De term "klik" is natuurlijk wel problematisch wanneer deze op dit forum wordt aangehaald als reden voor een goede date. Zeker wanneer deze "klik" niet te definiëren valt (en daar lijkt het hier toch sterk op). Houdt dit dan in dat een goede date enkel weggelegd is voor de bezoekers die een goede klik hebben? Dat zou dan weinig professioneel zijn van de dame.
Of er echt een klik van beide kanten was, kan alleen de dame bevestigen.
Tsja - een goede date zit ook gewoon tussen de oren van de bezoeker. Net zo goed als "schoonheid" . Er zijn best wat gelijkgestemden voor wat "mooi" is , maar ook een hoop variatie . Ik zie soms schrijvers hier zwijmelen van dames waar ik met geld toe nog niet op zou willen.
Sommige reviews hier beschrijven een date - en zeggen dat ze die als 'goed' ervaren hebben - die voor mij niet gewerkt zou hebben.
Sommigen die een zakelijke inslag hebben vragen een offerte voor een set handelingen, en zijn helemaal tevreden als ze dat geleverd krijgen - die hoor je nooit over "klik".
Ieder z'n smaak.
Sommigen hebben een klik met een dame waar ik dat niet mee had. Sommigen hadden geen klik met een van mijn toppers met wie ik het wel heb,
Om eerlijk te zijn - als je een dame bezoekt omdat een recensent er een klik mee had - en jij blijkt dat niet te hebben - pech gehad.
Het wil niet zeggen dat je de handelingen niet netjes uitgevoerd krijgt, de tijd volgemaakt - alleen dat "net beetje extra gevoel" kun je hebben of missen .
En nee - ik denk niet dat je een goede klik goed genoeg kunt acteren. Misschien netjes als ze dat probeert , maar eigenlijk liever niet , voor mij.
Net zo goed als ik een compliment best leuk vind , maar laat ze nou niet komen dat ik zo'n enorm grote pik heb. Ik heb een prima maat , maar echt geen Guiness Book of Records klasse. Het haalt de aardigheid eraf, als het overduidelijk onzin is.