Ik wil de mannen ook niet uit hun droomwereld helpen, maar geloof me; de klik die de meeste mannen ervaren is echt een knap staaltje acteerwerk van een goede prostitutee.
Mannen vergeten nog steeds dat het niet een situatie is waarin twee gelijken zonder enig incentive samenkomen; de dame heeft een incentive, namelijk jou goed laten voelen of laten denken dat er een klik is zodat je terugkomt en zij meer geld aan jou kan verdienen.
Dat lijken mannen maar niet te snappen. Ik heb een dame leren kennen waar ik ook prive veel mee praat en die mij veel heeft geleerd over de werkwijze van dames. De dames die wat meer ervaren zijn en langer in het vak zitten kunnen vrij snel het onderscheid maken tussen mannen die puur voor de seks komen en mannen die voor de persoonlijke aandacht komen. En zullen weten dat het overgroot deel voor de aandacht komt en dat dat de big spenders zijn die vaak lange dates plannen. En die je ook niet zo 'fysiek uitputten'. Dat is 1 van de cruxen van het vak. Als jij alleen mannen hebt in je klantenpakket die je voor het instaptarief kapot neuken ben je binnen no time zowel mentaal als fysiek uit elkaar geneukt, en dat wil je niet. De mannen die je knuffelen en die na 5 minuten klaarkomen maar alsnog een date van 2 uur boeken zijn de mannen waar je het lang mee kunt volhouden en waar je veel aan verdient. En die spelen daar op in en komen zo ook aan hun klanten. Dat heeft die dame me haarfijn uitgelegd. En er zijn inderdaad prostitutees die niet zo goed zijn in de mensensfeer of niet van toneelspelen houden. Die kunnen als beesten neuken en trekken ook de mannen aan die genieten van de pure seks. Verdien je ook goed, maar dan ben je mentaal en fysiek op na een aantal jaar. Dat houden maar heel, heel weinig dames vol en als ze het al volhouden zijn ze verneukt door de antidepressiva die ze moeten innemen om verder te kunnen gaan. En dan mogen de mannen zichzelf hier wijsmaken dat de dames echt genieten van de seks en dat ze het lekker vinden om seks met hemzelf te hebben (ik deel volledig het standpunt van peneermastoor). Dat is niet zo, want al vindt ze jou zo lekker (eigenlijk niet maar goed), ze wordt diezelfde dag nog door 15 andere mannen geneukt die gemiddeld gezien absoluut niet aantrekkelijk zijn (sorry lieve mensen). En ook al heb je alleen aantrekkelijke mannen, zelfs dan is het nog zwaar omdat je 15 keer per dag een lul stijf moet pijpen en vervolgens minutenlang gepenetreerd worden zonder je mond open te trekken. En dat 4 dagen in de week.
Ik heb 2 situaties meegemaakt die mijn standpunt bevestigen;
Een aantal jaren geleden een vast dame gehad in Amsterdam waar ik vaker ben geweest. Deed zich voor als een heel nette, correcte dame die kieskeurig is en zeker haar klanten uitkiest, een beetje de rol van classy lady. Na een paar maanden begon ze langzaam uit die rol te stappen en gaf ze steeds meer prijs over haar ware aard. Een keer toen we aan het nagenieten waren ging ze klagen over een klant van 2 dagen ervoor. Die zou nadat ze klaar was nog hebben aangedrongen om binnen te komen, haar uitgescholden en zelfs achtervolgd tot aan de tram. Ik vroeg toen wat ze heeft gedaan met de verwachting dat ze hem had geblokkeerd oid (was een vaste klant). Weet je wat ze doodleuk zei? Nee, hij is normaal gesproken een prima kerel en betaalt altijd goed. Ik denk dat hij of erg horny was of onder invloed, dus ik heb er niets mee gedaan. Ze was waarschijnlijk haar rol vergeten en toen kwam ik erachter dat de vork anders zit in de steel.
Een ander voorbeeld is dat ik en een vriend dezelfde dame bezoeken, dame is er niet op de hoogte van. En later kwamen we erachter dat ze totaal verschillende verhalen aan ons beide heeft verteld over haar historie, gezinssituatie, motief om het vak in te stappen etc. Gewoon, op basis van een inschatting van hetgeen wij belangrijk vinden. Totaal bij elkaar gelogen dus (of 1 van de versies klopt misschien met de waarheid, weet ik niet).