Statiegeld blikjes gaan verzamelen?
Ambulante handel opzetten.
Of eigen rekening openen.
Ambulante handel opzetten.
Of eigen rekening openen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe kan natuurlijk altijd een bijbaantje versieren als Giggolo...
Wordt je zowieso cash betaald!
Ik verhuur mijn sperma.
Dat mag hij bij mij doneren, ik weet er wel raad meeDan is zijn volgende vraag: hoe kom ik van mijn vele zwart geld vanaf?
Precies datWij hebben 3 rekeningen, een gezamenlijke voor de vaste lasten en allebei een eigen waar we zelf van bepalen wat we er mee doen.
We werken allebei dus hebben daardoor ook ieder een eigen betaalrekening. Ik kan zonder problemen geld opnemen voor het "wandelen".Hoi! Ik ben een regelmatige wandelaar en mijn vrouw weet nergens van ( zoals bij zovele?!) Mijn vraag is hoe jullie je geld / betaling geheim houden. Ik druk wel eens wat contant geld achterover. Bij enkele winkels koop ik wel eens iets te veel ( DHZ artikelen) en betaal met de PIN. Als ik het later terugbreng vraag ik het retour geld contant. Dit gaat niet zo heel hard met sparen. Hoe doen anderen dat ?
Dan ga je er dus maar klakkeloos van uit dat elke wandelaar zijn vrouw bedriegt?Los van het geld, maar je moet denk ik toch echt wel een knop kunnen omdraaien om je vrouw iedere keer te bedriegen.
Dan ga je er dus maar klakkeloos van uit dat elke wandelaar zijn vrouw bedriegt?
Dat is een andere discussie die zoals je zelf al schrijft hier los van staat.Los van het geld, maar je moet denk ik toch echt wel een knop kunnen omdraaien om je vrouw iedere keer te bedriegen. Ooit 3 keer gedaan. De eerste keer was ze in België/Nederland bij haar tante in Den Haag, ik in Antwerpen naar de dvp en dezelfde avond ging ik bij haar slapen in bed bij haar tante thuis (in aparte kamer dus), ik had een raar gevoel en wilde liever geen sex met haar die avond. De volgende keer was enkele maanden later en 3 dagen voor ik vertrok naar Suriname. Heel raar, je gaat naar je zogegde lief en enkele dagen ervoor ging ik binnen bij de Ramen op Brussel-Noord. De avond voor ik vertrok in Schiphol dacht ik bij mezelf heeft dit nog zin? Kan ik niet beter thuis blijven? Maar ook het avontuur om naar Suriname te gaan gaf de doorslag. En nog eens 4 maanden later, opnieuw een dvp bezocht, net zoals de eerste keer in een privéhuis in Antwerpen. Ik had wat irritatie op men eikel door het condoom denk ik. Een apotheker op de luchthaven in Schiphol gaf me een zalfje mee en zegde dat vele mannen dat hebben en die man maakte er ook niets van dat ik haar had bedrogen. Blijkbaar en ook logisch, een luchthaven als Schiphol is zo groot en komen zoveel mensen. Maar aangekomen in Suriname durfde ik de eerste 2 dagen toch geen sex met haar te hebben. Ik heb dan maar wat verzonnen en het wat romantisch gemaakt met de kinderen. Pas als ik zeker was dat ik weer goed was, opnieuw sex met haar gehad. Maar eigenlijk drie trieste verhalen, dat ik telkens in de knoop met men geweten lag. De meeste wandelaars maken dit zovele keren mee en dan nog aan geld geraken ook. Moet je niet vragen hoe groot de verslaving van dvp is om dit alles er iedere keer voor over te hebben.
Hoi! Ik ben een regelmatige wandelaar en mijn vrouw weet nergens van ( zoals bij zovele?!) Mijn vraag is hoe jullie je geld / betaling geheim houden. Ik druk wel eens wat contant geld achterover. Bij enkele winkels koop ik wel eens iets te veel ( DHZ artikelen) en betaal met de PIN. Als ik het later terugbreng vraag ik het retour geld contant. Dit gaat niet zo heel hard met sparen. Hoe doen anderen dat ?
Dit is de vraag nietIn België hebben ze geldautomaten waar je geld kan krijgen. Nu ja, krijgen......?
Geld eigenlijk voor elke beslissing in het leven. Voor je een deftige beslissing maakt trek u eens af, bespaard je een hoop geld. Geen dure wagen voor de vrouw, geen dure handtassen, geen dure abonnementen die een lekkere verkoopster je aanraad,.... ik kan nog wel even doorgaanidee om geld te besparen:
eerst rukken voordat je plannen uitvoert die geld kosten, dat scheelt vast de helft van het aantal bezoekjes..
Of verkoop je RolexGoeie vraag, maar zonde van de reacties die bedoelt zijn als grapje..
Ben ook getrouwd en wij betalen nog veel cash. Dus neem regelmatig grotere bedragen op en room dan wat af..
Ja... snap dat hele gedoe over 'hoe komen jullie aan contant geld'...Vrijgezel, bancontact dus.