Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zeker dan hield ik het denk ik bij Tinder ?Als vrijgezel is het toch allemaal een stuk eenvoudiger.
Die agent heeft beroepsgeheim, die kun je gewoon de waarheid vertellen als je niks illegaals doetThanks ik kwam vandaag werktechnisch in het oosten van het land. Had tweemaal Eindhoven geprobeerd. Dacht fuck it ik ga eens naar doetichem. Stuurt mijn navigatie mij door Duitsland en ja hoor wie houdt me bij de grens aan de marechaussee, waar gaat u heen meneer. Goede oefening ;-)
Haha inderdaad hij was verder ook niet heel geïnteresseerd in wat ik ging doen. Meer waarom ik enorm om aan het rijden was.Die agent heeft beroepsgeheim, die kun je gewoon de waarheid vertellen als je niks illegaals doet
Herkenbaar. Onder het mom van, liever dat, dan dat je vreemd gaat.Ze roept wel vaker meer en minder serieus je doet maar. Eens kijken wat ze zegt als het zover is ?
Een huisarts die info deelt ,lijkt mij echt raar ???Voor de mensen in een relatie, testen jullie met regelmaat op een soa? Ook als je alles veilig doet? Ik heb alleen maar handwerk laten doen en dat met condoom. Daarvan denk ik dan dat het toch al heel vreemd moet gaan…. Dan zou ik me ook zelf iets aan kunnen mastruberen, vooropgesteld dat de dame niet eerst aan zichzelf zit en dan aan mij. En netjes haar handjes wast.
Afijn het riep wel de vraag op hoe test je dan een beetje discreet. Huisarts lijkt me niet heel handig, daar is wel eens info gedeeld. En een thuistest laten komen is ook zoiets hè. Schat er is post voor je. Vandaar dat ik nieuwsgierig was.
Nee hoor, ik heb er weleens samen met mijn vrouw gezeten en dan vraagt die netjes of die zaken mag delen. Zou vreemd zijn als ik tegen mijn vrouw nee zeg.Een huisarts die info deelt ,lijkt mij echt raar ???
Zie het voor me: zit je samen met vrouwlief bij de huisarts, vraagt hij: is het goed als uw vrouw ook de uitslag van uw soa-test hoort?Nee hoor, ik heb er weleens samen met mijn vrouw gezeten en dan vraagt die netjes of die zaken mag delen. Zou vreemd zijn als ik tegen mijn vrouw nee zeg.
Het is nu niet meer aan de orde maar ging destijds om een kinderwens. Dan bespreek je echt samen zaken…. Nu zal dat niet meer aan de orde komen maar ik wil gewoon geen risico.
Je zou een thuistest naar een pakketpunt kunnen laten sturen.Afijn het riep wel de vraag op hoe test je dan een beetje discreet. Huisarts lijkt me niet heel handig, daar is wel eens info gedeeld. En een thuistest laten komen is ook zoiets hè. Schat er is post voor je. Vandaar dat ik nieuwsgierig was.
Pro tip. en schakel meldingen uit van whatsapp, daar zit je echt niet op te wachtenDual sim tel..kun je de simkaart uitzetten,en nooit geen gesol met 2 telefoons en altijd bereikbaar
Daar kun je eventueel ook een e-sim voor nemen. Dan hoef je niet eens een fysieke sim kaart te gaan halen.Je hoeft helemaal geen simms te wisselen. Eenmaal WhatsApp business op je mobiel gezet, gebruikt die elke dataverbinding die je hebt. De andere simm is alleen maar nodig om de activatie-sms van Whatsapp te ontvangen.
Dus krijg je bij een wifi-verbinding ook je meldingen gewoon binnen, zonder dat de prepaid-sim er in zit? Goed om te weten. Apart toestel is handiger, maar lastiger te verbergen. Je zal net zien.Je hoeft helemaal geen simms te wisselen. Eenmaal WhatsApp business op je mobiel gezet, gebruikt die elke dataverbinding die je hebt. De andere simm is alleen maar nodig om de activatie-sms van Whatsapp te ontvangen.
Dat is het eerste wat ik gedaan hebTelefoonnummer opslaan onder de naam van een man. Bij lastige vragen zeggen dat je vriend 'gay' loopt te doen
Meldingen kun je uitzetten, dat is het probleem niet. Voor whatsapp heb je één keer een werkend nummer nodig. Daarna helemaal niet meer.Dus krijg je bij een wifi-verbinding ook je meldingen gewoon binnen, zonder dat de prepaid-sim er in zit? Goed om te weten. Apart toestel is handiger, maar lastiger te verbergen. Je zal net zien.
Meldingen idd uitzetten. Verbergen van toestel is het probleem niet. Dat zijn vrouwen die van opruimen en nieuwsgierigheid houden welMeldingen kun je uitzetten, dat is het probleem niet. Voor whatsapp heb je één keer een werkend nummer nodig. Daarna helemaal niet meer.
Een los toestel is toch niet zo heel moeilijk te verbergen? Ergens in de schuur, in de auto, op het werk...
Ergens neer leggen waar ze niet komt.Meldingen idd uitzetten. Verbergen van toestel is het probleem niet. Dat zijn vrouwen die van opruimen en nieuwsgierigheid houden wel