Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Is een Oekraiense dame, ik ken die al een jaar of 7 uit de regio Eindhoven. Ze adverteert niet meer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeeft ze niet nodig, neem ik aan ?Is een Oekraiense dame, ik ken die al een jaar of 7 uit de regio Eindhoven. Ze adverteert niet meer
Hoewel op die tijdspanne twee keer wel mogelijk is ben ik ook eerder te vinden voor een grote langdurige opwindingsfaze afgerond met een keer klaarkomen op het einde. De dame mag uiteraard meerdere keren klaar komen als dat lukt. Wel wat tijd overhouden om samen na te genieten, douchen en rustig afscheid te kunnen nemen. Zo verloopt het bij mij toch meestal. Nog nooit een date korter dan 1uur gedaan en recentelijk meestal 2uur.Een date van 2-3 uur en pas op het eind klaarkomen: heerlijk.
Het is niet lekkerder, maar de fase van met elkaar bezig zijn duurt langer. Dat is dan ook het doel van de pillen voor mij.Een snel vraagje: is die 20-30 minuten penetreren, stoten, gepijpt worden... dan niet véél lekkerder dan 'in 5 minuten klaar'?