@Roba Je wilt zeggen dat ik met mijn tips het lastiger gemaakt heb voor sekswerkers die..
1.) Die het niet waarderen als een bezoeker het gesprek begint met "Hoi, hoe is het?" en dan ter zaken komt?
Oké er zijn genoeg sekswerkers die zelf liever korter van stof zijn. Maar zullen zij zicht echt storen aan deze manier van benaderen? En er zijn natuurlijk ook sekswerkers die liever een uitgebreider gesprek voeren. Is ook dan, dit een vervelend begin die niet meer kan leiden naar zo'n gesprek?
2.) Als de bezoeker beleeft is en volle zinnen gebruikt. En de sekswerker dat niet doet. Kan de bezoeker er zelf voor kiezen hiermee te stoppen of door te gaan. Maar zou deze sekswerker zich er echt aan storen dat de bezoeker niet bot doet?
3.) Zijn er sekswerkers die het vervelend vinden als de bezoeker de advertentie goed gelezen heeft? (Ik heb niks gezecht over vragen naar punten die er niet of onduidelijk in staan, of navragen of alles klopt.) Het liever hebben dat de bezoeker nog niet alles gelezen heeft voor dat hij contact zoekt?
4.) Zijn er sekswerkers die balen als de bezoeker niet onderhandeld over de prijs?
5.) Zijn er sekswerkers die vertellen dat ze maandag en dinsdag beschikbaar zijn. Dan hopen dat de bezoeker voorsteld om woensdag langs te komen?
6.) Het wel prettig vind als de bezoeker enge berichtjes stuurd? Het is natuurlijk te interperteren wat eng is. Maar zijn er echt sekswerkers die graag om 2u snachts berichtjes willen ontvangen met "ben je alleen? Ik wil seks!"
7.) En er zijn sekswerkers die mijn tips hebben gelezen en nu balen, dat als ze straks "nee" tegen een bezoeker zeggen. Er een kans is dat die bezoeker die nee voor een nee kan accepteren?
Je wilt zeggen dat dit is een waarscheinlijk meer universele mening is, dan mijn te persoonlijke voorkeur?
En ow ja, hoe loopt een bezoeker die deze meer universele manier gebruikt minder risico opgelicht te worden? In tegen stelling tot mijn persoonlijke tips?