- 1.468
- 30/06/21
- 3.454
Ik denk dat het verstandig is om altijd vooraf te betalen. Hoeveel mannen verliezen niet hun opwinding als ze een orgasme hebben gehad? Gevoel van twijfel, spijt of besef dat ze net geld hebben uitgegeven aan een DVP kan een betaling achteraf wel lastiger maken. Volgens mij vinden sommige DVP het moment van betalen gevoelsmatig ook lastig, awkward. Gewoon betalen aan het begin. Voor iedereen wel zo plezierig.10. Betaal het afgesproken bedrag vooraf als je voor het eerste bij haar bent. …
Als je een vaste klant bent, wordt het dan een ander verhaal.
Ik denk dat het vrij normaal is om te informeren wat de mogelijkheden zijn. Soms is het ook afhankelijk van je uiterlijk of de klik. Maar, er is een verschil tussen informeren en 'zeuren over diensten' die de dame liever niet wil aanbieden. Een twijfel bij de dame is een harde nee, het is niet mogelijk.@Merel (en andere DvP):
…. Of de teksten zijn evt. alsnog onduidelijk of je vraagt je als potentiële klant af of de dame niet evt. iets vergeten is.
Bv. als er in een kinky-adv. bij de mogelijkheden geen intiem, beffen of tongzoenen aangegeven is.
Mag ik dan niet voor de duidelijkheid navragen of dat wel tot de opties hoort?
…