Juist omdat die vrouwen zo mooi zijn hebben ze het druk, maar komen de cliënten ook terug? Je kan het wel beredruk hebben, als niemand terugkomt omdat de service bagger is.. dan stopt de drukte toch een keer?
@knightrider
De service is wat mij betreft zeker niet bagger.
Ik bezoek soms meiden die ogen als de mooiste instagram babes.
Waarvan je denkt too good to be true maar dat het toch klopt.
Optisch 8-10 zeg maar.
En ik tongzoen/bef niet en sluit
pzc zelf al uit.
Vaak doen zij dat ook niet, zijn eigenlijk vaak tijdelijke amateurs die dit werk 2-3 jaar doen.
Vaak doen ze ook nog een foto screening en blocken ze 50% van de mannen die ze blijkbaar niet aanspreken.
Hoewel ik zelf
nog nooit geblokkeerd ben overigens.
Ik denk dat die doelgroep en ik elkaar prima aanvoelen.
Ze zoeken een bepaald soort man die gewoon fijn wil sexen, maar alles veilig en alleen babbelen/pijpen/neuken met condoom/beetje knuffelen voor 120-150 voor 30 min of 200 voor 60 min.
Zag laatst bij zo'n dame op haar telefoon die ze liet zien dat ze 38 apps op 1 dag had.
En de volgende dag weer.
Daar koos ze er 4 van uit, totaal toch 800€ per dag.
Denk wel dat ze dit op hun prime zo kunnen doen.
Een bepaald deel van de mannen gaat voor optisch mooi en goede sex maar het hoeft niet heel veel extra's te bevatten.
Daar matchen ze mee.
Vaak doen ze wel
pzc voor 50 extra.
Als ik wist dat ze dat ook niet deden zou dat voor mij een pre zijn overigens.
Maar ik ben een rare hoor. Binnen mijn relaties gebruik ik ook condooms omdat ik niet zo van het uitwisselen van lichaamssappen hou, maar wel veel van sex.
En het klinkt allemaal sterieler dan het is, want ik heb prima sex met die optische tienen.
Alleen je hoeft ze niet te benaderen voor een rim job zeg maar en ze voelen dondersgoed aan of ze door een, sorry als dat bot klinkt, pauper worden benaderd of niet.
Daarmee zeg ik niet dat paupers veel unprotected doen, maar wel dat ze direct aanvoelen in de benadering wie ze antwoord geven en wie niet.
Andersom weet ik het ook: Als ik een optische 10 app en ik krijg een heel dom antwoord terug haak ik bv ook af.
Tenzij ze oliedom maar echt waanzinnig lekker is…dan vind ik het stiekem toch wel erg geil, maar dan is mijn benadering eigenlijk niet meer echt oprecht.
Klinkt hard: Maar dan denk ik, wat ben je waanzinnig heerlijk maar dom lief lekker hoertje en dat kan een heel geile gedachte zijn, maar niet zo vrouw vriendelijk natuurlijk.