Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Je verwart een klik met een slik
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOf als je genoeg geld op tafel legt en niet teveel eisen stelt. Dan ontstaat vanzelf de door velen zo geroemde "klik".Een klik krijg je als de dame je wel soort van leuk en sympathiek vindt.
Zeker, dat heet acteren. Daar zijn de meeste dames over het algemeen beter in dan de gemiddelde karakteracteur uit HollywoodZou het ook zo kunnen zijn dat je zelf denkt dat je een klik hebt maar dat de dame daar heel anders over denkt?
ik denk dat er nog veel dommere vragen zijn hoor. Dit valt toch wel mee?Wat een hoop nutteloze discussies weeral.
Een klik is er of is er niet.
Dat kan op een bepaald gebied zijn of op meerdere vlakken.
Daar valt niets aan uit te leggen of over te discussiëren.
De topictitel is zowat 1 van de allerdomste vragen die men kan stellen.
Een klik krijg je als de dame je wel soort van leuk en sympathiek vindt.
Aha , pak ik toch de prijs voor de allerdomste vraag. Maar er is dus " zomaar " een klik?Wat een hoop nutteloze discussies weeral.
Een klik is er of is er niet.
Dat kan op een bepaald gebied zijn of op meerdere vlakken.
Daar valt niets aan uit te leggen of over te discussiëren.
De topictitel is zowat 1 van de allerdomste vragen die men kan stellen.
Heb al zo dikwijls met autohandelaren, keuken en sanitair boeren etc te maken gehad (en nog), dat ik echt wel binnen 0,00005 seconden in de gaten heb ofdat iemand oprecht is..
Willen ze je overjaarse rommel verkopen van inbouwapparatuur.. En denken ze dat door te doen ofdat ik mega korting ga krijgen..
Door inderdaad een 'klik' te bewerkstelligen.. Zo van ' mooie bus heb je bij, of wat voor werk doe je?, ben je aannemer?'..
Je kunt bij een dvp ook al snel inschatten ofdat ze gemaakt vriendelijk is of ofdat ze je wel een leuke vent vind..
Als je een beetje mensenkennis hebt..
Verpest dat niet ook je eigen zin in de (rest van) de date ?Als ik twijfel stel ik meestal een vraag waar ze zo 1 2 3 geen antwoord op weet.. En ofdat ze dan wel of niet moeite doet om na te denken..
Was ze dan net heel vriendelijk en nu ongeïnteresseerd of zelfs geïrriteerd..
Dan weet ik genoeg
De klik is de kip, extra geld is het ei. Als je extra's wilt.Of als je genoeg geld op tafel legt en niet teveel eisen stelt. Dan ontstaat vanzelf de door velen zo geroemde "klik".
Natuurlijk verpest ie het dan! En... de schuld ligt dan uiteraard bij de DVP!Als ik twijfel stel ik meestal een vraag waar ze zo 1 2 3 geen antwoord op weet.. En ofdat ze dan wel of niet moeite doet om na te denken..
Was ze dan net heel vriendelijk en nu ongeïnteresseerd of zelfs geïrriteerd..
Dan weet ik genoeg
Verpest dat niet ook je eigen zin in de (rest van) de date ?
Bij de Wibra dus!In de kledingbranche " deze trui staat U erg goed mevrouw "
Bestaat dat nog Wibra ik dacht dat deze failliet wasBij de Wibra dus!
Ga je naar een betere zaak... zal de professionele verkoopster echt wel proberen te achterhalen wat jij écht leuk vind. Win-win dus!
Waar ik dan weer nooit intrap.In de kledingbranche " deze trui staat U erg goed mevrouw "
Serieus niet voor mij.Voor de mannen is er vooral de visuele klik
Want plezier hebben in je werk en met je klanten is afhankelijk van het geld? Volgens mij hou je geen enkele baan vol als je er geen plezier in hebt en elke dag moet doen alsof. Daarmee zeg ik niet dat er nooit acteerwerk aan te pas komt, maar zonder een flink deel echt plezier en interesse brand je snel op.... zolang je niet gratis langs mag komen blijft het toch acteerwerk.
Weet ik veel. Ik bedoel maar... je krijgt waar je voor betaald.Bestaat dat nog Wibra ik dacht dat deze failliet was
Ben jij nooit achterdochtig @MarcoWeet ik veel. Ik bedoel maar... je krijgt waar je voor betaald.
En... als je dan ook nog zo'n achterdochtig-negatieve energie uitstraalt... rara wat voor 'date' je dan krijgt? Snel buitenwerken zou ik zeggen!
Uiteraard! Zit heel wat kaf onder het koren!Ben jij nooit achterdochtig @Marco
Ben je ook nog haar type en betaal je goed dan wordt je misschien zelfs een favoriet, maar zolang je niet gratis langs mag komen blijft het toch acteerwerk.
Je gaat toch niet beweren dat je nog nooit een 'klik' hebt gehad met iemand in het dagelijkse leven.Maar er is dus " zomaar " een klik?
Een goede voorbereiding is de helft van het werk.Uiteraard! Zit heel wat kaf onder het koren!
Maar... als ik achterdochtig ben sla ik de DVP over... en ga ik er zeker niet naartoe. Steek dus wel wat meer tijd en energie in de selectie.
En... lukt dat dan altijd? Neen! Maar... kan toch wel zeggen dat ik in 80-90% van de gevallen wél een goede keuze heb gemaakt! Ik krijg dus zeker wel waar voor m'n geld!
Precies!Een goede voorbereiding is de helft van het werk.
Rustig nakijken welke dvps het soort dienst aanbieden waar je interesse in hebt en dan kijken of ze goede recensies halen.
tot nu toe enkel maar positieve ervaringen gehad.
Volgens mij, heb jij er nog nooit naast gestaan als ik dat deed..Natuurlijk verpest ie het dan! En... de schuld ligt dan uiteraard bij de DVP!
Zo krijgt hij uiteindelijk toch waar hij om vraagt...
Bij een kennis, een vreemde, een collega of een familielid is er geen sprake van een financieel belang voor één van de partijen waardoor er een meer natuurlijke klik ontstaatJe gaat toch niet beweren dat je nog nooit een 'klik' hebt gehad met iemand in het dagelijkse leven.
Los van eender welk soort relatie?
Een kennis, een vreemde, een collega, een familielid, enz...
Heb je je daar dan ooit afgevraagd hoe die klik is ontstaan of heb je vastgesteld dat er een klik was?
Wat je antwoord hier ook op is, het is meteen het antwoord op je vraag.