Zorro
Stamgast
Ik speel het altijd hard, bied dan €500 voor een uur beffen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn nieuwe lingerie. DankjeVergeet de parfum, bloemen en kersenbonbons niet.
Oh ja, en ze moet natuurlijk ook klaarkomen
Onderhandelen kan over alles gaan. Over geleverde diensten. Over de lengte van het bezoek en de prijs.Ik bespeur bij sommigen een gevoel dat onderhandelen "not done" is en dat alleen gaat om een lagere prijs. Ik wil graag gewoon duidelijkheid over de geleverde diensten want anders loop je met een K-gevoel naar buiten en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Bij een zakelijk transitie zijn twee partijen betrokken die beiden instemmen met de voorwaarden. Op dat moment is iedereen tevreden zolang hetgeen wordt afgesproken ook wordt nagekomen.
Onderhandelen kan gaan over de geleverde diensten en natuurlijk ook over de prijs. Maar het kan ook gaan om extra's.Bedoel je met onderhandelen dan niet gewoon bespreken? Of bedoel je echt afdingen?
Wat een onzinAfdingen doe je niet bij Dames van plezier, begrafenisondernemers en notarissen.
Voor de rest is het toegestaan , zelfs gewenst bijvoorbeeld bij aanschaf van een auto.
Natuurlijk kun je respectvol onderhandelen. Blijkbaar hebben veel dames last van mannen die dit vak niet beheersen.In het kort, zeker bij een eerste date ga je niet "afdingen", volkomen respectloos vind ik dat.
Zodra dame adverteert zónder bedragen te noemen gaat kan het zo zijn dat je genoemde bedragen te hoog (buiten je budget dus) vindt en dat laat blijken.
Meermaals ervaren dat ze dan zakken of reiskosten laten vervallen en dan kun je nog zien. Zelf vragen is not done maar zo ben ik.
Bij herhalingsdates kun je wel voorstellen doen voor langere tijdsduur, sauna/etentje of anderszins echter zonder bedragen zelf te noemen, laat haar met een voorstel komen, komt het meestal best goed.
Vragen kost niks, de manier waarop echter is allesbepalend.
is ook half serieusWat een onzin
Ik noem dat onderhandelenik zeg wel eens tegen een dame , dat ze het bedrag ongetwijfeld waard is , maar dat ik het er niet voor over heb.
Dat is tactischer dan zeggen " je bent te duur"
Ja , vleierij noemden ze dat vroeger.
Er zijn ongetwijfeld ook dames die dit niet beheersen.Natuurlijk kun je respectvol onderhandelen. Blijkbaar hebben veel dames last van mannen die dit vak niet beheersen.
Ik wou net onderhandelen om 100 euro extra te betalen voor kietelen onder de grote teen . Just kidding Joke
Not kidding: had een keer fooi gekregen omdat een oudje mij wilde kietelen en ik het toeliet zonder enige twijfel. Hij kon niet te veel meer met zijn hamer dus kietelen en zoenen waren de enige hoogtepunten van de avond.Ik wou net onderhandelen om 100 euro extra te betalen voor kietelen onder de grote teen . Just kidding Joke
Jawel. Ze vraagt er namelijk 200 voorJammer joh; een voorstel tot meer betalen mag wel, onderhandelen om minder te betalen niet...we weten allemaal in welke categorie dit valt, dus lappen jongen niks geen grapjes
Jawel. Ze vraagt er namelijk 200 voor
Als ik het zo lees, mag je uberhaupt blij zijn dat de sexwerker je wilt ontvangen, dit komt allemaal zeer negatief op mij over.Hier van mij wat tips hoe jij het beste contact kunt maken met een sekswerker.
1.) "Hoi, hoe is het?" is opzich een prima begin. Maar kom daarna wel snel tot zaken. Laat de sekswerker niet onnodig moeite doen om er achter te komen wat jij wilt. Ik gok dat 80% van de berichtjes die ik krijg gewoon mensen zijn die mij tijd willen verspillen. Zorg dat jij opvalt als een serieuze bezoeker.
