Zoals vaak het geval, hier ook afhankelijk van de setting en context.
Met mijn professionele bril op, zie ik vluggertjes als leuk voor de geldbeurs maar niet voor mijn vagina. Het is niet zo dat ik bij een langere afspraak, langer neuk, er wordt eerst tijd gespendeerd aan kennismaking en opwindende voorspel. Het neuken zelf duurt meestal maar een paar minuten (uitzonderingen daargelaten). Met langere dates bespaar ik mijn vagina als het ware, die kan echt niet omgaan met acht uur per dag penetratie! Vergis je niet, ik hou vooral van het neuken tijdens een date, maar dat zit tussen mijn oren en mijn lichaam is het daar duidelijk niet mee eens.
In mijn privéleven daarentegen vind ik vluggertjes enorm geil! Als we elkaar toevallig treffen, in de kelder of een ander afgelegen ruimte waar we niet gezien zijn door de kinderen. Snel, tussen de soep en de patatten een korte maar hevige neukbeurt. Het fungeert een beetje als lijm tussen ons koppel, een boodschap die zegt 'je bent van mij!'
Meestal komt hij niet eens klaar, hij stopt echter niet voor dat ik ben klaargekomen en de vloer heb besmeurd. Het is duidelijk een machtspelletje, maar man wat vind ik dat geil!