Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa! Gewoon zelf drukken he!Nooit bij stil gestaan dat dit voor menigeen een probleem is. Blij dat ik daar geen last van heb.
Ik lees nu pas dat je auto geen benzine lust. Maar je kan ook koffie een broodje etc halen bij een tankstation. Ik haal bijna iedere dag mijn lunch bij het tankstation. Ik ben dan ook wel chauffeur. Maar als jij een keer 60 in de maand bij het tankstation pint lijkt mij dat geen probleem toch ?@lekkeranoniem ik heb de perfecte oplossing voor je gevonden ! Ik ben er dus achter gekomen dat je bij tankstations tot Max 20 euro cash kan bij pinnen ! Als je dit nu een paar keer per maand doet. Geen haan die daar naar kraait. Vooral niet met de huidige brandstof prijzen. Zelfs als je een cola en snicker haalt kan je 20 bij pinnen . Bij sommige tankstations kan 30 ook zelfs. Ik denk dat dit DE gouden tip voor je is ?
PinnenDe vraag zegt het eigenlijk al, hoe komen jullie aan contant geld zonder dat het opvalt? Tanken kan niet aangezien de auto geen benzine lust....
Neen, gewoon geen relatie hebbenJa! Gewoon zelf drukken he!