussendoor. Komt ook wel eens voor dat een vaste dame, minder vast wordt, en uiteindelijk niet meer bezocht wordt. Aan de andere kant wordt een nieuw schatje ook wel eens vast
Zo doe ik het dus ook! Een handvol (geweldige!) 'vaste' dames... en dan voor de rest actief zoeken naar nieuwe pareltjes!Zijn momenteel een handvol dames die ik als vast beschouw. Ik probeer ze afwisselend te bezoeken, met af en toe een nieuwe dame tussendoor. Komt ook wel eens voor dat een vaste dame, minder vast wordt, en uiteindelijk niet meer bezocht wordt. Aan de andere kant wordt een nieuw schatje ook wel eens vast
Idem voor mij met het verschil dat ik pas ga zoeken naar een nieuwtje als een van mijn pareltjes ermee stopt.Zo doe ik het dus ook! Een handvol (geweldige!) 'vaste' dames... en dan voor de rest actief zoeken naar nieuwe pareltjes!
Lekker toch?Idem voor mij met het verschil dat ik pas ga zoeken naar een nieuwtje als een van mijn pareltjes ermee stopt.
Mijn favo dit jaar zeker 15x bezocht en we amuseren ons nog steeds opperbest als we weer eens twee uurtjes gaan spelen.
Mijn vaste dame wekelijks, andere vaste dames 2 a 3x per mnd en dan nog een hoop losse
En... dan stoppen jullie dus beiden?Ik had een vaste totdat ze ermee stopte
Dat zeg ik niet, maar ben inmiddels wel gestopt jaEn... dan stoppen jullie dus beiden?
Jij snapt hem!Hij was zijn vaste dame kwijt, kan toch daarna nog losse dames bezocht hebben
Goed lezen begint met goed schrijven wat je bedoelt:Yup, mensen lezen vaak slecht of vullen het aan met hun eigen gedachtes wat iemand totaal niet geschreven had, gebeurt vaak op een forum