2.) ben wel beleefd en gebruik volle zinnen. "Beschikbaar?" "Tijd?" zijn niet zo tof en zeker niet als je ze in tientallen per dag binnen krijgt.
3.) lees de advertentie goed door! Deze is heel belangrijk! Zo hoef je niet onnodig vragen te stellen die al beantwoord staan in de advertentie. Zo hoef je niet terweil je al tijd en aandacht van de sekswerker hebt gezocht er op terug te komen omdat die diensten of de prijs je niet aan staat.
4.) onderhandel niet over de prijs.
5.) kom niet zelf met voorstellen. Geeft de sekswerker je 2 opties dan mag je kiezen uit die 2 opties. Hoe graag je ook wilt denken dat de klant de koning is dat gaat bij sekswerk niet op.
6.) stel geen enge vragen "ben je alleen?" ik snap het hoor je hebt liever privacy. Maar heb je enig idee hoe dit voor ons klinkt? Jij bent gesteld op je privacy, wij willen niet vermoord worden.
7.) nee is nee. Deze is het belangrijkste van allemaal. De sekswerker hoeft niet aan jou uit te leggen waarom het nee is. En je als je de sekswerker probeert over te halen met met macht spelletjes zo als meer geld te bieden of wat dan ook. Ben je een akelig en naar persoon. Nee is nee!
Als ik punten vergeten ben vul ze aan!
ik vind dat heel arrogant overkomen, een sekswerker die verteld hoe je haar doelgroep de sekswerkers het best kunt benaderen.Ik geeft persooijke tips aan bezoekers hoe ze zo goed mogelijk een sekswerker kunnen benaderen.
precies helemaal mee eens. Ik snap @Merel niet dat je hier een nieuw topic voor aanmaakt, en wat mij ook verbaasd is dat je zoveel mannelijke medestanders hebt.@Merel je insteek is naief maar je doet wel net alsof het universeel is. En als iemand er wat van zegt, zeg je 'nou ja je hoeft het niet te lezen'. Tja waarom.schrijf je het dan? En als het alleen voor jou geldt, hoort het toch alleen op jouw website of advertentie?
Kijk, degenen die dit lezen, hebben deze 'tips' niet nodig, en degenen die de 'tips' nodig hebben gaan echt niet ineens denken 'oh nu ga ik eens helemaal het tegenovergestelde doen van wat ik altijd deed'. Maar met dit soort simplistische 'tips' scheer je wel iedereen, ook degenen die geen.horken zijn, over 1 kam. Dus wat is dan het punt?
Als jij op vakantie gaat, je checkt in bij je hotel, en nadat de persoon achter de balie je een fijn verblijf gewenst heeft leunt hij/zij naar je toe, kijkt je in de ogen en zegt 'EN NIET IN JE BED SCHIJTEN HEH!' - voel jij je dan niet beledigd? Kan die persoon van het hotel wel zeggen 'nou dat gebeurt soms en degenen die het niet doen, moeten het maar negeren' natuurlijk, maar ik.hoop dat je met me eens bent dat dat bullshit is. Zo komt jouw post over - belerend en ervan uitgaand dat iedereen een hork is die jij wel eens even gaat opvoeden. Nogmaals, ik weet heus wel sommige van de dingen die jullie ooit meemaken, maar zo'n naieve lijstjes gaan daar echt geen verschil in maken, terwijl ze wel de cultuur van een forum (kunnen) verzieken, vooral als ze zo maatgevend of normatief worden neergezet.
volgens mij Lisa, heb jij je goed staande gehouden tussen al die mannen, hier op het forum.Ik heb ook al struikelend mijn debuut hier gemaakt. Het voelt soms alsof je in het hol van de leeuwen komt, maar vergeet nooit dat jij ook geen katje bent om zonder handschoentjes aan te pakken